Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paddo's met vrienden

Eerste keer paddo's met vrienden

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ken dat wel, dat je ff nergens meer trek in hebt, en dat komt na een tijdje vanzelf weer terug, je zit alleen nog 'vol' van de paddestoelen, tenminste, zo ervaar ik het. Verder jammer dat je het niet zo heel bijzonder vond, je kan de mooiste ervaringen hebben. Zoiezo zijn mexicaantjes niet de sterkste paddo's die er zijn.
S
SwantikzLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik en een stel vrienden zouden dus een keer paddo's doen , nou een week geleden ofzo kwam er vriend erbij dat ze ouders gisteren en vandaag weg zouden zijn en dat we daar eventueel paddo's konden doen als we dat wouden

na research gedaan te hebben in een smartshop en internet(aan te raden als je paddo's voor het eerst gebruikt) zijn we er met 3 man mee ingestemd die het zouden doen : ik en 2 maten.
en we hadden 3 nuchtere personen

nou gisteravond dus hebben die paddo's gegeten we hadden 60 gramm mexicaanse paddo's (dat zijn 4 porties). 20 gram per persoon wat voor de eerste keer (zeggen ze) gezien word als veel.

nja eerste half uur in merkte ik weinig alleen dat mijn interesse heel groot werd voor nutteloze dingen, ik had opeens de drang om een wasrek op te zetten en weer af te takelen. zo ging het door maar steeds meer ge-interesseert en ik was vergeten hoe water smaakte en chips smaakte , het was een leuk gevoel het was beetje alsof ik herboren was en alles nog moest uitvinden maar toch op een één of andere manier wist. alles aanraken. we zijn ook buiten geweest stukje gewandeld , ik ben zelf een groot deel van mijn hoogtepunt vergeten maar de paddo's alleen vielen ons zelfs in de makkelijk stuurbare trip tegen. dus het was tijd om wat te experimenteren vonden we.

onze nuchtere personen waren eerlijk gezegd al knetter stoned toen ze na 2 uur zagen dat t nog steeds goed ging , en we zeiden dat we wouden proberen erbij te blowen.
toen hebben we hele lichte joint gedraaid , opgestoken, en tot mijn verbazing heel sterk aanvoelde. ik werd er niet echt stoned door werd er alleen nog lacheriger door en kreeg het wat warmer voor de rest geen bijeffecten of na effecten.

veel verschil was er niet maar toch omdat er stond dat het riskant was om te mixen zijn we een uur zo doorgegaan zonder wat aan toe te voegen.

toen we uiteindelijk voelde dat het we richting de roes gingen hebben we toch met nieuwsgierigheid nog alcohol gedronken.
weer niks bijzonders.

uiteindelijk hadden we zoiets van fuck it we gaan peuken halen toen zijn we met z'n 3e door de bossen naar tankstation gelopen(die helaas dicht was) en toen weer richting het huis .
toen we bij het huis aankwamen was het zo'n beetje helemaal uitgewerkt.

de wiet heeft onze trip niet versterkt maar alleen half uurtje langer in onze out laten zitten.
de alcohol deed ons praktisch niks

ik heb 2 dingen van deze overgehouden waarvan ik van 1 ding wat reacties over zou willen hebben

het nutteloze is: in mijn trip heb ik geleerd om me wenkbrauwen te bewegen..volkomen nutteloos toch maar toch een leuks souvenirtje ^^.
het gene waar ik reacties over zou willen horen is: vanaf de tijd dat ik volkomen nuchter was tot nu, heb ik geen behoefte meer aan wiet , hasj of alcohol gehad hoewel ik voor de paddotrip behoorlijk verslaafd aan het gevoel wat wiet gaf was.

denken jullie dat dat gevoel dat ik trek heb in een joint met de tijd terug komt of zou het zo blijven?^^

bedankt voor t lezen. :stoned:
S
SwantikzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stel ik zou de volgende keer(een maand of 2) Hawaiiaanse paddo's gebruiken, zou er dan meer kans zijn op visuele effecten want ze zeggen wel, met paddo's er is nooit zo'n trip als de eerste trip. want dat zat ons het meest tegen . we hadden meer visueel verwacht van paddos
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hawaaiaantjes schijnen sterker te zijn, maar ik heb ze 1 keer gehad en vond het zwaar tegenvallen. De fijnste paddenstoeltjes naar mijn mening blijven truffels, en die zijn in mijn geval ook een stuk visueeler. Ik leg wel de nadruk op mezelf, want bij iedereen kan die anders vallen.
S
SwantikzLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok ik denk dat het zeker iets is wat we gaan proberen ^^
bedankt voor je reactie :tearsofjoy:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#6
In mijn geval zij Hawaïaanse visueeler en sterker, ik denk dat je het beste eerst een portie truffels kan nemen want Hawaïaanse zijn erge shit. Ik deed bij me 2de x een halve portie hawaï en ik had een niet zo fijne ervaring, ze waren te sterk en de trip kwam te hard, ik zou langzaam opbouwen je kan ze altijd later nog proberen.
S
SwantikzLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar zo-ie-zo kwam de Mexicaanse paddo trip lichtjes aan bij mij.
dus truffels worden het dan maar om advies aan te nemen maar een trip van paddo's die te hard aankomt , wat kan je daar precies van verwachten.

