Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeusProbleem

NeusProbleem

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FASTLIFELid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Een ingevallen gezicht heeft meer te maken met afvallen.
Klik om te vergroten...

Maar hoe kan het dan dat het alleen aan een kant ingevallen is? Normaal zijn beide kanten ingevallen maar bij hem enkel zijn linker deel van zen gezicht. ook lijkt zen oog iets wat meer ingevallen te zijn dan aan de anderen kant. Het ziet er niet uit joh xd
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet ik ook niet, maar lijkt me sterk dat het door de speed komt.. en ook niet na een keer je buisje te diep in je neus doen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy:
S
SnuffbulletLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het buisje te diep in je neus "duwt" zal waarschijnlijk alles direct in je keel terecht komen. (Mits je hem diep genoeg drukt..)
S
Sierra KifLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet er een soort van balans in zien te vinden. Oefening baart kunst zou je kunnen zeggen. Je wilt niet dat het poeder nog uit je neus valt maar ook niet dat je last het van een drip.
F
FASTLIFELid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi allemaal. Kan het zo zijn dat als je je snuifbuisje te ver in je neus doet en dan snuift je gezicht veel sneller in zal vallen? Het gaat om speed en ik vraag mij dit af omdat een vriend van me een erg ingevallen wang heeft (een kant van zijn gezicht alleen)precies aan de kant waarmee hij toen ie helemaal waus was heeft lopen snuiven. toen hij helemaal van de kaart was stopte hij het buisje veel te diep in zijn neus. Kan het dus zo zijn dat het bijvoorbeeld naar verkeerde neusholte is gegaan of iets dergelijkt? en willicht daar schade heeft aangericht. Misschien heeft iemand hier ervaring mee? kon niks hierover op het forum vinden.

alvast bedankt

FASTLIFE
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
In je neus is in je neus toch?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een ingevallen gezicht heeft meer te maken met afvallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."