Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Grote kans dat de psychose na verloop van tijd afneemt. In de tussentijd niet meegaan met waandenkbeelden, er voor zijn vrouw en kinderen zijn. Hij heeft waarschijnlijk aanleg voor psychosen, kan erfelijke aanleg zijn. Belangrijk is als hij er uit komt (en de GGZ hem naar huis stuurt) hij van alle dope afblijft, ook blowen!!! Iedere keer als hij in een psychose raakt beschadigt er iets een beetje, veranderd zijn karakter. Opvangen dus na de psychose..."
"Lady's and Gentlemen, Bovenstaande afbeelding is een maat van me. Oldskool groep Boerrgeijk, certified psychonauten 1e klas, volledig gediplomeerd. Na lang twijfelen toch besloten me hier te melden. Drugs hebben mij en velen van mijn vrienden en vriendinnen onnoemelijk veel plezier bezorgd, ons gevormd tot wie we nu zijn. Vele van onze groep hebben vaste relaties en kinderen gekregen, sommigen bleken niet bestand tegen deze heerlijke verleidingen en konden niet stoppen. stop start stop start stop stop stop...start.... Klinkt sommigen van jullie dit bekend in de oren? Morgenvroeg sta ik in het crematorium, mijn maat is voor de laatste keer gestopt, hij heeft er zelf een einde aan gemaakt. Ik sta open voor iedereen die vragen heeft, in shit zit, of gewoon zijn verhaal kwijt wil. Verras me, dat zal niet meevallen."
"Klinkt herkenbaar..Een ander vriend van me is ook totaal veranderd na psychosen, zit nu tussen de halve liters op een bankje aan de ring. Had het gevoel dat ie dood ging, omdat hij zo onherkenbaar veranderde..Jaren mee in contact gebleven, mijn huidige vriendin kon het niet meer aanzien. Aangezien ik geen gozer met een bruinverslaving over de vloer wilde hebben toen ik pappa werd, hem verzocht niet meer langs te komen..erg moeilijk. Ik heb hem laatst gesproken, ging toch weer wat beter..Ik blijf hoop houden, al valt dat niet mee.. Hoe ga jij er mee om?"
"Respect! Na een half jaar stoppen ging er ineens een lampje aan in mijn hoofd, ik was weer helder! Dat alleen al is het helemaal waard. Gezellige jaren, maar helaas ook lamme nutteloze jaren. Op mijn 30e alsnog een diploma gaan halen, had ik veel eerder moeten doen. Ga zo door!"