Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je het buisje te diep in je neus "duwt" zal waarschijnlijk alles direct in je keel terecht komen. (Mits je hem diep genoeg drukt..)"
"Zelf heb ik Etizest-1 (consort) gehad (1mg) Net als bij etilaam in 2 versies verkrijgbaar MD (mouth dissolving) en gewone roze pallets. Beiden kunnen prima onder de tong alleen smaken de non-MD pallets een beetje vreemd maar niet vies. Sublingual Werkt naar mijn idee wel sneller en voelt wat sterker maar dat kan placebo zijn. Heb een tijd terug bij een NL'e vendor blotters gehaald van 2mg. En deze werken prima! Etizest-1 is wel sterker naar mijn idee (wanneer je van beiden 1mg neemt) Ook werkt etizest-1 sneller en is heel wat meer aanwezig in de ochtend. Na flink doorhalen werkt etizest ook een stukje effectiever"
"Hallo forumleden! Nou ben ik op het idee gekomen om eens speed en GHB te combineren, aangezien ik er nogal goede verhalen over hoor/lees. Met beide stoffen heb ik ervaring. Nou is er 1 probleem, dat is namelijk dat ik na speed met geen mogelijkheid kan slapen zonder etizolam. Stel ik neem on 18:00 wat speed wacht even af en doe er dan wat GHB achteraan, en stop dan verder met de GHB kan ik de volgende ochtend rond een uur of 06:00 dan veilig een etizolammetje pakken?"
"GHBeesten zei: Hoi Toontje en de rest, Ik ben ook 10 jaar verslaaft geweest aan blowen, maar ben daarna 10 keer nog op mijn bek mee gegaan en daar uiteindelijk mee gestopt omdat ik er steeds weer paranoia van werd. Toen leerde ik GHB kennen wat helemaal de shit was! Ik ben 8 jaar verslaaft geweest aan g en ben 3 keer opgenomen geweest omdat ik er niet meer zelf uitkwam... Er werd toen de eerste keer tegen mij gezegd dat er een meisje al meerdere keren in de detox was geweest die niet meer vrolijk kon zijn zonder g en dacht dat gaat mij nooit gebeuren, maar is mij na 8 jaar toch overkomen. Na de eerste keer een detox te hebben gedaan kwam ik het middel Phenibut tegen waardoor ik mezelf die 4 jaar daarna steeds zelf heb kunnen detoxen. Half jaar op, half jaar af. En dat na detoxen met phenibut de roes die ik miste met alcohol opgevangen. Wel een belangrijk dingetje combineer Phenibut niet met alcohol aangezien je hart daar enorm van te keer gaat... Maar het risico met Phenibut is dat je het niet langer dan een week moet doen aangezien je daar uiteindelijk ook super brak van word. Wat ik uiteindelijk heb geleerd is dat het beste werkt is stoppen met de GHB en dan niet langer dan 3 dagen Phenibut te doen en er dan daar mee te stoppen aangezien Phenibut je langzaam weer naar je 0 lijn brengt aangezien dat een piek heeft van 6 uur en daarna nog 2 dagen langzaam uitwerkt. Neem om de 6 uur 2 keer een capsule van 500mg. Combineer dit ook niet met g aangezien het dan niet meer het gewenste effect heeft en je lichaam aan een te hoge dosis GABA-B went en je jezelf niet meer zelf kan detoxen hiermee, dat is toen ook de rede geweest dat ik me toch moest laten opnemen aangezien me dat zelf niet meer lukte hiermee. Phenibut geeft het relaxte gevoel die g ook heeft, maar dan zonder de space. Daar moet je wel ff aan wennen, maar dat is binnen een dag te realiseren. Ben inmiddels na mijn laatste detox een jaar lang zonder g het leven gaan ervaren. Heb toen een hoop last gehad van emoties gehad die ik toen allemaal voelde wat ik met g allemaal had weggedrukt, maar daar moet je ff doorheen...3 maanden ook zonder alcohol geleefd. En daarna weer flink aan de zuip gegaan. Wat mij is die tijd wel heeft geholpen is het middel 5-HTP wat je serotonine level boost, waardoor je minder depri word en iets vrolijker in het leven staat. Wat uiteindelijk beter is, maar dat vind ik zelf ook super moeilijk is helemaal stoppen met g, aangezien je toch steeds weer daar naar verlangt. Het schijnt dat als je hier helemaal mee stopt voor een lange tijd (een jaar) dit gevoel verdwijnt, maar dat is mij ook nog niet gelukt. Na een jaar verder te zijn heb ik daar nog steeds moeite mee, maarja naar 8 jaar is dat ook niet zo vreemd misschien. Een goede vriend zei tegen mij, vergeet niet waar je vandaan komt. En door alcohol misbruik heb ik mijn lichaam ook niet de rust gegeven... Om op jou toppic in te gaan, wat voor mij nu werkt is om toch af en toe aan de g te gaan, maar dan via vrienden die het mee nemen en het niet zelf in huis te hebben. Wil je adviseren om zeker na een detox een half jaar of nog beter een jaar te stoppen met g en het leven te ervaren zonder g, want na 2 dagen weer te beginnen hou je jezelf alleen maar voor de gek en is het recreatief gebruiken alleen maar moeilijker. Want anders gaat het meteen mis met je/ me. En daarna 3 dagen Phenibut te gebruiken om het onprettige gevoel van de g tegen te gaan en weer rustig naar je 0 lijn toe te komen. Misschien dat dit ook nog interessant is om te lezen: https://www.lef-magazine.nl/gastblo...ensverhalen/herstellen-van-een-ghb-verslaving Klik om te vergroten... De afgelopen 2 jaar heb ik ook periodes gehad dat ik veel aan de G zat, en phenibut werkt geweldig om de de dagen door te komen. Het is spotgoedkoop alleen beperkt verkrijgbaar. Als je op Pheni poeder zoekt in google staat hij vrijwel bovenaan. Pas wel op dat het het niet te lang gebruikt zoals eerder werd aangegeven."