Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD: "Een natte klets op het gezicht"

LSD: "Een natte klets op het gezicht"

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NuchterLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD: "Een natte klets op het gezicht"

Een week geleden heb ik LSD gedaan, en heb echt visioenen gekregen.
Zowel goede als slechte, voornamelijk de slechte in de na-flow... Die waren goed blijven hangen voor zeker een week.
Angst en paranoia. Achter alles een bedoeling zoeken en nog een bedoeling en nog een bedoeling en nog ...
Ik werd bijna gek (dacht ik). Tot ik mij pas het volgende weekend besefte dat het gewoon mijn eigen angsten waren die versterkt werden en in 1 keer allemaal op mij afstormden.
Dat gevoel was heel angstaanjagend omdat dit mijn eerste keer was en niet goed wist hoe ik ermee moest omgaan. Laat staan verwerken.

Maar omdat ik de eerste 6 uur overdreven lekker heb getript op 100 mics, heb ik alles kunnen relativeren.
Het zit allemaal tussen de 2 oren. Je leert jezelf van top tot teen kennen. Je kan er niet onderuit.
Je angsten bevinden zich op glad ijs… aan jouw om er niet over te trippen.

Ik heb nu ongeveer door hoe ik een volgende trip moet aanpakken.
En heb harde en goede beslissingen genomen.
Ik zat een half jaar geleden voor 3 jaar lang aan de jointjes.
Een paar maanden later begon ik met experimenteren. Coke en dan pep. Coke was ik snel uit het oog verloren nadat ik pep leerde kennen.
Ik zat tot 2 weken geleden regelmatig (zo’n 3 maanden ongeveer) aan de pep. Ik stond op het punt om niet meer eerlijk tegenover mezelf te zijn over mijn ā€˜bijna-verslaving’.
Ik zat 2 maanden geleden 5 weekenden na elkaar aan de XTC. Dan 2 weken later een weekend slechte pillen, en dan 2 weken later nog eens top.

Mijn lekkere onschuldige wiet-verslaving begon mijn lichaam te verlaten…
Tot ik LSD nam en 1 keer van al mijn slechte gewoontes was verlost!!!
Ik rookte dagelijks maar ben van maandag tot vrijdag met 1 pakje toegekomen. In het weekend nogeens 2 maar tijdens het drinken is dat een aangename uitzondering…
Net zoals wiet en hasj. De onschuldige softdrugs die ik sinds kort alleen nog maar puur aansteek.

FUCK COCAINE: trekt op niks, doe maar stoer.
FUCK PEP: paranoia, associaal, en eens de rush weg is laat het je toch alleen maar denken dat je het nodig hebt.
FUCK MDMA: magisch in het begin maar zal nooit meer hetzelfde zijn, nooit. Trekt ook op niks.

Ik ben vanaf nu een ware psychonaut.
Ik heb mijn leven teruggevonden en kan het nu zelfs nog beter aanpakken door al de goede en slechte ervaringen die ik heb opgedaan.
Mijn slechte beslissingen in het verleden werden goede beslissingen in het heden.

Amen


P.S. Borat was dƩ perfecte film in de na-trip. Ongelooflijke geniale absurde komedie. LOL


En Bedankt om te lezen. I hope you like. Bye bye
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi om te horen! Weet wel dat je na een acid-trip heel erg enthousiast bent over deze ideeen maar dat het na een paar weken toch soms heel lastig kan zijn om een lijntje pep af te slaan of toch niet lekker verder te blowen, maar als je het echt wilt houd je het gewoon zo vol! Succes en welkom in je nieuwe leven :wink: :wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt mooi idd!
en helemaal juist wbt je definitie van speed.
Sommige drugs beginnen pas echt te werken zodra je ze Niet gebruikt.

en wbt de tijdelijkheid van je lsd les... gewoon lekker wekelijks gebruiken :hearteyes: (met als voorwaarde dat je wel de dingen hebt verwerkt van je laatste tripje)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom in de wereld van lsd... Moge je nog mooie trips doen toekomen!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :wave:

X
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk dat je tot die inzichten bent gekomen. Heb ik ook gehad op Truffels.
Helaas verval altijd weer in mijn oude patroon.

Vooral in stress situaties heb ik dat ik toch altijd weer die drang om een sigaret te pakken.

Wat betreft de coke,pep en mdma, volgens mij sla je veels te ver door in het gebruiik. Ik denk als je wekelijks paddo's of LSD doet dat het speciale er ook vanaf gaat.

Vooral Mdma moet je idd niet wekelijks gebruiken. Dan gaat het magische er idd snel af ja. Gewoon beetje wilskracht tonen en maar eens de 8 weken usen.

succes met het volhouden met je goeie voornemens. :)
N
NuchterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Allemaal bedankt.

En de band met mijn kat tijdens de trip was adembenemend...
De mensen hier met een kat als huisdier begrijpen wat ik bedoel.

Inderdaad, ik had MDMA nooit wekelijks mogen nemen.
Maar als puntje bij paaltje komt heb ik uiteindelijk een goede beslissing genomen.

Nogmaals bedankt.

Hahah, ik kan het nog altijd niet geloven dat ik een totaal ander persoon ben geworden. Een opluchting zelfs!

Wat een metamorfose...
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt positief!

Over die mdma. Dat zou een mens hooguit iets van 15 keer in zijn leven moeten nemen.
Tenminste, heb ik me laten vertellen. In verband met de recovery van de chemie in de hersens. Op deze wijze zou het dan steeds weer een unieke ervaring blijven, vergelijkbaar met de eerste keer.

Heb je trouwens alleen getript, of samen met anderen?
N
NuchterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alleen.
Mijn beste vriend was met alles gestopt na een slechte ervaring met pillen.
Uiteindelijk een goeie beslissing, maar hƩƩl spijtig dat hij de kans niet heeft gekregen om LSD te proberen.
Want ik vraag me nog altijd dag en nacht af of ik nu ook de enigste zou geweest zijn met zo'n metamorfose, indien we het samen hadden gebruikt...

En aangezien ik geen tripsitter had, had ik ook geen zin om een mede-tripper te zoeken die eventueel kon bad-trippen, waardoor ik niemand zou gehad hebben om mij te kalmeren.
Dus ik kalmeerde liever mezelf, veilig alleen.

:wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wijze beslissing denk ik, ik denk dat sommigen mensen toch meer een 'block' hebben op hun slechte gewoontes waardoor ze die zelfs trippend niet in willen/kunnen zien, dit kan dan soms ook een badtrip veroorzaken denk ik, maar het zou goed kunnen dat hij minstens een paar van die inzichten zou hebben, de vraag is meer wat je er mee doet he :wink:
S
So_MyselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb net hetzelfde voorgehad op mijn laatste LSD trip , Achter alles een nut zoeken , afvragen waarom je leeft. Damn ik heb ook nog een weekje lopen nasudderen. :openmouth: :grin:
N
NuchterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok, mijn tabakverslaving begint stilletjes aan terug te komen.

Spijtig, maar ergens ook niet. Want mijn gedacht over cocaine, speed en xtc blijft hetzelfde!
Het hoeft niet meer, echt niet.

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."