Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je veels te veel geld eraan uitgeeft."
"Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten Ik heb vrijdag dus mijn eerste keer Salvia gehad, en het was totaal niet wat ik verwachtte. Ik had ongeveer 0,2g van 10x extract gerookt, maar het had bar weinig effect. Mijn hoofd werd zwaar, dat pure gevoel net voor je begint te trippen, maar daar bleef het bij. Zou dat kunnen liggen aan die omgekeerde tolerantie? Dat het de 2/3/4e keer wel goed werkt?"
"Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten Ik had me voorgenomen om 0,1-0,175 te nemen, maar dat werd ook 0,25g dus toen dacht ik: ik stop er maar mee, volgende x beter en dan gewoon meteen 0,2g. Lees toch een hoop boeiende trip reports over salvia, en zou erg graag willen weten wat voor een ervaring dat is."
"Haha, wat een gozer :P"
"Adrenochroom zei: Yo ik heb gelezen dat ik Mexico 8% van gemeentes volledig gerund worden door de drugscartel, en iets van 50% van de gemeentes is geïnfecteerd... Klik om te vergroten... Het is inderdaad best wel een zootje in Mexico ja."
"Tijdens mijn truffeltrip: "Dude.. Ik wil ook zo'n plafond..." :P"
"Heel erg weinig. Een euro of 10 aan hasj per maand, en voor de rest incidenteel."
"KoxBox zei: Gekke russen. Klik om te vergroten... Best wel. Dit is niet het enige gekke dat russen doen."
"Beanhead zei: SjaakT zei: Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan. Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers. Klik om te vergroten... Yep want wij nemen alleen maar uppers omdat we allemaal van een razendsnelle hartslag houden, JIHAH! Je rookt dan hopelijk toch ook niet? Blowen toch zeker niet? Ketamine wil je ook zeker niets van weten, noch psychedelische middelen... Wat gebruik je in feite wel Klik om te vergroten... Je gaat mij niet vertellen dat je bij Xtc/Speed/Cocaine geen veel snellere hartslag hebt. En wat ik gebruik is te zien in mijn sig. En nee, ik heb geen merkbare versnelde hartslag van truffels en salvia bijv. Wiet heel erg soms. Verder beweer ik ook niet dat dat de reden is dat mensen uppers nemen. Maar van wat ik om me heen hoor, is het effect van een versnelde hartslag goed merkbaar, en dat effect vindt ik niet leuk. No offense verder.."
"Stoned en lekker spacen"