Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer???

eerste keer???

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
svn_B_knallerLid
01-01-2024, 00:00
#1
heey mensen ik ga met de vakantie voor de eerste keer coke gebruiken hebben jullie paar tips suggesties en wat voor iets moet ik halen in welke prijs klassen en al die andere schizzel
:confused:


later
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#3
1g=+/-€50
Gewoon maken dat je een glad oppervlak hebt (onderkant cd, spiegeltje, ...),
een rietje, briefje, whatever om te snuiven en een bankkaart/scheermesje om me fijn te snijden. Verder heb je niet te veel nodig.
Neem niet te veel van de eerste keer ('k zou zeggen 1/20 van die gram) en bouw rustig op. Je zal steeds meer willen, maar wees toch voorzichtig. Begin dus niet met om het kwartier een dikke vette lijn te leggen.
Dat is het zo ongeveer
Ohja, gebruik in het vervolg de zoekfunctie, er zullen wel nog topics als deze bestaan.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Special_K zei:
Neem niet te veel van de eerste keer ('k zou zeggen 1/20 van die gram)
Klik om te vergroten...

Zeg special_K, het gaat hier niet over special K hoor :)

Probeer een halve gram te kopen ipv een hele. Goede kans dat alles opgaat wat je hebt wanneer je eraan begint.
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#5
Naja, 'k kan maar zeggen hoe ik het gedaan heb, toch?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten. :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Genoeg zelf kennis is van belang :wink:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
lucifer in the sky zei:
kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten. :)
Klik om te vergroten...

stoppen is makkelijk, ik heb het zelf maar 2 keer gedaan, dus uittesten kan als je denkt dat je dat kunt. Maar alles wat je koopt is waarschijnlijk wel weg de 1e keer dus koop geen 3 gram :tongueout:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
lucifer in the sky zei:
kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten. :)
Klik om te vergroten...

Je kan er altijd nog mee stoppen, al heb je het een half jaar wekelijks gedaan, of zelfs een jaar dagelijks, het wordt natuurlijk wel steeds moeilijker.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ivoos zei:
lucifer in the sky zei:
kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten. :)
Klik om te vergroten...

stoppen is makkelijk, ik heb het zelf maar 2 keer gedaan, dus uittesten kan als je denkt dat je dat kunt. Maar alles wat je koopt is waarschijnlijk wel weg de 1e keer dus koop geen 3 gram :tongueout:
Klik om te vergroten...
als je goeie coke hebt als beginneling krijg je een hele gram met moeite weg op een avond!!!
de meeste mensen krijgen geeneens een gram!!eerder 0.7 en dan heb je al redelijk gekregen :wave:
s
sunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ivoos zei:
lucifer in the sky zei:
kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten. :)
Klik om te vergroten...

stoppen is makkelijk, ik heb het zelf maar 2 keer gedaan, dus uittesten kan als je denkt dat je dat kunt. Maar alles wat je koopt is waarschijnlijk wel weg de 1e keer dus koop geen 3 gram :tongueout:
Klik om te vergroten...
hebheb hetzelf wel paar keer gedaan in de loop der jaren 1xper 3maanden om een nacht goed door te halen maar meer niet.Mijn vriend dacht ook 1x in de zoveel tijd is een keer te snuiven,maar dat is uitgelopen op een verslaving van twee jaar waar hij nu kaihard voor aan t afkicken is.Mijn advies hoe sterk sta jij in je schoenen?????Ik wel,maar mijn vriend niet.Denk er maar eens goed over na
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
sunny zei:
Ivoos zei:
lucifer in the sky zei:
kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten. :)
Klik om te vergroten...

