Hi all!
Zoals de titel al zegt, heb ik een aantal vragen aan de meer 'gevorderde' gebruikers. Persoonlijk ben ik best wel een newbie in dit wereldje en heb niet zoveel mensen om me heen waarbij ik met mijn ervaringen en vragen terecht kan. Misschien dat jullie me op weg kunnen helpen.
Sinds een maand of vier gebruik ik regelmatig coke. Geen grote hoeveelheden, en de frequentie wisselt nogal. Soms doe ik in een weekend een grammetje en haal dan twee weken niet, soms heb ik een gram die ik gedurende de hele week stukje bij beetje opmaak. Dan is het dus dagelijks bijvoorbeeld twee of drie kleine lijntjes waarna ik weer een periode rust neem.
Nu mijn vragen. Als ik iets meer heb gebruikt, bijvoorbeeld een halve tot een hele gram gedurende een nacht (over een periode van ongeveer 8 uur of meer), dan heb ik tijdens de come down enorm last van nazweten en krijg ik het vreselijk koud. Dat duurt meestal een uurtje, soms iets langer. Daarna is alles weer normaal. Bij kleine hoeveelheden heb ik daar geen last van. Zijn er mensen die dit herkennen? Is dat een teken dat ik gewoon niet tegen grotere hoeveelheden kan, of 'hoort dit er gewoon bij'?
Daarnaast heb ik bij de langere sessies, zeker als ik een alcoholisch drankje erbij neem, snel last van zenuwtrekken in mijn gezicht en onrustige handen. Persoonlijk denk ik dat dat door de coca ethyleen komt en dat dat dus voor mij geen goede combo is. Iemand hier die dit herkent?
Tenslotte: dit weekend ben ik (na dat ik ongeveer drie weken niets met mijn neus had gedaan) voor mijn doen iets te hard gegaan. Vanaf zaterdagmiddag 13 uur tot ongeveer zaterdagnacht 1 uur heb ik ruim een gram gesnatst en daarbij leker lomp mijn neus ook nog eens open gehaald met mijn buisje. Zaterdagnacht heb ik vreselijk pijn gehad aan mijn neus, het brandde als een gek. Uitgespoeld met zout water en vervolgens braaf een paar keer per dag vaseline gesmeerd in mijn neus. Nu alleen nog een beetje een droge neus en een paar kleine korstjes. Behalve niet meer zo hard gaan, hebben jullie nog andere tips om dat brandende gevoel te voorkomen en mijn neus te verzorgen?
Ik weet dat dit voor de 'die hards' geen bijzondere hoeveelheden zijn, maar ik wil gewoon voorzichtig zijn en natuurlijk zo min mogelijk schade aan mezelf toebrengen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Aurora