Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na veel gelezen te hebben op internet dacht ik kom laat ik es wat Rue halen. Had al paar keer minimale trips gehad en vond het wel tijd voor wat meer. Ik dacht van ik laat het rustig aan doen en heb 1 gram rue in een wietzakje gedaan en dit klein geslagen met een hamer. Daarna het in het water gedaan met wat citroen sap en een half uurtje laten trekken. Daarna +- 2 gram gedroogde paddos geconsumeerd (mckennai en euadors) Dacht zo weinig reu + de tolerantie en maar 2 gr dat zou toch heel erg mee moeten vallen.....NOT. De trip was gewoon zo achterlijk intens dat het niet normaal was. Ik ben al veel weer vergeten, maar ik weet nog dat ik tv keek en dat ik als ware de programma’s ter plekke verzon. Dit was in he begin kei vet. Maar daarma kreeg ik het idee dat een wirrelwar was van tv programma’s in een andere realiteit. En hier begon het mis te gaan. Ik had op een gegeven moment het idee dat ik het hele universum was en dat alles wat bestaat verbeelding is. ( ik dacht dus dat ik helemaal alleen was en dat alles verzonnen was. Die gedachte werd meester van me en dat triggerde een behoorlijk grote bad trip. Het effect duurde ook belachelijk lang ik heb denk ik bijna 9 uur getript wat voor mij echt iets te veel van het goede is. Ik had ook tijdens de trip dat ik nooit en nooit meer paddos wou doen. Maar nu heb ik weer zoiets van ja wel doen maar dan niet meer met rue :P Dus mensen, het is geen sprookje rue maakt van 2 GR droog wellicht 6 tot 8 GR. Geen kinderspel. Ik heb me lesje geleerd. het zal zelfs de ervaren psychonaut niet meevallen."
"Dit is mijn eerst trip verslag van de Cosmic Connector trip knollen. Deze heb ik gister voor het eerst geprobeerd. Dit was dus me echte eerste keer dat ik dat spul gebruikte. Ik heb dit met 2 andere maten gedaan (die al meer ervaring hadden) Hun hadden samen ogv 3/4e van het doosje en ik 1/4e. Me maten waarschuwde dat ze heel vies konden smaken dus ik deed me neus dus dicht terwijl ik er op zat te kauwen. Ik vond de smaak niet echt lekker maar echt super smerig ook niet (met uitzondering van de zure nasmaak) In het begin bleven we nog even op mijn kamer wat muziek luisteren, na een kwartier van iname zijn we naar buiten gegaan. (het waaide knoei hard). Op een gegeven moment begon ik er iets van te merken, ik zag allemaal lichtsterren in lantaarn palen, en ook de harde wind klonk heel wazig. Daarna leek het wel op dat het licht groen blauw achtig werd, dat er als ware een soort waas om het licht heen zat. Een stukje later begonnen ze nog beter te werken, ik zag zon grote boom en het leek wel of die van sliertjes garen was. Me maat moest meteen aan Kirby’s Epic Yarn voor de wii denken. Daarna zijn we een stukje langs het kanaal gelopen en de kei harde wind die over het water blies maakte allemaal rare vormen in het water. Daarna zijn we weer een stukje verder gelopen en het pad met de lantaarn palen leek een lange gang naar een mysterieus iets. Op een gegeven moment was ik zo van de wereld af ik ik totaal niet meer wist wat de weg naar mijn huis was. Wat er toen ook wel wazig uitzag was het gras. Op een gegeven moment zei ik zo wajooo die bomen leven, daarna me maat zo ja die leven ook. Hun flikkerde zowat op de grond van het lachen. Daarna maakte die maat ook nog eens de opmerking dat die bomen gevoerd moeten worden enja toen was het al helemaal lache geblazen inclusief dikke maagpijn en tranen. Daarna liepen wij gewoon ergens heen, en ineens waren we weer in mijn eigen straat (terwijl wij aan de andere kant van de wijk zaten) ik vond dat echt onwijs wazig. Ook leken mijn zakken in me broek eindeloos diep. Daarna zijn we weer naar mijn kamer gegaan, om muziek op te zetten. Maar dit lukte totaal niet, ik wist niet meer hoe ik de pc moest aanzetten en waar mijn muziek stond. Me maten konden niet meer het verschil tussen een muis en een toetsenbord gezien. En op een gegeven moment kreeg 1 maat van mij last van claustaforbie en zijn we naar buiten weer gegaan. Op dat moment was de trip op zijn top, ik was zo van de wereld dat ik niks meer begreep, straat lantaarn stonden scheef, wegen werden langer, lichten hadden alle kleuren van de regenboog en in de straat waarin wij liepen leek ook steeds langer te worden. Het leek ook dat ik stil stond terwijl ik liep. Op dat moment vond ik het een beetje te heftig en heb toen ook niet veel meer gezegd. Daarna hebben we nog wat rond gelopen en toen is het spul toen we weer thuis waren zowat weer uitgewerkt. Helaas was ik de volgende dag (vandaag dus) goed ziek, hoofdpijn, braken etc. Dat was erg kut. Nu gaat het gelukkig weer een beetje beter. Misschien kwam het ook omdat ik bijna geen water had gedronken tijdens de trip. Conlusie: Ik had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn, vooral op het laatste begon het erg vervelend te worden. Ik twijfel nog of ik dit nog een keer ga doen, maar ik denk het niet. Al was het wel een zeer aparte ervaring."
"Lavalamp zei: Misschien kan een betere setting (warmte bijvoorbeeld is altijd fijn ) wel helpen. Maak een playlistje met wat reggae, goa, klassiek, doors of wat je normaal graag beluistert. Veel drinken en eten kan ook nooit kwaad, want normaal is er geen kater of what so ever van truffeltjes. Klik om te vergroten... Ja waarschijnlijk lag het toch aan de truffels, aangezien die 2e maat ook heeft moeten braken."
