Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Emo zei: iemand die vaker smoked ziet wel wat eigen teelt en wat shop is, of eigen teelt moet heel goed zijn toh ? Klik om te vergroten... Als je het goed aanpakt kun je het inderdaad wel voor 7,50 verkopen. Althans, ik ken genoeg domme mensen die dat zouden doen. Op die manier haalt die Peter er in ieder geval wel veel winst uit; en als mensen slim zijn halen ze het gewoon niet bij hem !"
"Tekken op de playstation is ook wel leuk als je stoned bent."
"Ik rook wel jointjes in de pauze ja, maar ik zorg er wel voor dat ik niet heel erg stoned word ofzo. Meer voor het idee, dat ik even chill kan blowen."
"Misschien verlangt iedereen wel onbewust naar coke Ik droomde over xtc ; Ik ben met 2 vrienden van mij voor een maand aan het stoppen met harddrugs. Blowen alleen 's avonds en in het weekend. Maar ja, ik droomde dat ik hen tegenkwam en dat ze allebei een snackie van iemand hadden gekregen, en die zou elk moment kunnen gaan werken. En ik werd fét boos op ze, ik ging helemaal schreeuwen en shit. Zeggen dat ze zich niet aan afspraken kunnen houden etc. Maar dat deed ik eigenlijk alleen maar omdat ik zelf een snackie wou ! XD Ja, ik ben echt een egoïst in mijn dromen zie je maar weer !"
"Ik draai altijd met een half lucky strike peukje, en ongeveer een halve gram wiet. (A)"
"Ik vind dunne jointjes ook lekkerder dan dikke ja, bij hasj zoiezo, maar bij wiet toch ook wel."
"Sweet_Shadow zei: Mm ik zou zeggen blow als je iets LEUKS gaat doen, ipv naar school. Lijkt me drie keer niks!! Klik om te vergroten... Wat doe jij in je pauzes dan ?"
"Hihi inderdaad. Maar stiekem vind ik het toch een goede instelling om alleen te gaan blowen bij een gelegenheid."
"Mac... zei: Als het goed is heb je aan een genoeg. Klik om te vergroten... 1 ??! Wat ! Bij 1 merk je wel heel weinig.. Als ik ritalin snuif, wat ik tegenwoordig eigenlijk niet meer doe, dan heb ik er een stuk of 8, en dan snuif ik er 4 keer twee tegelijk. Elke 3 kwartier ofzo.. Het is wel leuk allemaal, je kan je niet echt vervelen. Maar ik vind pep toch echt wel veeel relaxeder dan ritalin; als die ritalin uitwerkt wordt je zooo lusteloos, veel erger dan bij pep (ik persoonlijk in ieder geval), en je blijft maar denken denken denken, trekt de raarste conclusies, of je wordt ineens helemaal para als je in je eentje bent. (Als je het bijvoorbeeld smiddags hebt gebruikt en je wilt savonds gaan slapen..)"
"Als mensen hebben gezegd dat ze na 1 ritalin pilletje al helemaal strak stonden dan zal dat wel waar zijn, hoewel het mij persoonlijk heel sterk lijkt. Ik heb nog nooit voor die ritalin hoeven betalen. Ik ken een hoop mensen met ADHD die het me gewoon geven. Ik zou het trouwens ook nooit kopen; dan doe ik inderdaad speed of iets anders. Dus ritalin was een soort gratis drug."