Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGood times / Bad Times

Good times / Bad Times

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
StormKraaiLid
01-01-2024, 00:00
#1


Lady's and Gentlemen,

Bovenstaande afbeelding is een maat van me.
Oldskool groep Boerrgeijk, certified psychonauten 1e klas, volledig gediplomeerd.
Na lang twijfelen toch besloten me hier te melden. Drugs hebben mij en velen van mijn vrienden en vriendinnen onnoemelijk veel plezier bezorgd, ons gevormd tot wie we nu zijn. Vele van onze groep hebben vaste relaties en kinderen gekregen, sommigen bleken niet bestand tegen deze heerlijke verleidingen en konden niet stoppen. stop start stop start stop stop stop...start.... Klinkt sommigen van jullie dit bekend in de oren? Morgenvroeg sta ik in het crematorium, mijn maat is voor de laatste keer gestopt, hij heeft er zelf een einde aan gemaakt. Ik sta open voor iedereen die vragen heeft, in shit zit, of gewoon zijn verhaal kwijt wil. Verras me, dat zal niet meevallen.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gecondoleerd met je verlies, welkom op dit forum. Ik heb het topic eventjes naar verslaving verplaatst, leek me de beste plek voor dit topic.
J
JdMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterkte ermee, het is een veel te hoge prijs voor die psychonauten opleiding. Heb zelf ook weleens rondgelopen met gedachtes, heb nog op tijd mezelf eruit kunnen sleuren, nu sinds 2000 al compleet andere weg in geslagen. Zit nu met een maat van me die blijft hangen en in een psychose is geraakt.... vrouw, 3 kinderen... totaal onduidelijk wat er gaat gebeuren nu.
S
StormKraaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt herkenbaar..Een ander vriend van me is ook totaal veranderd na psychosen, zit nu tussen de halve liters op een bankje aan de ring. :stoned: :beer: Had het gevoel dat ie dood ging, omdat hij zo onherkenbaar veranderde..Jaren mee in contact gebleven, mijn huidige vriendin kon het niet meer aanzien. Aangezien ik geen gozer met een bruinverslaving over de vloer wilde hebben toen ik pappa werd, hem verzocht niet meer langs te komen..erg moeilijk. Ik heb hem laatst gesproken, ging toch weer wat beter..Ik blijf hoop houden, al valt dat niet mee.. Hoe ga jij er mee om?
M
Mama2BeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gecondoleerd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."