Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zag gekleurde bomen dansen op muziek en zwaaien met blije tentakels terwijl ik op slechts op 60 tot 80 mics rondtripte. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt. Het krijgen van visuals is leuk, maar ga niet trippen met de gedachte 'ik moet per se visuals!'. Krijg je ze dan niet, dan valt het tegen en mis je door je frustratie wellicht andere leuke dingen van die trip. Dat zou zonde zijn! Qua LSD heb ik niet genoeg ervaring, maar bij Paddo's weet ik vrij snel in m'n trip of het een visueel spektakel gaat worden, of het fijn een avondje mindfucken wordt (mijn persoonlijke favoriet!), of dat ik bv. gewoon een beetje chillend extra goed van muziek ga genieten. Wat het dan ook wordt, ik heb er vrede mee en plezier door. Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is!"
"plantenbak zei: dus wat raden jullie dan aan voor de volgende keer? * Vorige keer had ik dus waarschijnlijk 150mics en hier merkte ik weinig van, zijn dan 2zegels aan te raden of is die stap te groot? alvast bedankt Klik om te vergroten... Dat kan jij zelf het beste inschatten. Hoe ging het met je, op 125 mics? 2 keer zo intens, trek je dat? Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me nogal een stap... Ik snap dat je graag visuals wilt zien, maar staar je er niet blind op (haha, woordgrapje! ) Mogelijk zijn er wel gewoon visuals, maar heb je het gewoon niet door omdat je gedachten ook al op zijn kop staan. Ik heb op een lagere dosering wel gewoon visuals, ik moet alleen even de juiste mindset hebben. Gewoon lekker ontspannen, niets moet alles kan. Op een gegeven moment, als ik met mijn gedachten met iets heel anders bezig bent, heb ik ineens zo'n 'wtf?' moment. Het begint als ik niet echt meer kan inschatten hoe groot de ruimte is waar ik inzit, staat de tv nou een kilometer weg en is hij honderden meters groot, of zit ik er met mijn neus op? Da's vor mij een teken dat ik fraaie dingen ga zien."
"500µ? Of het nou wel of niet op dat zegeltje zit, lees je eerst nog maar eens even goed in vwb. het gebruiken van LSD. Want: Als je uiteindelijk echt begint met 500µ, kon het wel eens een "een keer nooit meer!" trip worden. En dat zou zonde zijn man, want het is zoiets fraais om mee te maken! En als het stiekem toch geen 500µ, maar je gaat er vanuit dat het wel 500 is dan valt het mogelijk best mee. Echter krijg je de keer daarna wel echt 500µ in handen (in de vorm van 1 of meer zegels, whatever), en je verwacht het zelfde als de 1e keer, dan ga je mooi de boot in! Doe nou maar verstandig en laat 't testen. Ga fijn trippen met iets tussen de 50 en 100µ en ga gewoon lekker genieten. Meer kan altijd nog, daar kan je dan lekker naar toe leven. Zonde als je het beste de 1e keer al hebt gehad maar er door 'onkunde' niets mee kunt of er niet van kan genieten. Eerst maar een kijken met een lagere dosis hoe jij met LSD om kunt gaan, daarna kan je gaan grensverleggen. Have fun!"
"ExceptionalInsight zei: Ik denk nooit zo ver vooruit. Klik om te vergroten... Ik net zo!"
