#1
Hoi een maat en ik gaan morgen een MDMA bommetje nemen. Nu is de vraag of je ook een bommetje kunt maken met een wietvloei. En moeten wij nog op een aantal dingen letten als we dat bommetje maken? Want dit is voor ons de eerste keer.
dupont zei:Kan. Let op de dosering. Aangeraden dosering 1mg mdma per kg lichaamsgewicht. Lees de sticky - http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=31774 goed door voor gebruik.
Stunner zei::P Zou iemand aub voor vanavond nog kunnen reageren op mijn vraag wat het bommetje betreft? Ik ben namelijk bang dat het spul te diep in gewikkeld is om zodat het goed los komt in me lichaam...of werkt dat niet zo?
AgeOfLove zei:Stunner zei::P Zou iemand aub voor vanavond nog kunnen reageren op mijn vraag wat het bommetje betreft? Ik ben namelijk bang dat het spul te diep in gewikkeld is om zodat het goed los komt in me lichaam...of werkt dat niet zo?
Je maag is sterk genoeg om alles op te lossen hoor. Niet mee inzitten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."