Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Orale ritalin neemt hoofdpijn weg maar van dat rottig snuiven gaat je kop bonzen als de pest."
"Nou volgens mij loopt het heel gecompliceerd hoor met LSD. Zo zijn er verschillende subreceptoren van serotonine waarvan er één of meerdere geblokkeerd worden bij LSD. De normale werking van het brein wordt compleet verstoord. Dopamine wordt verhoogd maar niet op een drastische wijze zoals de opies en de stims, vandaar weinig verslaving..."
"Benzootje bijnemen kan helpen. Amfe zonder downer is paniek in een pil."
"En hoeveel pep heb je nu precies op?"
"Ach ja ik slaap al jaren op benzo's en dergelijke dus avondpep kan er bij mij wel nog in hoor"
"Ja als je een hele avond wil dansen op beats. Voor het dagelijks leven is er pep, je kan toch niet elke dag je baas en je collega's omhelzen..."
"Met X gaat het snel bergaf hoor. Ik kon een paar maanden nachten doortrekken met één pilletje maar na een halfjaar moest ik er minstens 4 binnenwerken voor ik wat voelde, maar ah wat zalig ik krijg er tranen van in de ogen. XTc is zo lovely, door jaren pep en coke wordt je een venijnig stuk vreten"
"Ik heb dat ad dat je neemt even gecheckt en dat is dus een tricyclisch antid. Volgens mij lukt dat wel met ghb maar xtc daarop is gevaarlijk. Rock on"
"Ja ik neem al jaren Seroxat en daar ghb op gedaan, geen enkel probleem, xtc daarentegen compleet afgevlakt, alle andere uppers echter veel beter met synergistich effect en minder paranoia. Ik haat paranoia."
"Je kan bepaalde medicijnen nemen. Als je bepaalde somatische angstklachten hebt kan je een betablocker nemen. Voor neurotransmitterdepletie zijn er antiparkinsonmiddelen zoals L-dopa en Dostinex of natuurlijke supps zoals l-tyrosine, tryptofaan, 5htp... Voor depressie zijn er vanalle middelen zoals je wel zult weten, ook voor angst natuurlijk. Sporten is ook heel goed en veel slaap natuurlijk. Je kan altijd terug aan de x gaan natuurlijk"