Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Youtube dingen insluiten is faal op mijn PC, dus hier maar een link http://www.youtube.com/watch?v=IUGzY-ihqWc Dit vind ik toch wel een van de lekkerste. Niet ontzettend zwaar, niet wreed...gewoon chill met een dikke bassline! Nog een pluspunt, dit nummer is gratis te downloaden!"
"www.last.fm/SyntheticDiz add me maar, lijkt me leuk"
"Tja, WaTT....ik vind het een gemiste kans eigenlijk, het had veel gastvrijer gemogen, maar nee....regeltjes hier en daar, betalen voor garderobe, voor de WC, drankjes zijn fucking duur...en de mensen die er komen zijn ook minder leuk dan het toen bij Waterfront was..."
"Ik ben een hele grote opgezwolle fan. Heerlijke teksten, ruige beats en bovenal: een rapgroep die eens nederlands praat!"
"Mijn muzieksmaak en richting van mijn band zorgt ervoor dat ik een redelijke stoner ben geworden met hier en daar een pilletje en wat LSD, geen MDMA meer voor mij, het werkte te goed."
"Ik vind een paar nummers echt steen en steengoed, ik noem bijvoorbeeld maar een 'Undisclosed Desires'. Ik vind het tof genoeg om naar het Goffertpark af te reizen in mei/april whatever ik weet de datum niet meer. Ik een nummer trouwens echt een beetje slecht stijljatwerk. The United States of Eurasia vind ik echt te veel op materiaal van Queen lijken =P"
"Ga eens op Last.fm kijken, dan kom je heel erg veel leuk spul tegen. Ikzelf opteer voor de pracht van Eluveitie, het is metal dat wel, maar met een ziel."
"Muziek klinkt voor mij vele malen 'ruimer' en ik ontdek nieuwe dingen in de muziek... Maarja, aard van het beestje."
"ja lekkere CD, duurde wel ff tot ik hem kon waarderen, maar nu vind ik hem heerlijk, vooral het eerste gedeelte van de cd is heerlijk!"
"Re: Jou fetish? Een mooie praatstem of zongstem"