Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoeie beginnerswiet/hasj?

Goeie beginnerswiet/hasj?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, ik heb keurig de regels gelezen en de laatste 5 pagina's met topics doorgespit op zoek naar een soortgelijk topic maar kan niet echt iets vinden. Tenzij ik natuurlijk helemaal in het verkeerde subforum zit, maar ik denk het niet.

Mijn vraag is: wat is een goeie beginnerswiet of hasj? Volgende week ga ik met een vriend voor het eerst naar de shop in Apeldoorn (hij laat me alle shops zien die hij kent dan, ik woon hier net) en dan wil ik de eerste keer wiet of hasj gaan kopen. Ik weet wel dat ik high zijn leuker vind dan stoned zijn, maar heb geen idee welke soort(en) daar goed voor zijn. Iig wil ik er één waar je niet al te chatty van wordt want ik praat al zoveel van mezelf en mijn ervaring is dat ik vooral met hasj wel wíl praten, maar niet uit mijn woorden kom wat gewoon gruwelijk irritant is. Ik heb overigens ook geen idee wat ik nu precies gerookt heb toen want heb gewoon meegesmoked met vrienden. Dus wie kan mij voorzien van tips? :)
S
SmokedOverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met een goedkope skunk zit je goed :stoned:
maar denk er aan om vooral drinken en eten mee te nemen, en het is ook beter als je in een vertrouwde omgeving zit.

Ik zou niet voor haze of whir whidow gaan, aangezien die hard in kunnen slaan.


Toke along, SmokedOver
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als beginner zou ik gaan voor een lichte Marokkaanse hasj. Word je meestal wel lollig/mellow van, maar je behoud ook je gezonde verstand. Het is dus niet echt trippy, maar je word er ook niet heel loom van. Zo ervaar ik de honingkleurige hashsoorten uit Marokko iig :wink: ideaal voor een rustige zomeravond.
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Marokkaanse hasj leek mij ook wel wat ja, op basis van wat ik gelezen heb over de verschillende soorten enzo. Maarja er zijn er zoveel dat ik helemaal geen idee had :P En een 'rustige zomeravond' klinkt mij als muziek in de oren :)

@SmokedOver: is 'skunk' dan ook echt de naam waar ik het mee bestel in de shop of wat? :) En eten, drinken + vertrouwde omgeving komt wel goed :) We gaan het bij hem of mij thuis roken en bij beide zijn de keukenkastjes altijd goed gevuld :)
S
SmokedOverLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha nice, en ja skunk is de algemene naam, (of superskunk maar er is niet zo veel verschil naar mijn mening), je zou ook nog goed zitten met een goedkope afghaan.

'SmokedOver
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey jongens, heb jullie tips opgevolgd, en heb laatst marokkaanse hasj gehaald en choco. Die hasj is vet lekker, super effect ook, maar die wiet heb ik in mijn eentje en halve gram van op + nog wat hijsjes van vrienden en voelde niks :| Vonnik eigk best wel zonde want die choco was vet duur :P Maar ligt dat aan mij of is dat normaal als je niet zoveel wiet doet? Hasj heeft namelijk meestal wel effect, en wiet niet echt..

Choco had ik natuurlijk gekocht omdat het choco heet :P Vrouwen en chocola gaat altijd samen :P Volgende keer maar wel eerste vragen hoe duur het is..:P
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
2e x choco was supertof, maar 5 hijsen gehad ofzo maar voelde me zo fucking relaxed, heb zeker een uur op de bank gezeten en zitten genieten van de stilte in mijn hoofd (ADHDer) zonder verder iets te doen, heeeerlijk :) Schrok in het begin wel een beetje van het effect though, zo sterk had ik nog nooit gehad. En mijn vriend werd hartstikke ziek van 3 hijsjes :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."