ik en een stel vrienden zouden dus een keer paddo's doen , nou een week geleden ofzo kwam er vriend erbij dat ze ouders gisteren en vandaag weg zouden zijn en dat we daar eventueel paddo's konden doen als we dat wouden
na research gedaan te hebben in een smartshop en internet(aan te raden als je paddo's voor het eerst gebruikt) zijn we er met 3 man mee ingestemd die het zouden doen : ik en 2 maten.
en we hadden 3 nuchtere personen
nou gisteravond dus hebben die paddo's gegeten we hadden 60 gramm mexicaanse paddo's (dat zijn 4 porties). 20 gram per persoon wat voor de eerste keer (zeggen ze) gezien word als veel.
nja eerste half uur in merkte ik weinig alleen dat mijn interesse heel groot werd voor nutteloze dingen, ik had opeens de drang om een wasrek op te zetten en weer af te takelen. zo ging het door maar steeds meer ge-interesseert en ik was vergeten hoe water smaakte en chips smaakte , het was een leuk gevoel het was beetje alsof ik herboren was en alles nog moest uitvinden maar toch op een één of andere manier wist. alles aanraken. we zijn ook buiten geweest stukje gewandeld , ik ben zelf een groot deel van mijn hoogtepunt vergeten maar de paddo's alleen vielen ons zelfs in de makkelijk stuurbare trip tegen. dus het was tijd om wat te experimenteren vonden we.
onze nuchtere personen waren eerlijk gezegd al knetter stoned toen ze na 2 uur zagen dat t nog steeds goed ging , en we zeiden dat we wouden proberen erbij te blowen.
toen hebben we hele lichte joint gedraaid , opgestoken, en tot mijn verbazing heel sterk aanvoelde. ik werd er niet echt stoned door werd er alleen nog lacheriger door en kreeg het wat warmer voor de rest geen bijeffecten of na effecten.
veel verschil was er niet maar toch omdat er stond dat het riskant was om te mixen zijn we een uur zo doorgegaan zonder wat aan toe te voegen.
toen we uiteindelijk voelde dat het we richting de roes gingen hebben we toch met nieuwsgierigheid nog alcohol gedronken.
weer niks bijzonders.
uiteindelijk hadden we zoiets van fuck it we gaan peuken halen toen zijn we met z'n 3e door de bossen naar tankstation gelopen(die helaas dicht was) en toen weer richting het huis .
toen we bij het huis aankwamen was het zo'n beetje helemaal uitgewerkt.
de wiet heeft onze trip niet versterkt maar alleen half uurtje langer in onze out laten zitten.
de alcohol deed ons praktisch niks
ik heb 2 dingen van deze overgehouden waarvan ik van 1 ding wat reacties over zou willen hebben
het nutteloze is: in mijn trip heb ik geleerd om me wenkbrauwen te bewegen..volkomen nutteloos toch maar toch een leuks souvenirtje ^^.
het gene waar ik reacties over zou willen horen is: vanaf de tijd dat ik volkomen nuchter was tot nu, heb ik geen behoefte meer aan wiet , hasj of alcohol gehad hoewel ik voor de paddotrip behoorlijk verslaafd aan het gevoel wat wiet gaf was.
denken jullie dat dat gevoel dat ik trek heb in een joint met de tijd terug komt of zou het zo blijven?^^
bedankt voor t lezen.
