Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Veel van jullie zullen het wel kennen of er van gehoord hebben, het favoriete drankje van bijvoorbeeld de Amerikaanse rapper lil wayne: "lean". Lean ook wel "sizzurp" of "purple drank" genoemd is hoestdrank met codeine en promethazine gemixt met sprite en meestal ook jolly rancher snoepjes voor een extra zoete smaak. Ik ben benieuwd of iemand hier zijn ervaring met lean wilt delen want misschien zou ik het zelf wel eens willen proberen. Dus als je ooit lean hebt gedronken zou het fijn zijn als je je ervaring wilt delen."
"Ik had een vraagje, ik heb 1 oxazepam (10mg) gekregen van een vriend van mij en ik wil graag weten wat de recreatieve effecten zijn van dit middel en op welk moment kan ik dit het beste gebruiken?"
"Psychedelibee zei: Ik heb enkel ervaring met codeïne, niet met de combinatie met promethazine erbij. Klik om te vergroten... Kan je deze ervaring omschrijven zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten?"
"Psilocyloner zei: You wish. Het duurt weliswaar langer voordat er tolerantie intreedt, maar vroeg of laat houdt 't toch echt op. Dat vind ik altijd zo tricky aan die ADHD-medicatie. Je denkt iets te hebben gevonden dat werkt. Vervolgens wordt het effect in de loop der jaren steeds minder en voor je het weet ben je terug bij af, sta je weer met lege handen. Óf je gaat steeds meer nemen, waardoor je uiteindelijk nog verder van huis bent dan op het moment waarop je ooit begon. Dat is de realiteit van big pharma: een uitgestoken hand waarvan je uiteindelijk geen vinger overhoudt. Klik om te vergroten... Dankjewel, dit is dus exact mijn ervaring."
"Excuses voor de verwarrende manier waarop ik dex/ritalin door elkaar gebracht heb. Mijn voorgeschreven medicatie is ritalin maximaal 20mg 3 keer per dag. Dex haal ik daarentegen bij een kennis, deze zijn meestal 2,5 mg per stuk en daar ontstaat de verwarring. Wel moet ik erbij vermelden dat voor mij de voorgeschreven dosering al tijden niet genoeg is, bij kopen is altijd mogelikk natuurlijk."
"acht.zes zei: @Stonersosa Ik snap je niet helemaal. Wat wil je nou eigenlijk van de ritalin/dex? Ik neem aan dat je AD(H)D hebt omdat het voorgeschreven medicatie betreft en de beste resultaten heb je dan bij relatief lage dosering en met die aanpak is er ook geen tolerantie. Dus het gaat je niet om je ADHD maar om wappie te worden van die medicijnen dus doseer je sterk over en dan krijg je de dingen die je noemt (hartkloppingen, paniekaanvallen, slapeloosheid, minder sociale contacten) Klik om te vergroten... Wat ik precies wil is bij mij zelf ook niet meer duidelijk, dat is voor mij het grootste probleem. Ik voel mezelf beter als ik het niet gebruik maar ik blijf steeds in herhaling treden."
"Psilocyloner zei: Met ons zijn er nog vele anderen die deze ervaring delen, ben ik bang. Daar ben ik ook geweest. De enige weg voorwaarts ligt, zoals je vermoed ik zelf diep van binnen ook al wel weet, in stoppen. Je zult manieren moeten gaan vinden om mét je beperkingen te leven in plaats van ertegen te blijven vechten. Ik heb mijn leven moeten herinrichten om mijn beperkingen heen. Zo heb ik een ander carrièrepad gekozen. Daarnaast heb ik het haast vanzelfsprekende idee om fulltime te werken losgelaten. Fulltime werken is helemaal niet zo vanzelfsprekend en is voor velen door de wijze waarop de hedendaagse arbeidsmarkt een gehaktmolen is geworden voor ieder met de minste of geringste kwetsbaarheid of beperking simpelweg niet meer haalbaar. Ik ben gelukkig altijd al een minimalist geweest. Ook wanneer je dat zelf misschien niet bent, denk ik dat er altijd wel ruimte is te vinden om het te stellen met iets minder, ten gunste van je geestelijke gezondheid en algeheel gevoel van welbevinden. Die ruimte zul je vooral moeten vinden in je hoofd, niet op je bankrekening. Vraag jezelf af wat je écht nodig hebt en waar je écht een tevredener mens van wordt. Bedenk je ook dat AD(H)D naast dat het beperkingen geeft ook unieke talenten biedt. Mensen met AD(H)D zijn misschien wat anders, maar absoluut niet minder. We hebben wel degelijk iets toe te voegen. Ook wij kunnen een bijdrage leveren. Het is alleen zo dat de maatschappij in het algemeen niet echt is ingericht naar ons type. Het is daarom aan ons om iets grondiger te zoeken naar een plekje dat ons wél past. Wanneer we zo'n plekje weten te vinden, kunnen ook wij ons ontwikkelen tot een product van onze innerlijke kracht, zonder dat ons anders zijn als een tekortkoming wordt afgeschreven. Klik om te vergroten... Mijn dank voor het delen van je verhaal, ook hier herken ik mij volledig in."
"Ik heb een vraagje, k krijg net de vraag of k speed wil kopen. Het is "natte speed" volgens hem. En ik moest t laten drogen. Hoe werkt dit precies?"
"MeejheM zei: Heb je nog interesse in antwoorden? Klik om te vergroten... Ja, dat zou wel handig zijn inderdaad. Het is nog ongeveer 2 weken voordat ik dat ga gebruiken dus als je tips hebt kom maar door"
"Maar zoals ook in het bericht van zinnentuimel staat kan wiet bij speed soms ook juist leiden tot minder fijne effecten. Zeker als je niet vaak blowt zal dit sneller gebeuren.[/quote] Ik heb een hele lange tijd dagelijks geblowd dus dat zou het probleem niet zijn denk ik, maar de combinatie met speed is wel iets compleet anders dan gewoon een jointje roken dus daar moet ik nog even over denken"