Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Topic voor degenen die momenteel aan het stoppen zijn... ik ben paar weken gestopt met speed , ging beter dan verwacht , alhoewel het pas nu begint te kriebelen"
"Dit is echt zalig geschreven. Tmoet super geweest zijn.. Heb enkele keren LSD geprobeert maar heb geen haluucinaties ofzo gehad. Ik zal maar eens sterker proberen. Salvia , is da ni moeilijk te vinden ?"
"Seks op LSD is inderdaad HILARISCH"
"Ivoos zei: pilliewilly zei: VintageBABE zei: Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =') Zwoar flashe nzu wss xD Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd 3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij .. één breezerke , en begon zwoar te flashe .. Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel .. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << .. xx Klik om te vergroten... vanwaar ben je? Klik om te vergroten... Een of ander marginaal Oost-Vlaams dorp denk ik. Woon er zelf jammer genoeg ook in een Klik om te vergroten... Zo marginaal is Oost vlaanderen nu ook weer niet. Jammer genoeg zijn er van die mensen die er in slagen zo'n belachelijke taal te gebruiken. 'Swhat , Wat het report betreft. Volgens mij was het gewoon MDMA, van XTC ga je toch niet willen gaan neerliggen denk ik."
"Ik heb net hetzelfde voorgehad op mijn laatste LSD trip , Achter alles een nut zoeken , afvragen waarom je leeft. Damn ik heb ook nog een weekje lopen nasudderen."
"1.MDMA , omdat ik me er altijd zalig van voel. Het valt met niks te vergelijken 2. XTC/SPEED , XTC omdat het zowat onmisbaar is voor een goed feeste. En die zaaaaaalige speed. Hoort er gewoon bij. Mijn weekend begint en eindigd ermee. 3. SOS , jammer dat het zo duur is, het is echt ZALIG LSD hoort eigenlijk ook bij mijn top 3. Maar ik gebruik het niet veel. om de paar maanden. Ik moet namelijk echt mentaal herstellen als ik getript heb & je kan het niet combineren met bovenstaande drugs"