Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs op festival

Drugs op festival

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Steaksel2Lid
01-01-2024, 00:00
Hallo iedereen,

Binnenkort vertrek ik naar een 5-daags festival.
Op (kortere) festivals drink ik meestal sloten alcohol, maar gezien ik niet 5 dagen met een mega kater wil rondlopen, ga ik ook wat andere dingetjes doen.
Ik heb ter mijner beschikking: xtc, ghb, speed, coke, ket, allerhande benzos en hasj.
Mijn vraag is in welke dagvolgorde jullie zouden gebruiken. Gezien na dag 3 de vermoeidheid pas echt begint op te komen, dacht ik met m’n uppers te wachten tot dan.
Bijvoorbeeld:
Dag 1 - Alcohol en hasj
Dag 2 - Ghb of ket
Dag 3 - coke
Dag 4 - speed
Dag 5 - xtc (en benzos voor de comedown)

Afsluiten doe ik liefst met xtc gezien er die dag topnamen komen spelen en ik bovendien behoorlijk katergevoelig ben. Het depri gevoel hou ik liever voor na het festival.
S
SmartyhereLid
zo zo vijf dagen, ik zou dag 3 en 4, juist verplaatsen naar het laatst, en xtc op dag 3, ook al komen dan de goede namen, het werkt toch wel nog een beetje door de volgende dagen. Ghb of ket, doe je dat vaker op een festival?
D
De DunneLid
Smartyhere zei:
zo zo vijf dagen, ik zou dag 3 en 4, juist verplaatsen naar het laatst, en xtc op dag 3, ook al komen dan de goede namen, het werkt toch wel nog een beetje door de volgende dagen. Ghb of ket, doe je dat vaker op een festival?
Klik om te vergroten...
Het beste neem je xtc op de laatste dag. Daar heb je namelijk de "grootste" kater van. Niet handig om dan op dag 5 in je dip te zitten.
K
KetaboyLid
Als je geen after glow hebt van xtc zou ik dit inderdaad bewaren voor de laatste dag. Maar, mogelijk dat de depri nijgingen gepaard gaan met de setting van het dagelijkse leven. Benieuwd of het ook op die manier zijn tol zal eisen op een festival, waar niets je doet herinneren aan gebruikelijke rollen etc. Je kan de down van xtc ook opvangen door dan pep te pakken, dit maakt of dat je after glow blijf hangen, of creëert een mate van onverschilligheid waardoor je de derpi downside beter kunt opvangen. Coke en speed als een drug thema voor een dag zou ik niet snel doen. Speed stelt teleur na coke en coke stelt teleur na pep is mijn ervaring, omdat je relativeringsvermogen de verwachting mismatched ofzo. Naja maar dat kan goed persoonlijk zijn.
D
De DunneLid
Nog even een aanvulling; 7 a 8 soorten drugs in 5 dagen is sowieso niet slim en behoorlijk ongezond. Dat was ik vergeten te melden. Het zal een flinke aanslag op je lijf zijn en een flinke dip geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."