Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het is makkelijker om aan te beginnen dan te stoppen hoor.. Ben nu al 3 maanden clean en het blijft moeilijk!"
"Hoi ik word binnen kort getest door het CAD, en me vriend zei dat ik elke dag 3 druppeltjes azijn in een glas water moet opdrinken dan kunnen ze niet in me urine zien dat ik blow? klopt dat? Graag serieuse posten!"
"happyzooi zei: ff vraagje hoe kunde zien of er nog thc in je bloed zit? Kan je ergens bepaalde testen daar voor kopen (bij de drogist ofzo) of bestaat er een methode voor? hoop snel antwoord te wete GREETZ tha lots Klik om te vergroten... Hoi, ik loop nu ongeveeer iets meer dan 2 weken bij CAD-(consulatie buro voor alcohol en drugs, Kortom alle verslavingen. En ik heb gisteren de uitslag gehad, en ik heb geen drugs meer in me urine THC dat blijft in je vetwezel in je maag, hoe meer vet je heb hoelanger het in je urine zit. Maar ik dacht ook dat je z'n test bij de apohteker kan halen. Maar ik doe het via CAD en die sturen het weer naar a'dam om het te controleren!"
"Pietman zei: Eventjes iets wat ik me afvraag. Hoevaak blowen julie ongeveer? iedere dag? meerder keren per week? of alleen op 'feestdagen'? en waarom heb je dit blowritme? ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus Klik om te vergroten... elke dag zeker wel stuk of 5, en als me vrienden er zijn dan worden het er meer!"
"Gast zei: Kankerstumperd, hoe ziek ben je als je voor de lol een spuit in je poot zet, snuiven ala maar jij bent echt kankerzielig Klik om te vergroten... doe eens normaal! Ik kan zien dat jij geen drugs gebruikt(zeker z'n anti-drugs iemand!!!!!!) enne volgens mij is needlefreak een vette gast ondanks zijn problemen!"
"needlefreak zei: Spanker zei: Gast zei: Kankerstumperd, hoe ziek ben je als je voor de lol een spuit in je poot zet, snuiven ala maar jij bent echt kankerzielig Klik om te vergroten... doe eens normaal! Ik kan zien dat jij geen drugs gebruikt(zeker z'n anti-drugs iemand!!!!!!) enne volgens mij is needlefreak een vette gast ondanks zijn problemen! Klik om te vergroten... ik begrijp de reactie van gast. veel mensen (ook druggebruikers) vinden het zwak en zielig om te spuiten. ik heb dat al van heel veel mensen moeten horen. iedereen zijn mening. ik heb er geen problemen mee. spuiten is voor mij toch verleden tijd. maar wat die mensen niet weten is hoe het zover gekomen is dat iemand begint te spuiten. normaal gezien ga je niet van de ene op de andere dag beginnen spuiten. het is iets dat evolueerd. ik kende al heroïneverslaafden die spoten maar zelf durfde ik het niet doen. ik was er wel nieuwschierig naar maar ik was niet van plan om het zelf te doen. dat ging voor mij te ver. ik zag mezelf nog niet met een naald in mijn aders prikken. maar de meeste mensen waar ik mee omging gebruikten heroïne en langzaam aan begonnen steeds meer vrienden van me ook te spuiten. ik gebruikte toen elke dag heroïne en je hoort dan "spuiten geeft een veel beter effect", "je bent van een kleinere dosis veel higher als je het spuit", "het riueel van een shot klaarmaken en zetten is leuk", "je moet het ook eens proberen", "het geeft een kick",.... je ziet die junks dan met hun ogen toe genieten als ze hun shot hebben gezet en je hoort hele dagen positieve dingen over shotten. dan begin je er toch wel anders over te denken. ik was het al zo gewoon dat die gasten elke dag naast mij zaten te shotten. het was heel normaal geworden voor mij. een mens veranderd en evolueerd. ik vond het niet meer zo eng. op een dag vroeg ik dan of iemand mij een shot wou zetten. ik durfde het zelf nog niet. ik was echt heel zenuwachtig toen ze met die naald in m'n arm prikten. maar toen ze die heroïne in mijn ader spoten was ik meteen verkocht... Klik om te vergroten... ja mar het geeft geen recht om je uit te schelden! En ja jammer dat het zo gelopen is voor je! Maar dat is de kant van drugs gebruiken! Je hebt een goede en een slechte kant van drugs!"
"needlefreak zei: ja mar het geeft geen recht om je uit te schelden! Klik om te vergroten... wat gast zegt doet me niks hoor spanker. iedereen kan van achter zijn pc een grote mond opzetten. ik vind dat ook zielig. Klik om te vergroten... ja klopt maar dat kan me zo kwaad maken! wat eigenlijk geen zin in heeft! maarja....."
"MystiX zei: De metro en de spits (gratis krantje) hadden het vandaag als een grote kop op de voorpagina staan "Ministers willen verbod op verkoop nederwiet." Nu wil ik weten ben je het er mee eens of niet stem in deze poll en beargumenteer je keuze. Ik zou graag eens willen weten hoe de rest erover denkt. Ik denk namelijk dat het juist een averechts effect gaat hebben. Mensen die willen blowen, blowen toch wel. Kunnen ze dat dan niet beter halen bij zaken waar een beetje controle op is? De illegale straatverkoop zou het alleen maar gevaarlijker maken en juist daarom een groter gezondheids risico vormen. De dealers zouden dan namelijk alles proberen om hun klanten, hun klanten te houden. Legaliseren en controleren lijkt mij de betere optie. Klik om te vergroten... dat lukken ze nooit, dat mislukt!"
"MystiX zei: Spanker stem ook ff in m'n poll ben je het eens met die lui of niet , moet er een verbod komen op de verkoop van nederwiet? Klik om te vergroten... ik had als goed is al gestemd1"
"freakymandariN zei: Iedereen reageert ten eerste op zijn eigen manier op alle verschillende drugs. Ten tweede is het niet zoals veel mensen denken; "blowen is de minst zware drugs", het is volgens de wet misschien zo, maar de wetten hier kloppen wat drugs betreft toch al van geen kant. Iedere drugs heeft zijn eigen uitwerking en die is dus op iedereen verschillend, waardoor de een de drug in kwestie misschien minder zwaar of juist weer wel zwaar voelt. Dikke Kus Klik om te vergroten... helemaal gelijk! ik sluit me der bij aan!"