Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! ik heb hier nog een aantal oxazepams liggen. De houdbaarheidsdatum was alleen medio 2018 😂 Kan ik dit nog gebruiken??? groetjes"
"Thanks! Het is dus niet schadelijk?"
"Ja bewaar ze op die manier gelukkig! In ons medicijnenmand in de trapskast. Donker, koel en droog 👍🏻"
"heee! ik heb wel een beetje ervaring met pillen enzo, en wat mijn ervaring is met grote pupillen: mijn pupillen worden altijd pas weer 'normaal' als ik geslapen heb.. en trouwens, ik persoonlijk zou het echt niet chill vinden om nog in mn afterspace te zitten als mijn ouder me komen ophalen.. het is maar net hoe goed je er zelf mee omgaat en hoever je je laat gaan om zo'n moment natuurlijk.. maar ik zou het heel gevaarlijk vinden haha! nou hoop dat je er wat aan hebt, en geniet er van !"
"Hee allemaal Ik ben nogal in strijd met mezelf.. Het is sinds 2 dagen uit met mijn vriend (na 9 maanden) en ik ben er echt kapot van, nu heb ik in een heel impusliefe actie geroepen dat ik dit weekend aan de x ga, een paar vrienden van me zeiden dat ik dit beter niet kon doen omdat er ook een grote kan bestaat dat ik dan fout ga.. Zelf denk ik hier wat makkelijker over en verwacht niet dat het echt gebeurt. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik geen super ervaren gebruiker ben, heb 4 keer x gehad en 1 keer pure m. Elke keer dropte ik maar een halve pil en dat is me altijd prima bevallen en meer heb ik ook niet nodig, ik ben echt wel helemaal gesloopt na 4/5 uurtjes trippen. Mijn vraag is dus; is het verstandiger om geen pil te poppen ? Hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt"
"Haha thanks guysss! Heb het feestje toch maar afgezegt, jullie hebben gelijk dat ik het niet moet doen om mijn verdriet kwijt te raken of niet te voelen. Alleen doen als ik er echt gewoon eventjes zin in heb en er klaar voor ben haha"
"nou zeg.. wat een nacht.. Deze zaterdag nacht is heeel anders verlopen dan dat ik gedacht had.. Ik heb toch wel x gehad en ik zal jullie vertellen hoe dat is gegaan. Gistermiddag begon ik het al spannend te vinden om vanavond na 8 maanden weer eens xtc te gebruiken, alleen nu is het punt dat het net een week uit is met mijn vriend en ik daar echt helemaal kapot van ben. Ik begin maar gewoon vanaf het begin te vertellen; Rond een uur of negen gisteravond arriveerde ik met 2 vrienden en 1 vriendin van mij bij onze vriendin thuis, het was de bedoeling dat ik met nog 1 vriendin pillen zouden nemen, de rest zou aan de drank en jointje's gaan. Ik voelde me de hele avond al heel erg rot en gestrest, rond een uur of half 11 kwam de vriendin waarmee ik leip zou gaan naar me toe om te zeggen dat ze net al gedropt had.. Ik begon in paniek te raken en wist niet of ik het nou wel moest doen of niet.. Uiteindelijk heb ik toen 1 kwartje genomen. Na een uur voelde ik er nog niks van en dropte nog maar een kwartje (halfje nu in totaal). Ik voelde me al sinds ik het eerste kwartje genomen had echt niet goed, ik was met mijn hoofd alleen maar bij mijn ex-vriend en alle negatieve gedachtes. Op een gegeven moment trok ik het niet meer en heb even keihard gehuilt en alles eruit gegooit in de groep. Na een halfuur was ik lekker rustig maar ik was nog steeds niet leip geweest voor mijn gevoel. Ik begon honger te krijgen en ging wat eten, ik wou op dat moment (3 uur snachts) heel erg graag slapen maar op datzelfde moment besloten al onze vrienden pillen te dropen. Ik bleef erbij dat ik alleen nog maar jointje's zou roken omdat ik me net weer wat rustiger voelde. Na heel wat geleip enzo veder (inmiddels 5 uur 's ochtends) besloot ik om toch nog maar dat halve pilletje te nemen wat ik nog had. Ik had hem ingenomen en merkte er na 1,5 uur nog steeds niks van. Ik begon een lekker plekje te zoeken om te gaan slapen, toen ik eenmaal lekker zat en mn ogen dicht had begon ik super leip te worden. Ik voelde me meteen weer niet goed en ben met een vriendin eventjes naar buiten gegaan. Ik heb de heleavond maar een beetje met mijn hoofd voorover gezeten en me super rot gevoelt. Ik heb heel erg spijt ervan dat ik toch pillen heb gehad, ik dacht dat ik me juist veel beter zou voelen.. en misschien is het ergste nog wel deze brakke dag.. Ik voel me hartstikke depresief en wil eigenlijk gewoon dood nu.. Had ik nou maar naar mezelf geluistert..."
"inderdaad! het is nu dinsdag en 3 dagen geleden dat ik super fout ging en ben nu eigenlijk alleen maar blij dat ik het genomen heb, stel dat ik me super chill gevoelt had dan had ik het alleen maar vaker willen doen als er iets tegen zit.. de brakke dag heb ik (vraag me niet hoe) overleefd, veel gejankt en me echt heel vies gevoelt.. ik walgde van mezelf dat ik het gedaan had.. voelde me echt een hele gore junk toen ik daar 8 uur 's ochtends nog steeds lag met mn leipe vrienden.. Nee die levensstijl is niks voor mij. Ik vind xtc een geweldige drug en ga het zonder twijfel echt nog wel doen, maar dan als ik me goed voel en er 100% achter sta. En er moet minimaal een halfjaar tussen zitten. Bedankt voor de steun en tips heeft me echt goed gedaan! De volgende keer als ik me rot voel ga ik gewoon rustig mn jointje roken! peaceee!"
"Elke dag weer haha. Man aan het werk, zit je dan 😫"
"Salvia zei: Zelfs mijn verhoogde dosis escitalopram overstijgt mijn libido niet. Klik om te vergroten... Hahaha ik gebruik ook ecitalopram! Heb er nooit iets van gemerkt 🤣🙈"