Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En heb je het geprobeerd Sally Tessio?"
"Denk je het merk op het papiertje bedoelt? wat je ook ziet op xtc pillen gedrukt staan."
"Ja over sealtjes, en geen idee, ik ga ervan uit dat dat ook een trademark is."
"Het zal wel lekker zijn om erna een bad nemen, omdat je alles zo goed aanvoelt. Maar of het goed is, weet ik niet. Omdat je het bij douchen toch wespoelt en beter temperatuur kan bepalen. Ik denk zoiezo dat het de volgende dag wel meevalt, dat het kwaad kan. Maar dezelfde avond zou wel anders zijn. Een bad kan zo warm of koud worden."
"zo zo vijf dagen, ik zou dag 3 en 4, juist verplaatsen naar het laatst, en xtc op dag 3, ook al komen dan de goede namen, het werkt toch wel nog een beetje door de volgende dagen. Ghb of ket, doe je dat vaker op een festival?"
"Dank je wel"
"Coke en alcohol maakt wat relaxer"
"Je kan dus beter minder nemen zoals Psychedelibee zegt, kan je altijd meer nemen. Als je teveel hebt genomen kan je niet meer terug"
"Ik heb het een keer per ongeluk gesnoven, dat zou ik niet meer doen, mijn neus brandde heel hard! Maar ik was wel meteen wakker. Zou het alleen niet aanraden, was net iets teveel"
"Ik dacht dat het een ander lijntje was, en het was donker en in hetzelfde witte pakje"