#1
Hallo iedereen,
Ik voel me heel de dag al beroerd en wou vanavond XTC gaan doen en had rond 7 uur s'avonds een ibuprofen van 400 mg ingenomen. Nu had ik een vraag kandat kwaad met een lage dosis (130 mg)
Benieuwd naar jullie reactie's.
Groetjes, Nicky
Ik voel me heel de dag al beroerd en wou vanavond XTC gaan doen en had rond 7 uur s'avonds een ibuprofen van 400 mg ingenomen. Nu had ik een vraag kandat kwaad met een lage dosis (130 mg)
Benieuwd naar jullie reactie's.
Groetjes, Nicky