stoppen is makkelijk, ik heb het zelf maar 2 keer gedaan, dus uittesten kan als je denkt dat je dat kunt. Maar alles wat je koopt is waarschijnlijk wel weg de 1e keer dus koop geen 3 gram :tongueout:
Klik om te vergroten...
hebheb hetzelf wel paar keer gedaan in de loop der jaren 1xper 3maanden om een nacht goed door te halen maar meer niet.Mijn vriend dacht ook 1x in de zoveel tijd is een keer te snuiven,maar dat is uitgelopen op een verslaving van twee jaar waar hij nu kaihard voor aan t afkicken is.Mijn advies hoe sterk sta jij in je schoenen?????Ik wel,maar mijn vriend niet.Denk er maar eens goed over na
Klik om te vergroten...
idd,das de vraag,hoe sterk sta jij in je schoenen???
wil je het risico nemen???
het is het allemaal niet waard geloof mij!!!

ik stond ook sterk in mn schoenen(dacht ik althans)
speed heb ik gelijk niets opgegeven na 2j intensief gebruik!!!!
coke daarentegen neem ik al 6j en daar gaat het stoppen of minderen met ups en downs!!!!
coke vestigt zich in je geheugen!!!! :rolleyes: :wave: :)

1 good advice!!!
dont fuck with coke or the coke fucks you twice that hard!!!! :)
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#13
Idd, het zijn niet zo maar geruchten. Ik heb in de laatste 3 maanden een gram of 4 coke gesnoven, en bij ook maar de kleinste associatie mogelijk denk ik er aan: als ik m'n neus optrek, m'n bankkaart bovenhaal, bloemsuiker zie liggen,... Echt alle mogelijke dingen. Hoe meer je 'r aan denkt, hoe meer zin je 'r in krijgt. Coke is gevaarlijk, en als je 't mij vraagt, de psychologisch meest verslavende drug die d'r is. Buiten heroïne misschien, maar daar laat ik me niet mee in.
Wees dus voorzichtig, en hou het best bij die ene keer.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Special_K zei:
Idd, het zijn niet zo maar geruchten. Ik heb in de laatste 3 maanden een gram of 4 coke gesnoven, en bij ook maar de kleinste associatie mogelijk denk ik er aan: als ik m'n neus optrek, m'n bankkaart bovenhaal, bloemsuiker zie liggen,... Echt alle mogelijke dingen. Hoe meer je 'r aan denkt, hoe meer zin je 'r in krijgt. Coke is gevaarlijk, en als je 't mij vraagt, de psychologisch meest verslavende drug die d'r is. Buiten heroïne misschien, maar daar laat ik me niet mee in.
Wees dus voorzichtig, en hou het best bij die ene keer.
Klik om te vergroten...
sos is even erg als hero!!!
sos is bijna de enige drug waarvan de geestelijke onafhankelijkheid zo erg kan zijn dat je er lichamelijke verschijnselen van krijgt!!!
maar bedoel dan wel hardcore coke addiction hé.... :)
achjah!!!
eigen schuld dikke bult zeggen ze hé :)
s
sunnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Special_K zei:
Idd, het zijn niet zo maar geruchten. Ik heb in de laatste 3 maanden een gram of 4 coke gesnoven, en bij ook maar de kleinste associatie mogelijk denk ik er aan: als ik m'n neus optrek, m'n bankkaart bovenhaal, bloemsuiker zie liggen,... Echt alle mogelijke dingen. Hoe meer je 'r aan denkt, hoe meer zin je 'r in krijgt. Coke is gevaarlijk, en als je 't mij vraagt, de psychologisch meest verslavende drug die d'r is. Buiten heroïne misschien, maar daar laat ik me niet mee in.
Wees dus voorzichtig, en hou het best bij die ene keer.
Klik om te vergroten...
Wil iedereen gewoon waarschuwen die denkt dat je van coke gemakkelijk af kunt blijven.nee dus.Het is geestelijk zeer verslavend,net als jij zegt op een geegeven moment kun je nergens anders meer aan denken en word je er geestelijk afhankelijk van,alles gaat eraan kapot,je lichaam,vrienden,relatie,werk,schulden dat wil je niet weten,liegen,bedriegen,en dan pas als je beseft wat je allemaal kwijt bent,ist te laat.Bezin voor je eraan begint.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
Special_K zei:
Idd, het zijn niet zo maar geruchten. Ik heb in de laatste 3 maanden een gram of 4 coke gesnoven, en bij ook maar de kleinste associatie mogelijk denk ik er aan: als ik m'n neus optrek, m'n bankkaart bovenhaal, bloemsuiker zie liggen,... Echt alle mogelijke dingen. Hoe meer je 'r aan denkt, hoe meer zin je 'r in krijgt. Coke is gevaarlijk, en als je 't mij vraagt, de psychologisch meest verslavende drug die d'r is. Buiten heroïne misschien, maar daar laat ik me niet mee in.
Wees dus voorzichtig, en hou het best bij die ene keer.
Klik om te vergroten...
sos is even erg als hero!!!
sos is bijna de enige drug waarvan de geestelijke onafhankelijkheid zo erg kan zijn dat je er lichamelijke verschijnselen van krijgt!!!
maar bedoel dan wel hardcore coke addiction hé.... :)
achjah!!!
eigen schuld dikke bult zeggen ze hé :)
Klik om te vergroten...

