Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het beste moment is vlak voor de vliesjes openbreken, een typische dosis is tussen 1-3 gram gedroogd dus is normaal tussen 10-30 gram vers. Be momenteel ook de mckennai aan het groeien, hoe lang duurde het voor de eerste pin zichtbaar was zoals op de eerste foto?"
"Ik zou deze al oogsten en de rest nog wat gerust laten"
"Dag iedereen Ben van plan om dit jaar een guerilla-kweek op te stellen. Nu heb ik 3 autoflower zaden gekocht. Het is niet aangeraden om deze over te potten en dus best gewoon te beginnen in de uiteindelijke pot. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik de zaailingen beschermen die dan ook meteen op de plek van de guerilla-kweek worden geplaatst? Ik hoorde namelijk dat een halve plastieken fles kan helpen maar vrees dat als het stevig schijnt dit de zaailingen zou kunnen verbranden. Aangezien de plaats aan de rand van een bos is (waar meestal toch wat heel wat insecten rondhangen) zou ik ze best niet onbeschermd achterlaten. Iemand een idee?"
"bedankt voor de reactie Aangezien de tuin een te open plaats is denk ik er toch aan om ze op de plek bij het bos te zetten maar dan in het begin ,terwijl toch maar klein zijn, ze voor te groeien in een pot in de tuin. Ga nog wat info zoeken over low stress training aangezien de planten dan minder zouden moeten opvallen en de tuin misschien toch een optie is."
"Misschien een domme vraag maar hoe weet je juist dat je kruid volledig 'opgedampt' is? Ik gebruik hash en vape en wool en ik proef duidelijk dat de smaak van hash minder wordt maar er lijkt steeds damp te blijven komen als lurk. Komt er noormaal nog steeds damp uit als al het materiaal volledig opgedampt is?"
"Een programma kijken dat je vaak kijkt kijken kan ook helpen, indien het een ietwat rustiger programma is. Waar ik altijd rustig van werd vroeger toen ik net blowde en het me soms wat te veel werd zijn natuurdocumentaires maar dat is persoonlijk natuurlijk. Zoals men hierboven al zei naar een wat minder drukke omgeving gaan en wat praten met een vertrouwt persoon kan wonderen doen. Ook koud water in je gezicht kan je wat afkoelen."
"Dag allemaal, Heb nu al 4 keer pep gedaan maar ik vraag mij af of het normaal is dat ik er niet echt energie van krijg. Mentaal ben ik altijd klaarwakker en helder (slaap nooit na pep). Ik weet dat het jereserves aanspreekt maar krijg je normaal ook echt een energieboost? Greetz Siemen23"
"Ik heb hem niet getest en heb op 3 avonden tijd 2 gram gedaan."
"Dat heb ik zeker niet en nee eet de laatste tijden nogal slecht ligt mss daaraan."
"Anders gaat alles onder de sporen zitten"