Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niekosvd zei: Verbeeld me al dingen & denk steeds iets te horen. Maar overdag is het bij mij meestal niet zo erg maar zodra het donker is ben ik zo para als hell ! Klik om te vergroten... In het donker vind ik ook het meest verotte moment, Vooral als er iemand achter je loopt Ga ook dingen ontwijken waarvan ik dan niet kan inschatten wat het is.(blijken achteraf struiken, paaltjes, enz.. te zijn). Maar paranoide zijn is een staat van angst, paniek, en kan lijden tot een psychotische episode. belangrijkste met angst is dat je je niet gaat verzetten, verzet roept namelijk paniek op, je wilt controle behouden maar dit kan soms niet. je lichaam reageert hier weer op(d.m.v. hyperventilatie, hartslag versnelt, spieren spannen aan) en je bewustzijn wordt ook beïnvloedt(bij angst gaat men malen, vergeet belangrijke beslissingen te nemen) ofwel paniek, wat met drugs ook nog weleens beangstigend kan zijn. en zo blijf je eigenlijk in een rondje gaan todat je echt wild wordt. Leren omgaan met het feit dat je lichaam/geest zo KUNNEN reageren is al een goed begin, laat de angst over je heen komen, vaak heb je dan door dat er niets is om angstig voor te zijn! EDIT: Ook belangrijk, zelf goed in je vel zitten, weten wat je grenzen zijn (mag er best een keer overheen gaan, maar er zijn grenzen), omgeving waarin je gebruikt, mensen om je heen, en je verwachtingen. Als je er voor zorgt dat deze factoren goed in elkaar zitten dan is de kans dat je slecht gaat gewoon kleiner."
"Mac... zei: Justem, ermee om leren gaan is juist hetgene wat belangrijk is. Houdt altijd in je achterhoofd dat je je zo voelt door de rotzooi. Klik om te vergroten... Wat misschien ook nog kan helpen, tegen je vrienden vertellen dat je het gevoel hebt dat je wild wordt! Vaak kunnen zij beter aangeven dat het niets zo is (wel naar vrienden/personen gaan die NIET hebben gebruikt, hahaha):P ik vertel altijd tegen mijn beste maatjes dat ik ga gebruiken, en met deze ook besproken wat te doen als het finaal zou gaan!"
"Ik ben ook gewoon een beschaafde gebruiker: alleen in het weekend :P Maar ik denk dat de hoeveelheid er niet echt toe doet, ja jezelf naar de klote helpen. De na-effecten van speed duren met een hoge dosis langer, maar speed heeft effect op de dopamine en adrenaline in het lichaam, en op=op, en dan komt de kater Kijk ik wil best geloven dat je harder gaat als je meer neemt, maar waarom meer risico nemen als het effect ook met een lagere dosis kan worden behaald. Kijk als je veel wilt gebruiken, verhoog je tolerantie en raak verslaafd. Zelfde voor XTC, sertonine is op een gegeven moment op, kun je wel meer pillen gaan slikken maar...bedoel 8 pillen op een avond hoeft van mij niet!"
"boy zei: dopamine raakt niet zo snel op als je serotonine Klik om te vergroten... Klopt, dopamine wordt idd sneller aangevuld! Maar dopamine moet ergens laag zijn, waarom dan nog meer snuiven, vergroot je zo niet alleen maar de bij-effecten?"
"Bal0n zei: Het wordt idd sneller bijgevuld, of het echter ook minder snel opraakt? Dat zij nwel 2 verschillende dingen. En idd, uiteindelijk zal het wel "opraken", geen idee wat er dan gebeurd :P Klik om te vergroten... Ziekte van Parkinson hang ook samen met de dopamine vooraad(is dan te laag), ga je trillen en shit Maar heb weleens katers dat ik me echt de tering tril BTW: ook een keer een docu gezien dat mensen met Parkinson (mogelijk) baat hebben bij een XTC-pil, dus als we allemaal ons best doen, dan zijn we mogelijk een Parkinson-vrije generatie! EDIT: redelijk off-topic allemaal"
"Bal0n zei: ja klopt, maar alleen tijdens de high van de MDMA he. Lijkt me niet dat het permanente effecten heeft? Klik om te vergroten... Ja klopt, maar wilde net mijn post aanpassen, lijkt me idd niet dat die oudjes ook na gebruik trilvrij zijn, zal misschien nog wel iets erger worden, stuiteren ze helemaal door het verzorgingshuis."
"De inhoud van deze post kwam even koud op mijn dak vallen.... Gecondoleerd"
"BobG zei: Belachelijk, dan kunnen wij wel een partij opzetten die verschillende drugs gaat legaliseren.. Klik om te vergroten... EDIT: Ik kan niet zo goed LEZEN, was al eerder gepost! Bob dit komt dus ook uit de pedo-programma: 5. STIMULERENDE MIDDELEN 5.1 Softdrugs en harddrugs worden gelegaliseerd. Softdrugs wordt legaal vanaf twaalf jaar en harddrugs vanaf zestien jaar. De leveranciers van drugs worden verplicht om met de drugs een goedgekeurde bijsluiter te leveren, met daarop de gevaren. Bij het kopen van harddrugs moet men zich legitimeren, omdat inwoners van landen waar gebruik van harddrugs strafbaar is hier geen harddrugs mogen kopen. De NVD raadt drugsgebruik af. Voor de opvoeders is een belangrijke voorlichtende taak weggelegd. De bestrijding van drugsgebruik legt ook te veel beslag op de middelen van politie en justitie, terwijl bekend is dat altijd met weinig moeite aan drugs te komen zal zijn. Door de legalisering van drugs worden die veel goedkoper, waardoor er hoogst waarschijnlijk minder drugsgerelateerde misdaden zullen plaatsvinden. Bron: http://www.nvd.nu/prog_mei_2005.html Zieke lui.......alle kinderen aan de dope...das makkelijker voor ze!!"
"Moest nog even wat zeggen: Lees hier in de reacties ook dat pedo(frenie) een ziekte is. Mmmm, wat wij met schizofrenen doen is ze opnemen, en vaak gedwongen door gerechtelijke macht aan de medicatie zetten. Bij heftige psychotische episodes worden ze uit de maatschappij geweerd, ivm met onwenselijk gedrag. Nu dat pedofrenie ook als ziekte kan doorgaan, moeten we deze gasten dan ook niet weren uit de maatschapij? Nee , ze kunnen hier gewoon een politieke partij oprichten met naar mijn mening echt te idiote punten! Kinderporno( punt 9.8 ) is bijv. niet normaal, ook niet als de adolescent 16 jaar is ( punt 9.5 ). Men heeft het in het programma constant over een heel erg kwetsbare groep, 12 tot 16 jaar, ook wel pubers genoemd. Zijn pubers in staat om dit soort beslissingen te nemen? Ik denk dat we alle pedofrenen ook moeten opnemen in een kliniek, ook onder dwang aan de medicatie zetten en africhten die gasten. Mensen met schizofrenie hebben ook niet gekozen om ziek te zijn , deze gasten ook niet, en ziek zijn is kut, maar ze veroorzaken wel maatschappelijk onwenselijk gedrag. Als pedofilie als ziekte wordt betiteld, behandel pedofilie dan ook zo!!! *is boos*"
"schranziewanzie zei: Fear & loathing in las vegas, een film die iedereen op dit forum gezien moet hebben vind ik idd vind ik ook de beste drugfilm die er is :mrgreen Klik om te vergroten... Yep, de beste, gewoon een film waarbij jet het gewoon kunt voelen!"