Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3mmc, etizolam, alcohol, lachgas"
"Sorry voor de bump maar wat is er dan zo gevaarlijk aan deze combi? Welke risico’s loop je dan door het te combineren i.p.v afzonderlijk van elkaar te gebruiken? Het is voor mij namelijk ook echt the way to go op feestjes, pep als basis en dan af en toe een klein puntje ket er bij."
"Beste allemaal, Zaterdagnacht voor het eerst op de grens van egoloss gezeten door het stapelen van puntjes keta. Ik heb hier wel eens wat over gelezen maar nooit meegemaakt. Na zo’n 250-300mg Keta begon ik mij steeds meer één te voelen met mijn omgeving. Ik voelde de grens tussen ‘ik’ en de ‘wereld’ steeds verder vervagen, net of ik geen persoon meer was maar onderdeel van het universum, heel bizar. Aan de andere kant was ik er nog wel van op de hoogte dat dit door de keta kwam en kon wel relativeren zeg maar. Op dit moment besloot ik dat het genoeg was en ben toen gestopt met bijnemen. Ik ben er vrij zeker van dat als ik verder was gegaan met stapelen dat ik echt een volledige egoloss meegemaakt zou hebben. Moet er wel bij vermelden dat dit een ‘kittyflip’ was en ik van te voren zo’n ~150-200mg mdma had genomen. Ik ben op de comedown van de M begonnen met de Ket. Wie van jullie heeft dit wel eens meegemaakt en wat waren jullie ervaringen? En zou dit invloed kunnen hebben op je dagelijks leven? Ik voel mij er verder prima onder en heb geen last van de ervaring. Vond het eigenlijk best interessant."
"Als ik het goed begrijp dan staat een complete egodood/loss dus gelijk aan de khole? Dan zat ik er dus redelijk dicht bij, terwijl mijn dosering volgens mij niet extreem hoog was. Ik heb gelezen dat je met snuiven bijna niet de khole kan bereiken?"
"@acht.zes Ik heb de dosering gegokt hoor, ik nam steeds op gevoel bij. Tolerantie is vrij laag aangezien dit mijn derde ervaring met keta was. Wel de eerste met een vrij hoge dosis though. Was verder niet de bedoeling om voor de khole te gaan. @Mindless Helder uitgelegd, heb er nu een beter beeld bij. Thanks"
"Thanks voor het delen, heb de volledige 30 min gekeken. Dit is nog eens interessante tv. Mooie vent die ouwe met z’n biertje."
"De Dunne zei: Nee niet gezien. Klik om te vergroten... Wel de moeite waard hoor!"
"Hallo mensen, In hoe verre denken jullie dat regelmatig cokegebruik leid tot een hoge bloeddruk? En dan bedoel ik niet tijdens gebruik maar gewoon in het dagelijks leven. Ik heb standaard een bloeddruk van ongeveer 130/95, en het lijkt me dat deze flink hoger is tijdens gebruik. Ik heb zo’n 2 jaar lang ongeveer 2 keer in de maand een ~halve gram gebruikt, gemiddeld gezien uiteraard, soms een tijdje niks soms wat vaker. Nu ben ik van plan helemaal te stoppen maar hoe riskant ben ik eigenlijk bezig geweest en zou mijn hoge bloeddruk het resultaat kunnen zijn van regelmatig cokegebruik? Ik heb deze vraag ook naar het Trimbos gestuurd maar ben ook wel benieuwd naar jullie mening. Alvast bedankt voor de reacties"
"Lytje pole zei: Ik gok dat een hoge bloeddruk alleen speelt tijdens het cokegebruik. Lichamelijke klachten die iig kunnen optreden bij overmatig cokegebruik. aderverkalking hartritmestoornissen hartinfarct hersenbloedingen Ben benieuwd wat het Trimbos instituut zegt. In het verleden had ik ongeveer hetzelfde gebruikspatroon trouwens. Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie. Het gaat mij echt puur om mijn bloeddruk en niet de verdere gevolgen van het gebruik, daar ben ik wel op de hoogte van. Ik zou wel graag bevestiging willen hebben dat mijn regelmatige gebruik niet heeft geleid dat mijn bloeddruk ook buiten gebruik om zo hoog is. Zo dat ik de aanleiding ergens anders in moet zoeken (te zout eten, roken, stress etc)."
"1.MDMA 2.4FMP 3.Pep 4.Keta 5.2CB"