Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Trio - nee Anaal - nee bondage - nee seks met iemand van hetzelfde geslacht - nee golden shower - nee sex on drugs - nee sex met baas - nee sex in de douche - nee zoenen met twee mensen tegelijk - nee sex op de dansvloer - nee one night stand - nee sex in de auto - nee sex in het bos - nee sex in een pashokje - nee slikken - nee porno gekeken - ja 69 - nee op zn russchisch - ja seks op een stoel - nee Seks met toeschouwers - nee Meer dan 5 verschillende standjes getest - ja Seks met een neger/negerin: nee Betaald gekregen voor seks: nee In oog gespoten: nee Sex in trein: nee Sex met een familielid: Nee Domination & Submission: nee sex/voorspel met een andere huidskleur(welke): ja, kwart indo, kwart thai en half NL Sex zonder condoom: nee Sex met speeltjes: nee Sex snacht buiten: nee Sex + camera : nee 5 mensen gezoent op 1 nacht: ja Seks in de duinen en in de zee? nee Blauwe plekken door seks? nee seks in bad - nee seks in de bios - nee gepenetreerd worden door iemand die je niet kent terwijl je iemand aankijkt die je niet kent, die niet ziet dat je geneukt wordt - Oh ja natuurlijk wel seks via de telefoon - nee seks in de tuin - nee seks met 60plusser - Rijpe vrouwen voor het leven Seks op het bed van je ouders - ja Sex met iemand met een geslachtsziekte: Nee seks op de keukentafel: nee Suspension bondage gedaan?: nee seks op t werk: Nee Per Ongeluk in een orgie beland en er midden in gesprongen: nee Sex met dieren: Nee Seks vóór drugs: nee Seks tegen je wil in: nee Seks in een Tent op een camping: ja Seks met je beste vriend(in): nee Seks in een trappenhuis: nee Seks met een BNer: nee Betrapt tijdens sex: nee Betrapt met soloseks: nee Bukake: nee Al een cockring gebruikt (jij of je vriend): nee Ooit meegespeeld in een pornofilm: nee Seks met iemand van DF: nee Tijdens seks in slaap gevallen: nee Ooit eens gekotst tussen de sex door(of net na?) ?nee Ooit eens een verkeerde naam gebruikt tijdes de sex? nee Ooit in alle gaten tegelijk geneukt / deel uitgemaakt van een dergelijk spektakel: Nee Ooit meer dan 4 uur door geneukt? nee, wtf, ik blow me load binnen 30 minuten Sex op t balkon: nee Gespeeld met kaarsenvet: nee verkrachtdoor invloed vn Ghb? nee 8 keer of meer gesext tijdens je eerste weekend samen met (ex) vriend(in): nee de stad afgezocht naar alle plekjes om het te doen: nee gelikt/likken tijdens periode?: Neeeheeeheee Damn, ik heb de meeste nee's op het hele forum. Komt nog wel ^^"
"[/quote] Daar is toch juist dit forum ook voor,om meningen uit te wisselen en misschien hep je daarbij wel iemand die bijvoorbeeld es een golden shower wil maar eerst van een ervaren iemand wil weten hoe het is..... Boundries are there to be crossed... En wie niet geinteresserd is of het liever voor zichzelf houd: je bent niet verplicht het te lezen of je ervaring te delen!! [/quote] Okee.. Wat is een Golden Shower?(A)"
"Dat is motherfocking nasty?! Wie doet dat?"
"Oh en een Espresso, damn die dingen zijn goddelijk!"
"ZI09 zei: Angramar Temenos zei: Ik ben ervan overtuigt dat intellectuele en academische bezigheden altijd bovengeschikt zijn aan nutteloos tijdverdrijf, ja. Oh en, ik ben absoluut geen pedofiel. Al zou ik het willen, ik heb een te grote hekel aan kleine kinderen om wat met ze te doen Klik om te vergroten... Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten? Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn? Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim" Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn? Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt? Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS? Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent? En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet. Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af. Serieus; Je WEET NIKS Klik om te vergroten... +368! DAT bedoelde ik dus ook XD"
"Damn, je kan het ook echt niet van de andere kant bekijken. Je bekijkt alles alleen vanuit je eigen perspectief, ik denk dat dit komt door alles wat je gemist hebt toen je achter je computer zat. Je bekijkt alles zwart wit, alleen de mening van jou (En slimme mensen die het met je eens zijn) telt. Ik snap ergens ook wel jou kant, ik irriteer mijzelf ook aan van die vervelende kinderen, maar dat is dan niet vanwege hun IQ. Ik ben zelf hoogbegaafd en pronk hier niet mee, waarom zouden mensen met een lager IQ niet evenveel waard zijn als mij? Je zegt dat zonder slimme mensen we nu geen computer e.d zouden hebben, maar waar zou deze wereld zijn zonder bouwvakkers, slagers, bakkers, monteurs? Die heb je toch zeker ook nodig, of kan jij dat allemaal ook, dat zoek je natuurlijk op op wikipedia! Ik zelf ben totaal niet handig en ik weet bijna zeker jij ook niet, wij doen ons ding in de maatschappij met onze intelligentie andere vinden hun plek in de maatschappij met handarbeid. Alles is in balans, wij hebben hun nodig, en zij ons ook, slimmere mensen zijn niet beter dan mensen met een lager IQ. Probeer het eens van een andere kant te bekijken, heeft je moeder je nooit deze verhaaltjes vertelt? Dan had je waarschijnlijk meer respect voor andere mensen. Ik hoop maar dat je wat minder negatief word, want deze post is niet afkrakend bedoeld. Hoewel, een beetje wel eigenlijk vanwege al je stomme commentaar waar ik me al geringe tijd aan irriteer Nou.. De groeten, ik heb geen zin meer om te schrijven!"
"BABYTV KIJKEN!"
"Hoe trippen jullie op paddo's? Ik ben zo'n type dat zijn trip heel nuchter gaat analyseren, ik heb nog altijd door dat het allemaal niet echt is en let heel veel op veranderingen met de werkelijkheid? Een vriend van mij die word meestal helemaal gek als die paddo's op heeft, in een leuke manier dan Nou zou ik het van jullie ook wel willen weten, even kijken wat voor soort effecten paddo's op mensen kunnen hebben"
"Ik heb een tijdje geleden voor het eerst paddo's genomen en ik vond het echt geweldig! Alleen ik krijg geen visuals, wat ik dus wel heel graag een keer wil meemaken. Maakt het uit wat voor paddo's je neemt ( Toen had ik truffels ) of verschilt het per persoon? Een vriend van mij zag namelijk de bomen weglopen (Ik denk dat hij nep deed eigenlijk) en dat soort shit wil ik ook! Is dit überhaupt mogelijk met paddo's of moet je dan echt LSD doen? Is het aan te raden dat ik de volgende keer andere paddo's neem en een groter portie?"
"WC in een strandtent XD"