Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar wiet ervaring

Raar wiet ervaring

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
warhunternlLid
01-01-2024, 00:00
#1
als dit door blijft spelen zou ik inderdaad eens een huisarts gaan opzoeken ofzo o.o
kweet dat drugs wel mentaal kan triggeren en dat je er dus niet goed van kan worden maar kheb nog nooit zoiets heftigs als dit gehoord..
M
MrphibaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Ik ging met een paar vrienden naar de cinema en 1 iemand had wiet bij zich.ik dacht in mijn eigen dat is lang geleden dat ik dat nog heb gedaan,ik trek 4 of 5 keer van een joint en 2 soefkes(net zoals blowen) en na een paar minuten later voelde ik mij slecht ik ging efe zitten in de quick
en dan zijde mijn vrienden kom wij gaan tickets bestellen voor de film, en ik ging mee met hun
en aan de kassa voelde ik mij nog slechter ik begon helemaal te draaien en ik begon elk mens in stukken te zien bewegen en toen werd ik helemaal zot dan ben ik naar buiten gegaan en begon een beetje water te drinken en dan zei ik tege mijn vrienden om iemand op te bellen om mij te komen halen.Toen ik thuis aankwam ging in direct slapen,de volgende dag werd ik wakker voelde ik mij terug normaal maar na een paar uur voelde ik het precies weer terug alle beelden begonen ik stukken te gaan,en daarna stopte het weer en dan de volgende dag weer het zelfde.

wat moet ik doen om dit te stoppen?

Grtz.
d
drugs r bad mkayLid
01-01-2024, 00:00
#3
meen je dit serieus :openmouth:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt heftig, maar niet iets wat te koppelen valt aan het blowen. Dat zou alleen op die avond optreden.
Als het serieus is en je er nog steeds last van hebt dan is het zaak om je dokter te gaan bezoeken.
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil hier ook mijn verhaal kwijt aangezien ik 2x bijna hetzelfde als jou heb meegemaakt.
Gister voor het eerst weer geblowd sinds 1 jaar, meteen een halve joint opgerookt, had al 7 biertjes op dus was al flink aangeschoten. Eerst voelde ik me alleen duizelig maar dat heb ik altijd als ik lang geen tabak meer heb gerookt dus ik nam nog een stuk of 15 diepe heisen achter elkaar. Toen voelde ik me heel raar, als ik praatte hoorde ik mezelf heel hard en als iemand anders praatte klonk het alsof hij heel ver weg stond, ook als ik mezelf bewoog gebeurde het in 2 delen alsof ik op de helft van me beweging ff stilstond en dan weer door ging zo voelde het en me pijngrens was heel laag en als ik bijvoorbeeld iets vastpakte dan voelde ik dat geen eens. Toen ik vandaag wakker werd voelde ik me prima maar na een uur weer hetzelfde als die dag ervoor. Dit had ik vorig jaar dus ook maar toen was het nog erger want ik had toen nog meer gerookt (puur in een pijpje) toen was ik heel erg bang ik dacht dat het nooit meer over zou gaan ik wou ook zelfmoord plegen maar nu herkende ik het gevoel gelukkig. als nu Ik wil zo graag een keer gewoon normaal stoned worden en niet deze stomme kuttrip die 2 dagen duurt :( Ik ga binnenkort gewoon 4-6 heisjes nemen met een goed gevulde maag in plaats van -+20 kijken of het dan beter gaat..

Sorry als me post onduidelijk is, voor vragen zet hier maar neer :)
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Edit: Ik heb er vandaag nog steeds last van, heb flink wat research gedaan en het blijk derealisatie/depersonalisatie te zijn. Gelukkig kan ik het nu allemaal geestelijk wel aan omdat ik het vorig jaar ook heb meegemaakt maar dan nog veel heftiger zoals ik in mijn eerste post al zei.
S
SmokedOverLid
01-01-2024, 00:00
#7
In al deze verhalen merk ik dat jullie na een lange tijd clean terug zijn beginnen te blowen.
Dit wordt ook wel de tolerantiebreak genoemd, als jullie dit nog niet kennen, dit gebeurt wanneer je voor een periode stopt met blowen en het blowen vervolgens heroppakt om daarna terug de ervaring op te wekken van je eerste blowsessies.(of in de buurt daarvan te komen)

Ik vermoed dat dit ook bij jou het geval is omdat ik ook voor 1.5 maand een tolerantiebreak heb ingelast, en gister een pure blunt voor het 1st na mn tolerantiebreak heb gesmoked en ik moet je zeggen dat dat ongeloofelijk heftig was.

'SmokedOver

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."