Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje MDMA poeder

Bommetje MDMA poeder

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi een maat en ik gaan morgen een MDMA bommetje nemen. Nu is de vraag of je ook een bommetje kunt maken met een wietvloei. En moeten wij nog op een aantal dingen letten als we dat bommetje maken? Want dit is voor ons de eerste keer.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan. Let op de dosering. Aangeraden dosering 1mg mdma per kg lichaamsgewicht. Lees de sticky - viewtopic.php?f=3&t=31774 goed door voor gebruik.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#3
dupont zei:
Kan. Let op de dosering. Aangeraden dosering 1mg mdma per kg lichaamsgewicht. Lees de sticky - http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=31774 goed door voor gebruik.
Klik om te vergroten...

Het is helaas niet doorgegaan. Maar ik ga het vanaaf waarschijnliujk wel doen. Maar hoe maak je eigenlijk precies een bommetje? Ik heb nu een halve wiet vloei gepakt, daar het spul (50 mg) in gedaan en dit in een klein propje samen gevouwen (dus het spul zit er diep in). Doe ik hier goed aan? Of moet je dat bommetje echt op een speciale manier maken?
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou iemand aub voor vanavond nog kunnen reageren op mijn vraag wat het bommetje betreft? Ik ben namelijk bang dat het spul te diep in gewikkeld is om zodat het goed los komt in me lichaam...of werkt dat niet zo?
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stunner zei:
:P Zou iemand aub voor vanavond nog kunnen reageren op mijn vraag wat het bommetje betreft? Ik ben namelijk bang dat het spul te diep in gewikkeld is om zodat het goed los komt in me lichaam...of werkt dat niet zo?
Klik om te vergroten...

Je maag is sterk genoeg om alles op te lossen hoor. Niet mee inzitten :wink:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#6
AgeOfLove zei:
Stunner zei:
:P Zou iemand aub voor vanavond nog kunnen reageren op mijn vraag wat het bommetje betreft? Ik ben namelijk bang dat het spul te diep in gewikkeld is om zodat het goed los komt in me lichaam...of werkt dat niet zo?
Klik om te vergroten...

Je maag is sterk genoeg om alles op te lossen hoor. Niet mee inzitten :wink:
Klik om te vergroten...

Ja heb ondertussen besloten om het in een veggie capsule te doen dan weet ik zeker dat het goed komt. Ben benieuwd straks, ben best gespannen opzich :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."