#1
MDMA vind ik zo vreselijk vies smaken! Ik zou het zelf nooit snuiven. Volgens mij blijft die vieze smaak in je keel hangen of in je neus.
Ik vind het na coke al goor om je neus eens goed op te halen en te slikken, laat staan met mdma. Likje heb ik wel eens gedaan lang geleden maar was net zo vies. Ik neem zelf het liefst xtc, slik ik in ene weg en kan ik goed doseren.
Ik vind het na coke al goor om je neus eens goed op te halen en te slikken, laat staan met mdma. Likje heb ik wel eens gedaan lang geleden maar was net zo vies. Ik neem zelf het liefst xtc, slik ik in ene weg en kan ik goed doseren.