een extreme badtrip?

ik heb al eerder een hele goede bad gehad van wiet en hasj en alcohol door elkaar heen te halen toen dacht ik ook dat ik gek werd en mn lichaam begon te shocken , was niet echt fijn gevoel , maar wat kan ik ongeveer verwachten, zelfde soort iets. (ik heb folders gelezen dus waarschijnlijk krijg ik ook zo'n antwoord maar omdat paddo's bij mij de eerste keer iets tegenviel en teveel voorbereiding had gedaan zou ik het toch van iemand die er ervaring mee heeft wat van horen)
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bad trips verschillen heel erg maar geloof mij: Een 'bad trip' met wiet enzo is nog niks vergelijken bij bad trips met paddo's. Want dat zij echte bad trips. Een bad trip met wiet is gewoon misselijkheid (wat trouwens ook heel kut is) maar een bad trip met paddo's is grip verliezen op de realiteit, misselijkheid, trillen, koud hebben, hoofdpijn en visueel gestoord zijn. Niet prettig dus, hoewel je er wel veel van kan leren.
S
SwantikzLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wil niet slim zijn of lullig doen maar ^^ dat wat je bij paddos opnoemde had ik ook van wiet een keer maar toen had ik wel iets van 4-5 liter bier op xD en behalve visueel gestoord was het meer mentaal
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee ik vat het ook zo niet op, maar de enige manier (zoals eigenlijk met alle drugs) om een goede trip of een bad trip voor te stellen is het een keer gehad te hebben. Ik zelf vind een paddo bad trip erger dan een XTC kutgevoel en velen malen erger dan misselijkheid door wiet.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#11
Swantikz,
ik heb wel eens meegemaakt dat ik 'bad' ging van wiet, vrij vaak eigenlijk, in mijn (nog) jongere jaren. Afgelopen weekend had ik voor de eerste keer spacecake en dat was veel te heftig voor mij. Ik had 1 3/4 plak van de cake en er zat voor 60 euro wiet in. Kreeg ik 2 dagen erna pas te horen :wave:. Ging er gewoonweg vanuit dat ik tochwel goed tegen wiet kan ondertussen en mijzelf kan redden als het een beetje misgaat (misselijkheid enzovoorts). Maar dat ging mij veel en veel te ver. Ik vond het makkelijk 5x heftiger dan paddo's. Ik noem het een trip, want het voelde als trippen. Op paddo's krijg ik het geregeld, maar toen was het pure chaos in mijn hoofd. 3-4 uur lang, weet niet precies hoelang, veel kan ik mij nietmeer herinneren van de avond. Uiteindelijk ook overgegeven, maar niet van misselijkheid, gewoon omdat ik het nietmeer geregeld kreeg, heel heel heftig. Geen slechte gedachtes, denken ging nietmeer echt, chaos, pure chaos. Ademde blijkbaar heel heftig en liep rond alsof ik elk moment zou omvallen.
Op paddo's had ik dat 1x ook, toen heb ik 7 uur lang niks gegeten en gedronken en ca. 3 uur aan een stuk door geblowt, toendertijd had ik nog moeite met een joint in m'n eentje op te roken, toen deed ik dat dus 3 uur lang, gewoon omdat ik niet wilde dat het chille gevoel stopte. Nouja, ik ben toen naar buiten gegaan omdat ik teveel energie in mijn lichaam had en dat nietmeer goed voelde. Toen buiten wat paniek gehad en uiteindelijk (denk ik) flauwgevallen en paar secondes (denk ik) later weer wakker geworden en nog heftigere paniek omdat ik niet wist waar ik was, waarom er niemand meer naast me zat (zei toen ook 'scheisse, scheisse' in het duits, maar had toen sinds 2-3 dagen geen duits meer gepraat, ik praat alleen duits met m'n ouders. Dat was instinct denk ik.) en moest uit 'iets' klimmen om back to reality te komen.
Daaruit heb ik uiteindelijk geleerd, dat ik ermee moet stoppen, als het voorbij is en niet alles tot het uiterste pushen. (wat een groot deel van verdriet in mijn leven verklaard.)

Als je een bad trip hebt met paddo's, is het anders dan bij wiet, je hele gedachtengang veranderd in het negatieve + paniek, bij wiet was het allenmaar wtf, dit is te heftig, ik krijg het nietmeer geregeld. Je kunt er niks aan doen, bij paddo's zou je er iets van kunnen leren en/of je gedachtengang mss nog een beetje op pad krijgen.

Zooo, heel verhaal geworden, mijn excuses hiervoor, maar toen ik er eenmaal aan begon, wilde ik geen halve shit afleveren :wink:.

