Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Komt nooit meer goed"
"Voldoende slapen en hij functioneert weer hoor"
"Speed gebruiken om af te vallen.. zeer effectief ! Vooral omdat het je eetlust remt, dus je eet niet of weinig. Je slaapt ook nog eens niet of slecht. Dit is dus hartstikke ongezond, nu wil je misschien alleen de speed gebruiken tot je de gewenste kilo's kwijt bent, maar hierna begin je gewoon overnieuw. Omdat je je normale eetpatroon weer oppakt. Dus zou gewoon gaan sporten, veel water drinken en gezond eten."
"Ik raad modafinil aan! Heeft veel baat bij studeren en concentratie. Word voorgeschreven bij narcolepsie maar daar moet je niet naar kijken."
"Ja heb er zelf ervaring mee, werkt perfect als ik me ergens op moet focussen. Mn schoonmoeder heeft het afgelopen 2 weken ook gebruikt voor haar examens voor dr nieuwe werk en dikke 8en en 9 gehaald. Die andere merken ben ik niet bekend mee nee."
"Fruit is het enige wat ik door mn strot krijg tijdens mn drugsgebruik.."
"Hoe zit het met eten/drinken ? Toevallig had ik dit weekend ook domino's op , ook in combinatie met speed. Vaak moet ik mezelf echt dwingen om wat te eten na 2 dagen wakker te zijn, en vooral regelmatig blijven drinken. Want idd wat Smartie zegt je raakt oververmoeid, door te eten knap ik in ieder geval enorm op."
"'Even niet moet gebruiken' , rare dokter naar mijn idee.."
"fruit doet wonderen"
"Vervelend als je bloedgeil bent en je vriend komt met zo'n schattig peedlulletje waar je niks mee kan ."