Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen, ben van plan binnenkort maar eens GHB te gebruiken aangezien deze nog ontbreekt op m'n CV. Nu heb ik wel een redelijk idee van prijs, effect, gevaren, enz. maar wat ik nergens lees, zijn gevolgen een dag later. Iemand die mij hier iets over kan zeggen?? Een coke-dip is heel normaal (ook irritant trouwens), maar is er iets als een GHB-dip? Sowieso een groot voordeel dat staren naar het plafond niet tot de opties behoort hehe."
"Het plan was om te beginnen met 3ml, gemengd met Fanta en idd de hele avond geen alcohol en/of andere drugs. Wel gelezen dat het heel plezierig kan zijn met bijv XTC, maar probeer het eerst wel zonder."
"Ik ben een vrij ervaren gebruiker ondertussen en als ik coke doe, gebruik ik in eerste instantie flinke lijnen. Toen ik er beetje mee begon, deed ik altijd eerst rustig en voelde me inderdaad niet heel fijn. Klamme handen ook en vaak opgeblazen gevoel. Nu ik gelijk met flinke lijnen begin en daarna gewoon wat rustiger aan doe, voel ik me tenminste veel fijner. Verder denk ik dat je bij coke moet beseffen dat er een heel groot deel tussen je oren wordt bepaald. Maat van me denkt altijd dat we slechte coke hebben en begint al met het idee van "daar ga ik weinig van voelen". Ondertussen hebben we al vaak echt goede coke gehad, maar hij is steeds de enige die de kwaliteit vindt tegenvallen. Hetzelfde geldt voor slapen na coke. Denk dat veel mensen het wel bekend voorkomt. Moet jij de volgende dag bijv werken en denk je steeds "nog 7 uur tot de wekker gaat", "nog 6,5 uur tot de wekker gaat" dan doe je geen oog dicht. Ga je gewoon je nest in zonder je druk te maken over van alles en nog wat, val je gewoon in slaap."
"Ja da herken ik ook . Marja, coke blijft dure hobbie, en van het effect stelt ook niet onwijs veel voor, je word naderhand alleen maar opgefokt als je niks meer heb.. en je wilt altijd meer.. en dat blijft maar door je hoofd heen malen. Klik om te vergroten... Helaas wel... moet eerlijk bekennen dat de keren dat ik wel in slaap ben gevallen op één hand te tellen zijn zo'n beetje... de keren dat ik heb liggen malen, wil ik zelf niet weten hehe."
"actionhost zei: Hoeveel 'moet' je snuiven als beginnend gebruiker? Is een halve gram voldoende op een 'stapavond'? Gewoon wat op je vingertopje en gaan? Heeft wat in je mond doen nog effect (behalve het verdoofde gevoel wat ik al heb gevoeld)? Klik om te vergroten... Heel erg afhankelijk van de persoon. Ik ken mensen die hebben aan een halfje meer dan genoeg, drinken er wat bij en hebben schitterende avonden. Als je dit kan, zou ik het zeker zo doen. In je mond doen, heeft wel iets effect, maar vele malen minder dan snuiven. Verdoofde gevoel vind ik zelf wel lekker en lijk dan ook meer/sneller te willen drinken. Dit kan echter wel eens TE ver gaan."
"Hedonistica zei: Vraagje van een onwetende: wat is het verschil in gevoel na coke snuiven versus crack basen? Klik om te vergroten... Zelf nog nooit crack gehad, maar als ik het om me heen hoor: Na snuif: relaxt gevoel en pas als het uitwerkt (30 min) drang naar meer. Na crack: vrijwel direct bezig met volgende portie. Maar er zullen ongetwijfeld ervaringsdeskundigen hier zijn."
"Ik ken het... bij mij werkt vaak een extra lijntje. Na een hele avond aan dat spul gezeten te hebben, krijg ik het vaak als het uit begint te werken... dan gewoon vinger in de keel en kosten... en dan uren naar het plafond staren."
"Verhalen van melissa komen me heel bekend voor. Met name begin van dit jaar toen er regelmatig wat meer grammetjes thuis lagen, ging het de verkeerde kant uit. Meeste wat er op een avond doorheen is gegaan, zal rond de 4,5 gr zijn in m'n eentje.... avond is dan wel van 22u 's avonds tot 11u 's ochtends. En daarna beetje in bed liggen draaien tot je om 19u met barstende koppijn in slaap valt. Gelukkig besef gekomen dat dit echt niet kan. Toen ook veel afleiding gezocht, want als ik op vrijdag met bepaalde vrienden iets ging doen, werd er steevast (teveel) gesnoven. Nu gelukkig wel onder controle. Nu af en toe avondje met vriendin thuis snuiven. Zorg dan wel altijd dat er genoeg in huis is. Zo'n 3 tot 4 gram voor z'n 2tjes. Vrij goede kwaliteit. Wellicht is het nog iets teveel, maar te weinig is ook zo'n domper. Probeer nu eigenlijk eens een leuke avond te hebben en dan gewoon te beseffen dat de sos niet eens op gaat.... maar ben eigenlijk bang dat dit niet mogelijk is."
"300 euro voor 20 gram goed spul? Wie ken je dan zo goed? Escobar himself?!"
"Sex met GHB is beter dan sex met coke?"