Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je bent verslaaft als je je zin hebt om een lijntje te nemen en je kan op dat moment geen nee tegen jezelf zeggen Wink Klik om te vergroten... Vind dat hier al veel mee gezegt is"
"Heb het zelf vorig weekend ook voor eerste keer gedaan, thuis met flessen drank enzo. Kamerade had het het al veel gedaan, ik wou eens proberen. Vond het toen leuk, moment zelf. Maar sta nu weekje verder en eet nu dat dit geen drug voor mij is. Het geeft mij gewoon niet het gevoel dat ik wil. Vind eigenlijk, eerlijk gezegt, dat Deranged gelijk heeft. Wil veel van de gebruikers van dit forum eens op een goede karton lsd zetten, durf er toch voor te wedde dat veel van die jong gastjes dadelijk met hun beide voete op de grond staan en jankend naar hun mama zouden lopen. Ik hou van lsd, kan het ook maar met 1 woord beschrijven divine, dit is pas drugs"
"Enkel dealer, lang leve belgisch limburg, zag paar dinge over hasselt, juiste mensen zoeken dan Betaal niet veel en is hartstikke goede kwaliteit. Ga nooit naar shop bijna, enkel voor hasjh soms, maar vind kwaliteit grotendeels bar slecht in maas"
"Ik had het op goa in hasselt toch bij. Maar is ook normaal dat dat niet snel gedeald wordt. Wiet dat probleem ken ik helemaal al niet"
"Blij te horen dat er nog trippers zijn die het doen voor de schoonheid van acid, het spirituele, jezelf beter leren kennen, reizen met jezelf door de wereld"
"Nou, 2 februari 2008 komt Ace Ventura draaien in mechelen, live + dj- sets Kijk er nu al naar uit, lekker trippe op Ventura, heerlijk"
"Nope, niet van mechelen, van regio sint truiden, maar is samenwerking tussen purple snow en smiley tribe(hasselt) daarmee"
"Andy C - Babylon (MixMag) cd'tje aan het beluisten"
"09-3 20 Years Illusion v11.15-12.30h 15-9-2007 Niet echt m'n ding, maar ben wakkeer en bezig he"
"Dude, ik krijg altijd de munchies dus heb geen gedacht of dat normaal is. Mischien je maag die wat opspeelt ofzo"