Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Revolutionair zei: Ik nam pillen van 240mg 3 dagen lang door. Gewoon bijpakken wanneer je inkakt. Weet geeneens hoeveel, kocht altijd een zak met 100 stuks. En dat wekelijks zonder er problemen mee te krijgen. Vanaf 1996 al. Met pauzes van soms maanden en jaren ertussen. Klik om te vergroten... Heb je je pillen laten testen? Bij mensen die zeggen dat ze pillen nemen van 240mg denk ik altijd van 'dat is inderdaad wat je dealer wil dat je denkt' en met alle respect, gezien de rest van je verhaal klink je als een persoon die zich dat op de mouw laat spelden. Niet dat het veel verandert aan je punt, pillen van 80mg op jouw niveau nemen is knap om niet depressief van te worden en sommige anderen worden dat idd wel. @Psilocyloner, ik denk dat je tot op zekere hoogte gelijk hebt maar volgens mij kun je het niet zo aan een type wijten. Iedereens serotoninehuishouding (en van alle andere stoffen en subtypen), wat misschien een verklaring kan zijn dat sommige mensen zonder drugs ook depressies krijgen. Iig is dat, en leefstijl, ook een van de oorzaken van de werking en gevolgen door drugs. Ik ben het er wel mee eens dat het voor veel mensen 'gewoon' anders werkt. Mensen lopen wel eens scheel en waus rond en verklaren dat dat ze geen afname hebben van effect. Tja, als je er vanaf de eerste keer zo bijliep niet nee. Ik had de eerste keer een soort pure euforie en verliefdheid en dat ben ik kwijtgeraakt, maar als ik genoeg bijneem word ik ook waus maar niet meer zo verliefd. Terwijl ik nooit echt heb misbruikt. Wat ik ook denk dat een factor van verschil is, is angst voor drugs en de gedachte dat je depressief kan worden van misbruik en/of dat dat inherent is aan de kater. Veel mensen hebben 4 dagen na gebruik (op dinsdag) de dinsdagdip want die denken dat dinsdagdips zich aan de gregoriaanse kalender houden."
"Nouja ik ken iemand die van 3 pillen heel licht voelde bij zijn eerste keer. Hij nam per halfje en voelde gewoon steeds niks. Na 3 moest hij stoppen van ons. Is ook wel een maffe kerel, lichtelijk autistisch sowieso. En je hebt sowieso dingen die de werking van MDMA verminderen (niet in het geval van die vriend tho), hoewel ik er zo 1 2 3 geen kan noemen. Antipsychotica remmen de werking van speed meen ik. Althans ik heb eens een verhaal gehoord van iemand die dacht dat hij een ziek hoge ondergrens had, maar od'de toe hij stopte met antipsychotica. Slikte je kennis andere medicijnen?"
"Hoeveel weeg je? Ik kan me voorstellen dat 200mg veel is als je niet zo zwaar bent en dat je begint te hallucineren bij dergelijke hoeveelheden. Bij een bepaalde hoeveelheid MDMA wordt een deel omgezet in MDA, en daar ga je van hallucineren (voor details moet iemand me hieronder aanvullen). Het is ook normaal dat je 'soezig' wordt van een hoge dosis MDMA. Misschien is een halve of driekwart pil gewoon genoeg? Het is niet alsof je vrienden de enige zijn die hard gaan als ik jou zo hoor. Overigens kun je van een halfje ook mellow worden. Wat helpt is jezelf dwingen om op te staan en te gaan dansen en jezelf te vertellen dat je energie hebt. Over het algemeen krijg je daarna ook energie. Wie weet overkomt het jou vaak dat je minder energie hebt omdat je het verwacht? Wel chappeau dat je je aan de 'regels' houdt! Lijkt tegenwoordig wel een schaars iets hahah"
"Ik heb vloeibare 4fmp in de smartshop gekocht. Het was niet heel sterk spul (het was de enige keer dus ik kan het niet vergelijken, maar ik gebruikte zeker 5 keer zoveel als ik van xtc zou gebruiken) en ik vond het meer op speed lijken dan op xtc."