Je hoeft zelfs al niet hardcore verslaafd te zijn om die lichamelijke verschijnselen te krijgen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het bullshit om te zeggen dat het wel of niet ontwikkelen van een verslaving te maken heeft met 'hoe sterk je in je schoenen staat'.

Ik zie de mensen van wie ik het het minst verwachtte juist verslaafd raken. Misschien is het grootste risico wel de mensen die zichzelf overschatten. Die staan vaak wel sterk in hun schoenen, en denken dat ze alles aankunnen, en nooit verslaafd zullen raken. Ze denken alles onder controle te hebben, en als ze erachter komen dat dat niet zo is, dan is het al te laat. Mensen die minder sterk in hun schoenen staan zie ik vaker in een eerder stadia al schrikken van hun eigen gebruik, en op tijd stoppen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met coke maak je het gewoon heel moeilijk voor je zelf. Ik denk dat je dit het beste 1x in het half jaar kan gebruiken. Gewoon een avondje plannen waarop je gaat snuiven. Maak gewoon een soort schema hiervan en hou je zelf in de gaten. Als je echt vaak denkt aan coke en je gaat het steeds vaker gebruiken ben je gewoon verloren.
s
sunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Special_K zei:
1g=+/-€50
Gewoon maken dat je een glad oppervlak hebt (onderkant cd, spiegeltje, ...),
een rietje, briefje, whatever om te snuiven en een bankkaart/scheermesje om me fijn te snijden. Verder heb je niet te veel nodig.
Neem niet te veel van de eerste keer ('k zou zeggen 1/20 van die gram) en bouw rustig op. Je zal steeds meer willen, maar wees toch voorzichtig. Begin dus niet met om het kwartier een dikke vette lijn te leggen.
Dat is het zo ongeveer
Ohja, gebruik in het vervolg de zoekfunctie, er zullen wel nog topics als deze bestaan.
Klik om te vergroten...
weet niet of ik goed zit maar had van de week iemand die het over valeriaanoliecapsules had waar hij rustig van werd.kan die gene zich melden aub
Klik om te vergroten...
s
sunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
TechNora zei:
Ik vind het bullshit om te zeggen dat het wel of niet ontwikkelen van een verslaving te maken heeft met 'hoe sterk je in je schoenen staat'.

Ik zie de mensen van wie ik het het minst verwachtte juist verslaafd raken. Misschien is het grootste risico wel de mensen die zichzelf overschatten. Die staan vaak wel sterk in hun schoenen, en denken dat ze alles aankunnen, en nooit verslaafd zullen raken. Ze denken alles onder controle te hebben, en als ze erachter komen dat dat niet zo is, dan is het al te laat. Mensen die minder sterk in hun schoenen staan zie ik vaker in een eerder stadia al schrikken van hun eigen gebruik, en op tijd stoppen.
Klik om te vergroten...
daar heb je mischien wel en geen gelijk in.maar mijn ervaring is met alle verslaafde om me heen dat ze ontzettend labiel zijn en makkelijk over te halen.je moet je eigen grens trekken maar die dat gezegd hebben heb ik tot nu toe allemaal naar de klote zien gaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."