"Men heeft het heelvaak over een nadip of een depressie. Maar als ik zo in me omgeving rond vraag, van mensen die gebruiken enzo. Zeggen velen dat ze dit nog nooit hebben gehad. Dus ik vraag me af of die nadip wel waar is?"
"Ik hoorde uit diverse hoeken dat MDAI totaal niet schadelijk is voor de hersenen op de lange termijn. Daarbij zou het spul ook geen cross tolerantie hebben als je een week later 4-fa of MDMA pakt. Kan iemand dit bevestigen uit ervaring?"
"Ik weet niet 100% zeker of het hier geplaatst kan worden, maar bij onze smart shop hebben ze droom versterkers waardoor je snachts meer en intenser gaat dromen. Iemand hier al ervaring mee? Want zoiets wil ik es proberen"
"Canis zei: Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met kruistolerantie tussen 6-APB en 4-FA. Ik heb vorige week (8 December) voor het eerst 6-APB gedaan en wil het volgende week (21 december) weer gaan doen. Ik oefen nu ook op van die lichtshows met je vingers en de extra stimulatie voegt voor mij iets toe. Ik weet dat het kort op elkaar volgt, maar het einde van de wereld moet gevierd worden en ik wil daarna eigenlijk minstens 2 maanden niet meer gebruiken (ook geen xtc e.d.). Ik heb echter ook nog 4-FA liggen en ik wil dit misschien tijdens oud en nieuw gebruiken. De reden ervoor is dat ik nog een speciaal feestje heb waarbij ik weer lichtshows wil geven, maar ik wil weten of de werking dan nog enigszins normaal ervaren kan worden. Snap wel dat ik niet wil bingen op dit soort stofjes. Ik gebruik het om muziek intenser te ervaren en door gesprekken (met vrienden vooral) tot meer inzicht over mezelf te komen. Ik weet dat ik mijn lichaam ermee verneuk, maar ik wil het ook graag binnen de perken houden waar het kan. Klik om te vergroten... Als je een beetje rechearch had gedaan had je geweten dat 4-fa en 6-apb kruistolerantie hebben :P Maarja beetje laat om je dat nu nog te zeggen"
"Re: Heeft methoxetamine invloed op je dopamine en serotonine maxdw1212 zei: Ik wou weten of methoxetamine invloed heeft op je dopamine en serotonine, want ik wil morgen de methoxetamine testen en ik wil met oud en nieuw ook nog aan de 4-mec, dat heeft wel invloed op je serotonine en dopamine. Maar om het kort te houden, krijg ik dan nog gewoon de volle space van 4-mec omdat me voorraden niet al op zijn door de mxe? EDIT: ik ben zo stoned geweest om dit bericht in het verkeerde topic te zetten, kan ie verplaats worden naar research chemicals? Klik om te vergroten... Alleen dopamine, maar zover als ik weet niet zoveel."
"SmartieAndMe zei: Stunner zei: dr0gz zei: Ik ga binnenkort naar een festival en daar wil ik als het mogelijk is 10 uurtjes goed los gaan. De bijwerkingen van 4fmp/ghb (wat nu bekend is) vind ik wel te doen. Geen zin in mdma of een andere zwaardere drugs. HelaaS werkt het chille gevoel van 4fmp maar 3 uurtjes, hoe kan ik die werking zo lang mogelijk verlengen? Bijpakken heeft geen zin? Dacht zelf aan ghb. Tips???? 4 ml ghb voel ik De capsule van 4fmp maak ik 195 mg. Klik om te vergroten... Zo kort maar? Ik voelde het bijna 9 uur me maar 40 mg. Maar ik kan ook al goed stoned worden van 0,1 gram wiet dus heb van de meeste dingen neit veel nodig Klik om te vergroten... Het echte effect (de rush en de euforie) duurt 3 tot 4 uurtjes. Daarna kan de stimulatie en het wakkerblijven nog erg lang blijven hangen maar dan is het echte effect waar het om gaat al weg... Klik om te vergroten... Dat zou kunnen ik heb niet veel eforie gevoeld, ik had ook maar een dosis van 40 mg in een capsule gedaan om te testen hoe het zou vallen. Wat ik wel merk is dat dit goedje je veel zelfvertrouwen geeft en dat het vrouwen aantrekt."
"when-the-trip-go-bad zei: ja dat kan, maar ik hou echt van drogon dynmite maar ja ik geloof nu dat het te sterk voor me word, truffels eist zijn tol in je lichaam je word zo droog als een cactus hihi, ik merk op dat mijn lichaam geen vocht kan vast houden ik drink water en gelijk terug naar wc tijdens de trip. En ja als ik de eesrt uur naar wc moet was altijd kan niet want ik val steeds in een droom/slaap status. Ik heb atlantis en mush rocks gebruikt maar waare veel te mild ik vondt het de moeite niet waard en snap de er niet veel van waarom met dragon ik fail. Vroeger nooit een bad trip gehad na ongeveer 30 keer begon het deze is de 2 de keer, maar ja ik voel wel dat door roken dat mijn gezondheid achteruit gegaan is, ik ga eerst een maand stoppen met roken dan ga ik terug proberen. steaker zei: Of misschien een minder goede setting gehad? De truffeltjes hebben mij ook eens geleerd dat minder meer is met drugs Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dragons Dynamite zijn erg sterke truffels. Ik zou ze iig niet aanraden voor onervaren mensen. In mijn eerste trip had ik ook DD en ik vond het ook iets te heftig. Probeer gewoon andere truffels of ga een paddo kweeksetje kopen dan kan je er veel langer mee doen."