Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums25 en sinds 17 verslaafd aan ghb

25 en sinds 17 verslaafd aan ghb

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SoberlurkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is je vraag precies? Ik zou aanraden om naar je huisarts te gaan. Het verhaal uit te leggen. Zij kunnen je verder helpen!
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat ie 2 jaar geleden 3 dagen in coma heeft gelegen door die shit en nog heeft hij er niet van geleerd.

Hup naar de huisarts!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Joggerjogging verklaar je eens nader?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joggerjogging zei:
Jooo, mijn naambl is ...
Ik ben nu het laatste jaar en helf elke dag gebruiken..maar kom dan om 10/15 cl per dag...
Benzos helpen wel maar slaap maar 4u max voork wakker word met afkick, heb al een zwaardere zfkick alleen gedaan maar kheb prazepam alpra van 1 en 2 en revos dus zou wel moet lukken
2 jaar geleden 3dagen comq door die shit.. en nog nie geleerd --'
Klik om te vergroten...

Yo, mijn naam is...
Ik ben nu het laatste anderhalf jaar elke dag aan het gebruiken. Gebruik ongeveer 10/15cl per dag.
Benzo's helpen wel maar slaap maar maximum 4u voordat ik wakker wordt van afkickverschijnselen. Ik ben al eens alleen afgekickt. Ik heb momenteel prazepam en alpra van 1 en 2 mg ( vermoed ik ) liggen.
Heb 2 jaar geleden 3 dagen in een coma gelegen door GHB en ik heb er niets uit geleerd.

Tot zover de vertaling. Denk dat OT zijn beklag doet over zijn gebruik die uit de hand gelopen is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
En nu even met goede grammatica en zinsopbouw graag. Ik snap precies niets van wat je hebt getypt.
Klik om te vergroten...
Had ik ook last van
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
En nu even met goede grammatica en zinsopbouw graag. Ik snap precies niets van wat je hebt getypt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Had ik ook last van
Klik om te vergroten...
Stop dan al meteen met lezen... 😅
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Stop dan al meteen met lezen... 😅
Klik om te vergroten...
Na 2x heb ik t opgegeven
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Joggerjogging je post is moeilijk te begrijpen op deze manier. Probeer het nog eens wat duidelijker op te schrijven, dan kunnen we je misschien verder helpen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Joggerjogging zei:
Jooo, mijn naambl is ...
Ik ben nu het laatste jaar en helf elke dag gebruiken..maar kom dan om 10/15 cl per dag...
Benzos helpen wel maar slaap maar 4u max voork wakker word met afkick, heb al een zwaardere zfkick alleen gedaan maar kheb prazepam alpra van 1 en 2 en revos dus zou wel moet lukken
2 jaar geleden 3dagen comq door die shit.. en nog nie geleerd --'
Klik om te vergroten...
Joo mijn naam is....
Ik ben nu de laaste jaar een hel, elke dag aan het gebruiken. Maar kom dan aan 10/15cl per dag...
Benzos helpen wel voor de slaap maar wel maar max 4u voor dat ik wakker word met afkick verschijnselen. Heb al 1x een zwaardere afkick alleen gedaan. Ik heb nu prazepam/alprazolam liggen van 1 en 2 en revos ? Dus dat zou wel moeten lukken.

Meer haal ik er niet uit.
J
JoggerjoggingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jooo, mijn naambl is ...
Ik ben nu het laatste jaar en helf elke dag gebruiken..maar kom dan om 10/15 cl per dag...
Benzos helpen wel maar slaap maar 4u max voork wakker word met afkick, heb al een zwaardere zfkick alleen gedaan maar kheb prazepam alpra van 1 en 2 en revos dus zou wel moet lukken
2 jaar geleden 3dagen comq door die shit.. en nog nie geleerd --'

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."