Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vrijwel nooit zin is seks als ik trip, dan ben ik bezig met discussies voeren, lachen etc. etc."
"Ik heb serieus maar 1 keer in mijn leven gemasturbeert, en toen was ik 13...ik was zo bezig en ik dacht 'WTF DIT BEN IK ZELF'....daarna nooit meer gedaan =P En ik kan prima zonder."
"Ik vind het er gewoon (ook bij mezelf) niet uitzien. Zonder haar is het een stuk schoner enzo...plus, er gaat niets boven een lekker glad babyhuidje =P Maar om terug te vragen: waarom moeten vrouwen wel alles scheren dan?"
"Ik kan af en toe best jaloers uit de hoek komen, maar dat betekent meestal dat ik gewoon heel veel om die persoon geef. Niet dat dat het goed praat natuurlijk, het is een beetje een rot eigenschap, maar ook best goed voor je relatie zo nu en dan."
"Ik snap zowiezo niet waarom vrouwen zouden willen pijpen...het geeft ook veel minder plezier dan sex zelf, vind ik dan tenminste."
"Ik vind wiet en seks een geweldige combo...daarna knuffelend in slaap vallen is echt de bomb!"
"Damn hey! Damien Rice en Placebo bracht ik vroeger in verband met een ex van me, maar nu ben ik te erg fan om daar nog over te denken =P Voor de rest niet echt, ik zet me over persoonlijke dingen heen om muziek te kunnen luisteren."
"Ik heb der wel eens een gemaakt met een ex van mij, maar die is nooit verder gekomen dan de prullenbak van haar PC een paar dagen later.. Ach, weer een ervaring rijker =P"
"Gewoon in je hoofd krijgen dat ze niet dezelfde persoon zijn, nothing to it."
"Re: Jou fetish? Een mooie praatstem of zongstem"