Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Deze klachten herken ik allemaal niet. (Zelf verslaafd geworden aan dit spul en met hulp in de kliniek af kunnen kicken) herlaas veeeel ervaring met vreselijke afkick verschijnselen en klachten die bij het gebruik voorkomen. Geen van allen herken ik. Het klinkt als iets anders dan ghb, ik weet niet wat er in zit maar wou echt even reageren op je topic want t klinkt heel gevaarlijk. En klinkt voor mijn ook meer als klachten die bij speed en keta voorkomen (ook ervaring mee) Zorg goed voor jezelf, Gr Talim"
"Een halve liter is bij mij in 2 weken op. Ik begon als een casuel gebruiker, ik zou zeggen stop nu het nog kan!!!"
"Volop bezig met de afbouw, gaat beter nu ik een hele week vrij heb genomen. Huisarts ingelicht en inschreven bij een kliniek. Nog steeds geen craving om meer te pakken en in deze rustige/vertrouwde omgeving zijn de angsten en stress extreem minder dan op het werk. Lichamelijke ontwenning ook minimaal nu. Update later nog, het is nogal veel informatie die ik moet verwerken en hoe ik het allemaal moet gaan regelen met mijn studie. (deze kan niet on hold gezet worden) De levensechte nachtmerries zijn vreselijkkkkk"
"Dit is echt een hel, lichamelijk is erg maar geestelijk nog veel erger. Ik weet dat ik ervan af kom maar kan niet wachten, wil zsm van dit helse spul af. (huisarts super goed mee om gegaan meteen actie en geen oordeel)"
"Oke toch nu even uit paniek modus in staat om een update te geven, Zelfs een intake gesprek pas plek in december!! Ik zat naast mijn huisarts terwijl hij de gesprekken op speaker voerde. Wat ben ik blij met zon huisarts hij doet er alles aan om zsm een plek t krijgen. Hij zegt ik vraag nooit om spoed, maar zij moet NU geholpen worden. Ik krijg wel reacties wanneer ik een Kliniek bel dat ze het erg knap vinden dat ik van 4 naar 2.4 zelf heb afgebouwd. Maar vandaag op 2.2 zijn de angsten en paniek mij de baas. Ik weet niet of iemand er ervaring mee heeft welke paniek en angst ik bedoel..ik heb nog nooit in mijn leven een paniek aanval gehad maar ik zal nooit meer zeggen dat iemand zich dan aanstelt want wat is dit extreem!!! Hoe sterk en groot mijn wilskracht ook is, dit ligt buiten mijn macht hiervoor heb je inderdaad ondersteunende medicijnen nodig. Zelfs onder het Ghb gebruik vond ik niet leuk hoe ik deed maar het verlichte mijn pijn dat is de enige reden waarom ik het deed. ik zal het ook echt niet missen en al helemaal niet nadat ik nu weet wat G met je doet wann je wilt stoppen. Ik kan echt niet wachten!! elke dag nog aan de G, is een dag te veel. maar ik ben zo dichtbij nu! Straks weer gew lekker mezelf zijn. Ik weet niet hoe snel er plek is voor mij en dat beangstigt mij enorm!! ik wil voor de kerst clean zijn."
"Nu ben ik ook in een andere fase aangekomen. Het aan mijn ouders vertellen was mijn grootste zorg en wil/wou ik ook niet. Nu is mijn enige zorg nog mijn baan, die wil ik niet kwijt. Mijn ouders, prima als ik het moet vertellen. Werk,ouders,studie eigenlijk verdween alles sinds gisteren naar de achtergrond Wat duidelijk op de voorgrond staat, ik wil hier vanaf, ik wil hulp..ik pak zo mn tas en neem me maar op! Eerder wou ik absoluut geen opname! ik dacht ook echt dat je thuis wel zelf kon afbouwen als je t maar hard genoeg wilt. Maar geloof me, dat gaat dus niet. Ik had in mn paniek al bijna mn ouders gebeld om te vertellen! gelukkig niet gedaan, dat doe ik wel als ik een behandel datum weet. Pffff oke ik ga even niet meer over mn ouders praten want vind dat is te moeilijk. (dus ga hier verder maar niet op in) Herkent iemand zich in het volgende? eerst denken: ik wil niemand dit vertellen en absoluut niet opgenomen worden. Naar: Oke help me alsjeblieft!! T maakt me allemaal niet meer uit, help mij"
"Raver zei: Dat is het nare met GHB verslaving. Voor crisis is er nergens plek. Wachttijden zijn zo belachelijk lang. Wanneer in december? Ik heb een week in een delirium thuis gezeten omdat er geen plek was voor een GHB verslaafde 3 jaar geleden. Sterkte. Klik om te vergroten... Oh mijn god!! dat meen je??? in een delier??? en ze kwamen je niet helpen??? Hoe ben je daar uitgekomen? wauw respect hoor! Ik droomde vannacht in die levensechte vreselijke g ontwennings-dromen dat ik in een delier zat. T duurde ff voordat ik door het dat het een droom was. Er zijn geen woorden voor om de angst te beschrijven, laat staan als het dus echt is. Pfff"
"12 december maar daar ging mijn huisarts niet mee akkoord..."
"@Raver Wauw wat vreselijk zeg! wat een hel... zo wat heb jij al achter je liggen zeg. Wat goed hoe ver je nu bent!!"
"1 liter kun je heeel veel ‘tripjes’ mee maken. Maar goed hoe vaak pak je op 1 avond of dag, t kan natuurlijk snel gaan. Mijn advies begin met 2,5 ml of 2. Heel voorzichtig zijn met dit spul! En wat Jen zegt, pak niet zomaar bij als je niks voelt. Hou de 2 uur aan! En niet combineren met alcohol. Gr, een zeer ervaren gebruiker net terug uit de kliniek."