"MDMA is sowieso ook een amfetamine aanverwant. Ik heb een keer 4-FMP gebruikt en ik vond het heel erg op speed lijken, en de kater ook: volledig gesloopt zijn en slap enzo. Ik had geen emotionele dip, maar dat heb ik sowieso nooit echt. Je kan op zich 4-FMP een keer proberen om te kijken of het wat is, veel meer schade dan aan speed zal je waarschijnlijk niet hebben, maar als je genoeg plezier beleeft aan XTC en weinig nadelen, dan kan je het ook daarbij laten. Je weet het waarschijnlijk zelf het beste"
"UmbraVitae zei: 200mg capsule en 200mg pilletjes heb ik. Klik om te vergroten... Ik mag hopen dat je groot of zwaar bent met deze doseringen"
"UmbraVitae zei: Daarna ook gewoon terug werken en gewoon kunnen slapen. Maar nu ben ik toch ergens, bang zou ik niet zeggen, maar nieuwsgierig ongetust naar de korte en langetermijneffecten van mijn gebruik van 200mg 4fmp? Hopelijk snel reactie (oké tis ne goede dat het zegt) Klik om te vergroten... Over het algemeen geldt bij xtc inderdaad de regel 1-1,5 x je lichaamsgewicht, maar bij 4fa is het niet geheel duidelijk of het op dezelfde manier over je lichaam wordt verspreid en in hoeverre je lichaamsgewicht uitmaakt voor je gevoeligheid. Vaak wordt het aangeraden om maximaal 150 mg te nemen, maar er zijn ook mensen die zeggen dat je het voorlopig beter helemaal niet kan gebruiken, omdat er weinig bekend is over de schade. Van xtc is bekend dat als je te veel gebruikt, dat het kan leiden tot depressies die langer duren dan 3 maanden (de gewone tijd dat je pauze moet houden), en het kan ook tot vergeetachtigheid leiden of dat je woorden vaker 'kwijt' bent of je je verspreekt. Omdat de werking van xtc en 4fa redelijk op elkaar lijkt, wordt aangenomen dat 4fa min of meer dezelfde gevolgen heeft. Ik zou met allebei dus een beetje uitkijken"
"Hoe bedoel je je hebt net gekregen? Met een lab report erbij? Of ben je al langs een testlab geweest? Ik weet niet of je het inmiddels al hebt gedaan, maar ik wou je toch van advies voorzien. Je bedoelt zeer waarschijnlijk opgeloste MDMA, ik weet niet wat de smelttemperatuur van MDMA is maar het is onwaarschijnlijk dat het vloeibaar is. Opgeloste MDMA en GHB door elkaar is wel mogelijk ja. Maar zoals je zegt, GHB bedwelmt en MDMA stimuleert. Dat is dus extra riskant. Het gaat elkaars werking tegen, dus het kan dat je de werking van een van beide verkeerd inschat. GHB werkt korter, dus als het uitgewerkt raakt kun je ineens veel te hard gaan op de MDMA of erger, andersom. Vooral met GHB is het natuurlijk een dingetje om te doseren. Als je op het punt komt dat de werking van GHB niet meer wordt onderdrukt door de dopamine (als je nog niet wist dat MDMA ook dopamine doet vrijkomen, bij deze) kun je ineens knock out gaan. Dus ik zou het ten zeerste afraden. Ook omdat het zonde is als je minder meekrijgt van je MDMA trip. Je mag dat eigenlijk maar één keer in de 3 maanden doen, dus ik persoonlijk wil altijd zo 'puur' mogelijk gaan"
"Dit klinkt wel heftig ja. Hoe gaat het nu? Ik sluit me eigenlijk aan bij de anderen, dat het blowen en je xtc-gebruik een onderliggend probleem heeft getriggerd, of het nou een depersonalisatie/derealisatie of psychose is. Waarschijnlijk moet je inderdaad voor onbepaalde tijd stoppen met wiet en xtc, en misschien wel voor altijd. Ik weet ook niet of je psychoses in je familie hebt? Drugs kunnen psychoses triggeren en verergeren. Ben je inmiddels al naar de dokter geweest? kiara0909 zei: Mijn moeder weet het en heeft een afspraak gemaakt bij de dokter maar das pas na de vakantie. Ik ga het er donderdag ook met de psycholoog over hebben. Misschien moet ik idd gewoon een tijd van alle drugs af blijven. Klik om te vergroten..."
"Het gaat ook niet om versnijden, het gaat om restanten van het productieproces. MDMA hoort eigenlijk kleurloos te zijn, maar vaak is die een beetje bruinig vanwege restanten"