Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lol, handig als je geen groenten in huis hebt 'SmokedOver"
"Kwil het wel lezen, maar het is zooooo focking lang XD"
"Met een goedkope skunk zit je goed maar denk er aan om vooral drinken en eten mee te nemen, en het is ook beter als je in een vertrouwde omgeving zit. Ik zou niet voor haze of whir whidow gaan, aangezien die hard in kunnen slaan. Toke along, SmokedOver"
"haha nice, en ja skunk is de algemene naam, (of superskunk maar er is niet zo veel verschil naar mijn mening), je zou ook nog goed zitten met een goedkope afghaan. 'SmokedOver"
"Hey, ik ben nieuw op deze forum. Ik vroeg me dus af of iemand al eens goedkope hasj heeft gerookt en wat de prijzen tegenwoordig zijn, want ik ga morgen naar Maastricht voor 5 gram goedkope hasj te halen (wellicht uit 1 van de boten), kan iemand mij a.u.b. een goedkope soort hasj aanraden waarvan je toch nog lekker van kan gaan, en ongeveer de prijs erbij vermelden? Met dank, SmokedOver"
"niemand?"
"Probeer eens een hasjsoort sinds hasj een relaxter gevoel geeft (bij mij althans) en is wel leuk voor de afwisseling. Je kan ook een tolerantiebreak toepassen :P 'SmokedOver"
"You answered your own question brah. 'SmokedOver"
"In al deze verhalen merk ik dat jullie na een lange tijd clean terug zijn beginnen te blowen. Dit wordt ook wel de tolerantiebreak genoemd, als jullie dit nog niet kennen, dit gebeurt wanneer je voor een periode stopt met blowen en het blowen vervolgens heroppakt om daarna terug de ervaring op te wekken van je eerste blowsessies.(of in de buurt daarvan te komen) Ik vermoed dat dit ook bij jou het geval is omdat ik ook voor 1.5 maand een tolerantiebreak heb ingelast, en gister een pure blunt voor het 1st na mn tolerantiebreak heb gesmoked en ik moet je zeggen dat dat ongeloofelijk heftig was. 'SmokedOver"