Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Snuiven?

MDMA Snuiven?

14 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA vind ik zo vreselijk vies smaken! Ik zou het zelf nooit snuiven. Volgens mij blijft die vieze smaak in je keel hangen of in je neus.
Ik vind het na coke al goor om je neus eens goed op te halen en te slikken, laat staan met mdma. Likje heb ik wel eens gedaan lang geleden maar was net zo vies. Ik neem zelf het liefst xtc, slik ik in ene weg en kan ik goed doseren.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dunnetjess33 zei:
Ik neem zelf het liefst xtc, slik ik in ene weg en kan ik goed doseren.
Klik om te vergroten...
MDMA kun je net zo goed doseren hoor, als je het gewoon afweegt en daarna in een capsule of vloeitje stopt. Likjes is gewoon een achterlijke manier van MDMA consumeren, ik snap nog steeds niet dat er veel mensen zijn die dat standaard doen. Je weet niet hoeveel je binnenkrijgt en je hebt elke keer die ranzige smaak in je bek.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
MDMA kun je net zo goed doseren hoor, als je het gewoon afweegt en daarna in een capsule of vloeitje stopt. Likjes is gewoon een achterlijke manier van MDMA consumeren, ik snap nog steeds niet dat er veel mensen zijn die dat standaard doen. Je weet niet hoeveel je binnenkrijgt en je hebt elke keer die ranzige smaak in je bek.
Klik om te vergroten...

Klopt maar ik heb geen weegschaal, dan is xtc voor mij makkelijker doseren.
S
SmartyhereLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het een keer per ongeluk gesnoven, dat zou ik niet meer doen, mijn neus brandde heel hard!
Maar ik was wel meteen wakker. Zou het alleen niet aanraden, was net iets teveel
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
MDMA kun je net zo goed doseren hoor, als je het gewoon afweegt en daarna in een capsule of vloeitje stopt. Likjes is gewoon een achterlijke manier van MDMA consumeren, ik snap nog steeds niet dat er veel mensen zijn die dat standaard doen. Je weet niet hoeveel je binnenkrijgt en je hebt elke keer die ranzige smaak in je bek.
Klik om te vergroten...

Om maar te zwijgen over de schade aan het gebit..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
Om maar te zwijgen over de schade aan het gebit..
Klik om te vergroten...

Inderdaad, het tandvlees heeft er zeker geen deugd aan...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Smartyhere zei:
Ik heb het een keer per ongeluk gesnoven, dat zou ik niet meer doen, mijn neus brandde heel hard!
Maar ik was wel meteen wakker. Zou het alleen niet aanraden, was net iets teveel
Klik om te vergroten...
Hoe snuif je per ongeluk mdma?
S
SmartyhereLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik dacht dat het een ander lijntje was, en het was donker en in hetzelfde witte pakje
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Smartyhere zei:
Ik dacht dat het een ander lijntje was, en het was donker en in hetzelfde witte pakje
Klik om te vergroten...
Ow op die manier. Hahaha. Ik dacht je bedoelde dat je per ongeluk snoof.. Ik ben nogal visueel ingesteld dus ik zag het helemaal voor me. SNUIFFFF, sjit man, what the... was dat? :tearsofjoy:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi DF'ers,:stoned:

Voor het eerst heb ik me aan de 3 maanden regel gehouden. En het beviel me prima om 3 maanden en een paar dagen geen xtc te hebben gebruikt. Dus ga me er voortaan ook aan houden.

Alleen vanavond is het dan weer zover. In plaats van xtc heb ik nu MDMA kristallen gehaald en vervolgens goed fijn gestampt.

Alleen zit ik nu te twijfelen, zal ik het likken of Snuiven? Algemeen bekend is wel dat je harder gaat met het snuiven van MDMA dan likken. Alleen wat me aan de twijfel brengt is dat de ene zegt dat het heel schadelijk is voor je neus en de ander niet.

Wat is jullie advies hierin?

Gr

HardstyleGabber
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik deed het in capsules vroeger , ook een keer gesnoven maar vind de smaak niet lekker. Daarom ook nooit 'likjes' genomen plus dat doseren dan niet gaat.

De eerste keer deden we het in een aa energy flesje en deelden we die zodat we beiden circa 120mg hadden.

Goed dat je je aan de 3 maanden regel houdt en dat ook nog eens bevalt , kudo's!
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Ik deed het in capsules vroeger , ook een keer gesnoven maar vind de smaak niet lekker. Daarom ook nooit 'likjes' genomen plus dat doseren dan niet gaat.

De eerste keer deden we het in een aa energy flesje en deelden we die zodat we beiden circa 120mg hadden.

Goed dat je je aan de 3 maanden regel houdt en dat ook nog eens bevalt , kudo's!
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je compliment :) Opzich maakt de smaak me niet heel veel uit of de pijn, heb toch altijd dat ik het snel vergeet. Het gaat me juist om hoeveel schade het aanbrengt. Oké speed laat ook schade achter dat weet ik. Alleen bij MDMA zeggen ze dat het ergere schade aan je neus toebrengt en daarom twijfel ik.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
De druip van neus naar keel lijkt eeuwig te duren met mdma. Eens gedaan maar liever nooit meer. Capsuleren of likjes lijkt me toch het beste. Effect is wel intens met snuiven maar piek duurt veel minder lang.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eenmalig zou het qua schade in je neus best moeten kunnen. Maar het duurt echt heel kort als je het snuift, na zo'n anderhalf a twee uur ben je alweer terug bij baseline. En het is niet zo dat de piek dan echt vele malen intenser of heel anders aanvoelt ofzo. Ik heb het ooit 1 keer gedaan, omdat ik toen te weinig over had om te slikken. Maar aangezien het zo kort duurt vind ik het zonde van de avond.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekZ zei:
De druip van neus naar keel lijkt eeuwig te duren met mdma. Eens gedaan maar liever nooit meer. Capsuleren of likjes lijkt me toch het beste. Effect is wel intens met snuiven maar piek duurt veel minder lang.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie! Dan ga ik vanavond het met likjes doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."