#1
Em als wij 50 mg oxazepam pakken voor het slapen is dat wel beter dan?

nito98 zei:Wij hebben besloten om de helft Zyprexa in te nemen .......en als het fout gaat 50 tot 80 mg oxazepam te gebruiken en later als het dan nog nodig lijkt 2,5 mg lorazepam.
acidboy zei:nito98 zei:Wij hebben besloten om de helft Zyprexa in te nemen .......en als het fout gaat 50 tot 80 mg oxazepam te gebruiken en later als het dan nog nodig lijkt 2,5 mg lorazepam.
Zo, dat is niet echt een intelligent plan.

Oom Klaas zei:Speed moet je niet willen gebruiken, net als zyprexa?
Damn wat kraam je bullshit uit.
Angramar Temenos zei:Oom Klaas zei:Speed moet je niet willen gebruiken, net als zyprexa?
Damn wat kraam je bullshit uit.
Nee, dat doe ik niet. Als je je eens inleest in antipsychotica zie je wat voor giftige bagger het is die mensen alleen maar zieker maakt. Volgens mij weet jij veel te weinig van waar de farmaceutische industrie mee bezig is.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."