Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Appeltjes pep? Nee maar, ja het ruikt niet lekker en het brand en dat is lekker. Ik vind de smaak ook niet verschrikkelijk hoor, ik bedoel als ik iets gebruik wil ik er ook wel wat van merken ook, niet dat ik straks poedersuiker door mijn neus aan het raggen ben. (...ik wil dat het weekend is.. ik heb pep afgezworen, but it's timeeeee )"
"Doorvallers werken voor zover ik weet nog steeds mee aan het effect,"
"25 gram, das niet niks. wel een style avond gehad als ik dat zo lees, op het einde na dan natuurlijk. ... enneh, brok coke.. (L) whooo Ik heb laatst pep afgezworen, maar als ik dan zo buiten ben met wat mensen en er valt niks aan te komen, dan heb ik toch zoiets van "kijk of dat er iemand pep weet" je kent het wel, maar de laatste keer dat ik het had gebruikt had ik van 11 uur savonds gesnoven, en 6 uur smorgens pakte ik me laatste lijn, toen kreeg ik ONTIEGELIJKE maagzuur, ik had nog nooit maagzuur gehad van te voren dus wist niet wat me overkwam ik dacht ik moet kotsten, wat een misselijk gevoel is dat zeg.. Maar daardoor heb ik pep eeen beetje afgezworen dus, iemand hier hetzelfde meegemaakt ooit? en ook schrok ik me rot van de pepbult, bahhh :P"
"Nee ik weet ook wel dat het niet echt nut heeft, maar dat het aan het effect dat je op dat moment hebt, gewoon een heel klein beetje mee werkt. Bovendien, vind ik de smaak ook gewoon lekker"
"Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb? Hahahaha als ik mijn ouders op zou bellen "MAM, PAP IK HOU VAN JULLIE" dan komen ze denk ik direct mij zoeken omdat ze denken dat ik voor een trein wil gaan springen ofzo Ik heb nooit echt iets stoms gedaan, maar wel op een feestje met een groepje in de wc (ofja, badkamer) te gaan zitten en dan de deur op slot draaien omdat ik op de grond zat en bang was dat iemand de deur open deed en meteen ging kotsen ofzo, en als je op dat moment iets in je kop heb zitten dan moet het ook zo gaan anders voel je je eigen gewoon niet goed. Daarna kwam degene die het feest gaf vertellen dat we daar niet moesten zitten met de deur op slot, ja zonder slot op die deur wou ik daar gewoon niet zitten :P"
"Zou dat ook absoluut niet zien zitten, als hij dat graag zou willen dan kan die wegblijven ook"
"Het heeft niks met het niet durven van te maken ik vind het gewoon totaal niet passen, wat voor vrouw ben je als je als een ongegineerde boer gaat lopen boeren en scheten"
"Toeter, pief, jointje, wietje, jan de hand schudden, happen naar pijnenburg, maar voornamelijk, pief."
"Joint roken, Peukjes roken (VEEEEL), Praten, Praten, Zingen (maar ik kan wel zingen :P), Praten en nou heeft seks met pep op me nieuwschierig gemaakt, met sos vond ik het tegen vallen, maar meestal ben ik dan ook gewoon te moe om nog wat te doen. Maareh, ja, dit weekend maar eens proberen dan!"
"Het gevaarlijke is alleen dat je pupillen groot zijn, en je ogen wijd openstaan. Verder als je écht normaal moet doen, dan kún je dat, het gaat eigenlijk automatisch. Niet al te veel praten, en gewoon normaal antwoorden, gewoon chill doen, dan is er weinig aan de hand."