Had je eigenlijk totaal geen visuals?
Wat voor muziek hadden jullie opstaan, hoe beinvloedde dat je trip?
S
SwantikzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nja muziek, de paddotrip had bij ons nogal een soort speed effect heel raar. we waren te druk om stil te blijven zitten en stom genoeg hebben we gewoon radio aangezet , We hebben wel nog getekend bij mij nja, ik heb niks kunnen tekenen want ik was gefascineerd over een koe de telange benen had of een te korte nek ^^ ik weet het eigenlijk nog steeds niet
maar vrienden konden wel behoorlijk goed tekenen opeens,en visueel , ja alles leek wat fleuriger en alles was leuk en grappig XD heb ook wel behoorlijk veel lachkicks gehad maar echt hallucinaties nee.
alles wat er was zag er gewoon ietsje anders uit, iets feller van kleur en iets wat tegen mij zei raak me aan xD ik heb ook heel zn huis alles opgepakt bekeken en weer neergelegd. maar had meer richting de "grote verhalen" verwacht.
zoals overal vlinders , ballonnen noem het maar op , maar volgens mij is dat volkomen bullshit ^^
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, je gaat inderdaad niet 'echt' hallucineren van paddo's.
Maar ga er maar vanuit, datdat ook goed zo is. Want hallucineren betekend niet altijd roze olifantjes waar je op kunt zitten, het kan netzogoed betekenen dat je de hele tijd iemand achter je aan ziet rennen of iets in die richting. :wink:

Van wat ik heb begrepen krijg je van lsd stukken heftigere visuals dan bij paddo's, dus misschien is dat nog een weg voor je :).
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spacecake is ook wel een totaal ander effect dan een simpel blowtje:wink: Maar het kan heel goed dat je je behoorlijk kut voelt na een driekwart plak van een 60 euro cake, ik zou me echt uit het raam gooien ofzo XD Maar misselijkheid door een blowtje is gewoon misselijkheid. Paddo's is gewoon ronduit kut als je een bad trip hebt maar het is vaak heel leerzaam en je kan er soms zelfs meer aan hebben dan een goede trip.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
overdosis van wiet is bij 20 gram al hoor.
.........................................

tenminste dat zij iemand op dit forum maar ja zal wel weer eens niet zo zijn
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Welhallodaar zei:
overdosis van wiet is bij 20 gram al hoor.
Klik om te vergroten...

Bron? :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bad gaan zijn meestal hele irrationele gedachten die je overvallen. Extreme paranoia, gedachten dat je gek bent geworden, dat iedereen naar je staart/denkt dat je gek/een junk bent, etc.

Ik heb vorig weekend nog paddo's gehad (Lichte dosis, half bakje hawaiaantjes). Erg heftig was het niet, maar op gegeven moment had iemand het over drinken, en ik was ~1 uur land vreselijk paranoia dat m'n vrienden shit in m'n drinken hadden gedaan, ik weigerde toen ook een uur lang te drinken zonder hen het te laten voorproeven :P. Ik kreeg wel wat rare blikken ja..
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#18
Swantikz zei:
Nja muziek, de paddotrip had bij ons nogal een soort speed effect heel raar. we waren te druk om stil te blijven zitten en stom genoeg hebben we gewoon radio aangezet , We hebben wel nog getekend bij mij nja, ik heb niks kunnen tekenen want ik was gefascineerd over een koe de telange benen had of een te korte nek ^^ ik weet het eigenlijk nog steeds niet
maar vrienden konden wel behoorlijk goed tekenen opeens,en visueel , ja alles leek wat fleuriger en alles was leuk en grappig XD heb ook wel behoorlijk veel lachkicks gehad maar echt hallucinaties nee.
alles wat er was zag er gewoon ietsje anders uit, iets feller van kleur en iets wat tegen mij zei raak me aan xD ik heb ook heel zn huis alles opgepakt bekeken en weer neergelegd. maar had meer richting de "grote verhalen" verwacht.
zoals overal vlinders , ballonnen noem het maar op , maar volgens mij is dat volkomen bullshit ^^
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad volkomen bullshit. Heel veel mensen denken zulke dingen te zien met paddo's. Met paddo's heb ik zelf al wel echt brute visuals gehad met 2x hawaii. Het is echter nooit dat er plotsklaps iets voor je staat ofzo. Het moet altijd ergens uit voort vloeien. Ik zag bijvoorbeeld een enorme gekleurde golf die op me afkwam. Deze was voortgevloeid uit een aantal overhellende bomen. Ik denk dat de meeste paddo gebruikers hier wel mee in kunnen stemmen of niet?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
daar kan ik me in ieder geval wel in vinden.

er zijn daarentegen wel genoeg mensen die beweren dat ze echte dingen zagen die er niet waren zoals elfjes enzo...maar goed, ik ga er dan vanuit dat er een vlieg in de huiskamer rondvloog die jij - door het effect van de paddo`s - verkeerd interpreteerd
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#20
750 gram? dan was je cake dus bijna een kilo? :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."