Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit (Rotterdamse) wiet

Kwaliteit (Rotterdamse) wiet

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AlbertsLid
01-01-2024, 00:00
#1
In het nieuws hoor ik om de aantal maanden dat de nederwiet in Nederland van betreffende kwaliteit (THC gehalte is onverantwoord hoog) en dat er zsm. een al dan niet geheel verbod op moet komen.

Echter in de koffieshop, is de keuze vrij rijk. Begint bij skunk en eindigt bij haze (?). Nu haal ik meestal á 7 á 8 eu. p/g in Rotterdam en de kwaliteit die ik dan krijg valt wel wat tegen. Voor 30 eu. een mooie zak. Thuis gekomen en beter kijkende zitten er toppen bij de voor 20-30% uit blad bestaan. Rokende merk ik er weinig van en gaat de ene na de andere in rook op zonder er een écht voldaan gevoel aan over te houden. Zou ik sterkere moeten proberen? Haal meestal in Schiedam bij Parkweg (naam is mij even ontschoten)...

Is slechte - tot gemiddelde kwaliteit wiet in Rotterdam (Zuid-Holland) altijd zo rond de 8 eu. ? Het goede sterke spul 11 á 12 eu. ? Waar moet ik wezen (R'dam) ? Of moet ik eens een 'lokale dealer' opzoeken en wat is dan een normale prijs?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
kweek gewoon je eigen plantje man..., gedaan met die rotzooi van dealers en coffeeshops
S
SmokedOverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer eens een hasjsoort sinds hasj een relaxter gevoel geeft (bij mij althans) en is wel leuk voor de afwisseling.

Je kan ook een tolerantiebreak toepassen :P

'SmokedOver
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
bedoel je met tolerantiebreak ff een tijdje stoppen met wiet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."