"We kennen allemaal vast de 'standaard' need-to-know setting must haves zoals een kalme vertrouwde omgeving, wierookje, fijne verlichting, relaxete muziek en de comfortabele stoel wel. Waar ik benieuwt naar ben is welke specifieke dingetjes jullie hier aan toe te voegen hebben die het voor jullie speciaal maken. Er bestaan al vele topics hier over, en als je ze een voor een doorspit leer je een hoop, maar wellicht kunnen hier wat juweeltjes verzameld worden. Lekker makkelijk in een overzicht! Mijn wat specifiekere setting zaakjes: - Geen trip is compleet zonder lavalamp! Wat een intens kick ding is dat (ook als je normaal 'helder' bent). - Vitragegordijnen met een motiefje. Lekker doorschijnend met licht van buiten, waardoor de motiefjes fraai tot leven komen. Of met zo'n verkleurende living color in de kamer proberen de motiefjes een hoog contrast te geven ten opzichte van de rest van de vitrage. Daar ben je gerust een tjidje zoet mee. - Overdag: Een easy accessible plekje waar je van de zon kunt genieten. M'n balkonnetje is heerlijk, vooral met uitkijk over een groen parkje erg fraai! - 's nachts: Een easy accessible plekje om sterren te kijken. Da's zo onwijs tof om te doen! - Een douche in de buurt; niets zo lekker als een warme douche tijdens je trip. Met alle lekkere geurtjes er bij van de shampo en douchegel echt een must! Een doucheradio er bij is absoluut een waardevolle toevoeging. - Een hoogpolig tapijtje: Een ontdekkingsreis op zichzelf om die eens te bestuderen. Net als gras overigens! - Voor de muzikanten: Als het mogelijk is, houdt je instrument bij de hand. Mijn gitaartje heeft mij regelmatig in beroering weten te brengen en me meegenomen naar een ander 'tripgebied' . Heel gaaf om je trip te voelen reageren op dat wat je met je instrument veroorzaakt. Onmogelijk te bespelen bij de wat zwaardere trips, maar zeer interessant aan het eind van je trip of tijdens de coming back to earth. - Salvador Dali prenten. (Kalenders, verzamelboekjes, als z'n tekeningen er maar in staan. ) - Thee. Al die duizenden smaakjes. Wat ik nog graag zo willen hebben is zo'n plasma-lamp, met van die bliksemstralen er in. Wat lijkt me dat cool. Of zo'n bubbeltjes-lamp, met water in so'n transparante buis waar lucht omhoog bubbelt waarbij een lamp met verschillende kleuren van onderen de boel van onderen belicht. Lijkt me vet! Laat maar horen wat jullie toe te voegen hebben. Ik weet dat de mijne niet echt bijzonder zijn, maar wie weet wat er zo nog eens boven water komt..."
"natas zei: Heb de mogelijkheid om shiva's te kopen. Kan ze kopen in de omgeving van Antwerpen. Klik om te vergroten... Plop dan gelijk even de grens over, Roosendaal is 'vlakbij'. (50km) http://www.drugs-test.nl/default10968.html?bk=1 Meten is weten!"
"loadrunner zei: omniversum... Dat was even heftig... Klik om te vergroten... Hahaha, dat lijkt me onwijs man! Vooral als er iets van het universum draait, geweldig... Wat voor film heb je daar gezien??? Die natuurfoto's vind ik ook wel een goeie, maar een fraaie documentaire is ook best okay."
"Ik kan me zo voorstellen dat je LSD neemt terwijl je alleen thuis bent oid. Zonder maatje, sitter of tripbuddy lijkt het me dat je je bezig houdt met andere zaken dan wanneer er gezelschap bij is. Alleen al met praten (en lachen) heb ik mijn 1e LSD trip voor een groot deel kunnen vullen, maar dat kan niet als je alleen bent. Maar wat doe je nou wel als je alleen bent? (Niet te verwarren met eenzaam, dat ben ik gelukkig niet!) Beetje film kijken en muziek luisteren? Misschien een kleine wandeling? En zijn er dingen die je beter niet kunt doen als je alleen tript? (Naast de gebruikelijke dingen als autorijden, etc. ) Paddotrips heb ik genoeg gedaan terwijl ik alleen was, en die waren altijd zeer plezierig. Maar omdat LSD bij mij veel harder aankwam dan een paddotrip kan ik me voorstellen dat er andere 'spelregels' gelden. Vooral omdat ik tijdens mijn eerdere LSD trip een korte periode erg bang ben geweest staat dit nogal voor in mijn geheugen geprent. Ik weet waar dat door kwam (tikje teveel LSD om mee te beginnen, met iets te veel wiet tussendoor.), maar dat neemt niet weg dat ik het liever niet weer meemaak. Hoe zorg ik er nou voor dat zo'n stukje geheugen niet weer de overhand krijgt, vooral als je alleen bent? In ieder geval neem ik minder LSD en geen wiet tijdens mijn volgende trip... Tips of leuke aanraders?"
"hodgepodge zei: Zijn al best veel topics over. Maar films kijken en muziek luisteren is dan mijn voornaamste bezigheid. Verder inderdaad een stukje wandelen, wat tekenen ofzo en nadenken. Ik verveel me dan echt geen seconden en heb eerder te weinig tijd om alles te doen en te zien wat ik wil. Klik om te vergroten... Schilderen! (of tekenen) Da's wel een vet idee eigenlijk. Daar ga ik eens wat spul voor kopen!"
"Mijn meissie heeft onlangs voor het eerst LSD genomen, ergens rond de 25 a 30ug, erg weinig dus. Ze had een supertijd maar geen visuals. Da's niet raar voor zo'n lage dosis. Laat je zegels eens testen, dan weet je de dosering..."