Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc smoesjes/on opvallend blijven

xtc smoesjes/on opvallend blijven

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou niet gebruiken op een feest met het risico mensen tegen te komen die daar negatief op kunnen reageren. Doe het dan liever op een moment waarop je lekker jezelf kunt zijn en kan doen en laten wat je wil, met mensen waar je je op je gemak bij voelt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helemaal mee eens. Ik gebruik zelf ook nooit op plekken waar het niet kan. Het is superzonde van de XTC om jezelf in te moeten houden en dat kan alleen maar nadelige gevolgen krijgen. Je moet XTC niet remmen, je moet het juist de ruimte geven om te doen waar het voor bedoeld is!
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben het helemaal met ZERO- en SmartieAndMe eens.
Als je xtc gebruikt moet je toch niet willen dat je de hele tijd aan je ogen denkt of dat je constant op je kaken moet letten. :xtc:
Doe het gewoon lekker op een feest waar je geen bekenden tegenkomt die daar negatief op reageren en waar je je gewoon lekker kunt laten gaan. Is veel beter :wink:
S
SuperPoesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekker laten liggen voor een ander tof feestje zoals iedereen boven mij al als advies gaf.
h
hans harryLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey mensen..
ik ga morgen naar een feestje in mijn dorp ( kleine disco ) vooral jongere rond de 15/19 en ik had nog wat xtc over 1 hele en nog wat verbrokkeld / poeder ik denk halve pil.(teletubbies +/- 90 mg) maar omdat ik heel veel bekende zal zien wil ik niet te erg opvallen qua ogen en kaak :sunglasses: maarja mensen die nooit iets gebruiken valt het niet zo snel op.. wat is jullie smoesje of hoe proberen jullie het een beetje on opvallend te houden? ik weet nog niet of ik ook alles op ge maken, het feest duurt in totaal 5 uur..

Alvast bedankt! :openmouth: :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."