Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zinnentuimel zei: Ik heb daarmee geen āechteā DMT-ervaring gehad, maar wel kleuren zien en een out of body experience, het gevoel hebben niet meer in deze wereld te zijn. Klik om te vergroten... Cool, zou je het meer omschrijven als een disassociatieve out of body experience zoals bij ketamine, of meer zoals 5-Meo-DMT dat je weg bent?"
"Zinnentuimel zei: Meer zoals met 5-meo/nn-DMT. Alsof je even niet meer in deze wereld bent maar in een andere dimensie. Klik om te vergroten... Gaaf! Ik ga het een paar keer proberen deze week, ben benieuwd!"
"Ben alleen wel benieuwd waarom dit precies werkt. Je hebt bijvoorbeeld ook mensen die elkaar wurgen om zo een zuurstoftekort creeren wat ze een rush geeft. Dus of de Wim Hof breathing techniek gezond is ben ik wel benieuwd naar."
"Geloof daar ook wel in. Heb ooit een orgasme gehad van +- 15 minuten lang, waarbij het voelde alsof ik boven mijn lichaam zweefde. Dit was per toeval denk ik door een soort mentale focus en speciale ademhaling. Was gewoon even op een andere wereld toen hahah, terwijl ik helemaal geen drugs op had of iets. Sindsdien ben ik eigenlijk pas gaan geloven in tantra e.d., wat ik eerst altijd beschouwde als kwakzalverij voor zweverige types. Psychedelica heeft mij wel echt geleerd om eerst zelf te kijken of iets zou kunnen voordat je het als kwakzalverij beschouwd. Iets is onmogelijk totdat iemand het probeert en het tegendeel bewijst, diegene moet het dan alleen nog bewijzen aan anderen wat soms moeilijk is in een niet-wetenschappelijke setting."
"Gaaf Zinnentuimel, laat het maar weten als je iets interessants gevonden hebt. Misschien kunnen we een nieuw topic starten voor zweverige dingen zoals tantra en ademhalingsoefeningen als die nog niet bestaat Het valt mij op dat spirituele mensen (zoals Sadhguru) vaker zeggen dat zij geen drugs hoeven te gebruiken, omdat zij ook zonder drugs in dezelfde staat kunnen komen. Wie weet is dat ook wel zo, ik ben benieuwd."
"OtherShore zei: Ik ben per ongeluk in dit topic verzeild geraakt, maar ik hoor toch wat twijfelachtige dingen. Als ademhalingstechnieken idd een aan de psychedelische ervaring gelijkstaande ervaring kunnen bewerkstelligen ā wat ik overigens betwijfel ā dan lijkt me dat zeker iets waar je voorzichtig mee moet zijn⦠En is het überhaupt wenselijk? Dat zal afhangen van hoe je de waarde van de psychedelische ervaring beoordeelt⦠Klik om te vergroten... Goed punt, ik denk dat bij dit soort ademhalingsoefeningen harm reduction ook essentieel is. Wim Hof geeft dan ook aan dat je het beter liggend kan doen, absoluut niet staand. Maar als er inderdaad meer mensen aan zijn overleden dan bij psychedelica, dan zou je kunnen beargumenteren dat je beter psychedelica kan nemen. Voor zover ik weet is dat niet het geval."
"25 november kun je ook nog naar Ki/Ki 5HRS OF ACID in Eindhoven. Van 23:00 - 6:00. Op Ticketswap zijn nog tickets te koop. Hier een impressie:"
"Albertos zei: Update; Had toch niet meer lang nodig, ik ga voor wonderland. Bijna uitverkocht ook dus snel tickets scoren. Helpt toch echt om zelf alles op een rijtje te zetten lol Zijn hier nog leden die daar ook zullen zijn? Dank voor de reacties. ik twijfel nog enorm tussen - 11 november wonderland - 25 november cirque mystique - 2 december elrow eindhoven wie kan mij helpen š ik heb ff laatste zetje nodig haha. wonderland line up spreekt mij meer aan en is al lekker dichtbij, heb ade al moeten missen dus kan ik snel weer met de voetjes van de vloer. cirque mystique spreekt me eigenlijk mij minst aan, mystic garden zelf lijkt me super leuk en wil ik volgend jaar de zomer editie van bezoeken. elrow ben ik vorig jaar met ade geweest en was super leuk, alleen is 2 december weer iets verder weg, klinkt overdreven he š Tja als ik zo dit neerzet dan lijk ik zelf al mijn keuze te gaan maken. Maar toch benieuwd naar andere ervaringen!! Klik om te vergroten... Leuke line-up op Wonderland! Geniet er van"
"Heb die ademhalingsoefening gedaan, voelde een tinteling in mijn handen en armen. Voelde mij na de tijd rustig, ontspannen en mentaal scherp. Wat merken jullie tijdens en na deze oefening?"
"Let vooral op dat er geen vocht bij komt, daar lost LSD in op namelijk. Maar in een gripzakje is denk ik al voldoende."