Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is dit serieus. wil nog wel blijven leven enzo. maar schijnbaar staat dit een beetje stom zon vraag:P najah jammer dan maar van dat paracetemol hoeveel is dat dan:P:P"
"harstikke bedankt voor de reactie's. heb zin om te proberen trouwens is het aan de buitenkant erg te zien dat je het gebruikt heb? en zie je het de volgende dag nog (zoals bij mij bij mdma)?"
"nou sorry. ff voor de duidelijkheid ik betaal altijd me drugs. en ik vraag 1x of er in me keukenkastje spullen liggen waarmee ik iets kan. schijnbaar heb je het moeilijk met zon vraag :P noujah dat ken ik ook niet ruike"
"speeseend zei: Oh ja TS, Daro is natuurlijk iets wat zeker leuk lijkt Klik om te vergroten... iets wat leukt lijkt dus. is het niet leuk. sommige mensen zeggen dat het wel leuk is en andere weer niet. van vin jij dan?"
"haha ja is voorbij. weet niet wat ik had verveelde me gewoon :P maar tog bedankt voor de antwoorden mvg"
"met dat CYP2D6-deficiëntie als je dan bv 200mg inneemt. wat voor soort effect heeft dat dan. normaal zo te lezen niet zo veel maar met die CYP2D6-deficiëntie staat er dat je uit je bolletje gaat. niet meteen plateu 3 of 4?? mvg"
"volges mij komt dat door het roken ofzo. ik heb altijd na een avondje drinken en snuiven ofzo ook van die randen en op me gehemelte. das komt omdat ik dan heel veel rook. rook je dan ook meer dan ken dat het zijn. sossos"
"danspastilles"
"een soort van zelf pijpen dus :P heb het geprobeerd is idd wel relax. bedankt voor de tip. had alleen wel het gevoel alsof ik heletijd voorover viel"
"oke dank u"