Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou, ik ben dus van plan om mijn eigen trip-niveau een stapje hoger te brengen. En een goede manier om dit te doen lijkt mij om dan 2 porties te nemen i.p.v 1. Ik heb al heel wat ervaring met paddo's, maar iets in mij wilt dat het toch wat heftiger wordt, ik wil namelijks iets dat buitengewoon is meemaken. Dit komt door mijn laatste trip, waar het leek alsof alles om me heen wit werd en net voordat ik nog alleen wit zag, kwam opeens me kat binnen en die verstoorde dat moment. En ik verwachtte echt dat ik iets speciaals zou meemaken. Dus bij deze, wie heeft weleens 2 porties genomen en hoe is je trip verlopen?"
"TrippyShit zei: Ik ben dit ook van plan. Niet omdat het persee heftig moet zijn maar omdat ik dingen wil oplossen. Waarschijnlijk lig je met 2 porties hawaiiaanse plat op je bek terwijl je als een flipperkast door emoties, gevoelens en gebeurtenissen heen schiet. Negatieve dingen zul je waarschijnlijk zowiezo tegen komen bij zo'n heftige trip. Kans op ego-death misschien bij 2porties hawaiiaanse?? Dat weet ik niet zeker alleen. Verwacht alleen wel dat 2porties niet dubbel zo hard als 1 portie gaat maar 3 dubbel zo hard.. Klik om te vergroten... haha mooi gezegd. Wat is een ego-death als ik vragen mag? Trouwens ik ben van plan om het alleen te doen, me laatste trip was ik ook alleen."
"gNuxx zei: Maar zo gaat het niet bij iedereen als je drugs gebruikt. Maar het zou heel goed kunnen dat die 'problemen' van jou aan het licht komen, maar hiervoor zijn helemaal geen 2 porties nodig als je het mij vraagt. Vooral niet als je in je eentje bent. Als je in je eentje tript kun je zowiezo harder en dieper gaan, dus ik zou het gewoon bij een portie houden. Want ik kan je uit ervaring vertellen dat twee portie's hawaiians niet echt leuk is. (ookal had je je daar op voorbereid) Verder wens ik je veel succes en het komt wel goed! Klik om te vergroten... Zou je misschien zo aardig willen zijn om je ervaring met ons te delen Echt persoonlijke dingen hoeven natuurlijk niet. Maar gewoon wat er gebeurde enzo. En die vriend van jou die ging dus dingen doen in zijn ego-death, waar hij niet bewust van was? In hoeverre ging dat? Want ik ben namelijk gewoon thuis en doe het dan "stiekem" wat geen probleem hoort te zijn, maar ik wil niet opeens me bewustzijn kwijtraken en dat ik dan opeens eem pak melk over me vader heen gooi terwijl hij slaapt :P Bedankt voor je reactie trippyshit Enne 2 porties zijn dus 2 x 10 gram Hawaiiaanse zoals ik ze krijg bij de smartshop."
"Heb 2 porties Hawaiiaanse in huis, wat zal ik er mee doen Opties zijn: - Allebij zelf gebruiken. - Met een goeie vriend van mij trippen. - Allebij zelf gebruiiken en er een sitter erbij hebben, die ruime ervaring heeft met paddo's - Drogen"
"Ja, heb dus 2 porties ingenomen met een sitter erbij. Het was een hele aparte ervaring, ik verloor mezelf helemaal en kraamde echt onzin uit. Dit zeg ik nadat ik een gesprek heb terug gehoord dat was opgenomen :') Het kickte ook echt heel erg snel in misschien na 10 minuten was ik echt aan het trippen. De visuals waren echt sterk aanwezig, alleen kon je er dus niet geod genoeg van genieten, want kon echt niet enigzins logisch nadenken en ik was niet met mijn eigen gedachten bij. Tijdbesef was helemaal weg, geen idee of ik wel of niet naar school moest de volgende dag. En wist ook niet meer waar de sitter was na een tijdje. Nadat mijn sitter de kamer had verlaten, had ik de pc uitgezet en mezelf uitgekleed en ging ik op bed liggen. Maar toen gebeurde iets, wat ik eigenlijk verwachtte van 2 porties. Op het ene op het andere moment kon ik weer normaal nadenken, me ademhaling kalmeerde en ik voelde alsof ik onwijs high was. Ik ademde in en alles ging opeens slowmotion. Toen besloot ik om op te staan uit mijn bed. Terwijl ik in mijn hoofd deze beweging snel wilde uitvoeren, ging alles in slowmotion. Ik stond naast me bed, en ademde in en uit. Het ademhalen was fantastisch. Elke keer dat ik inhaleerde leek het alsof er elk moment vleugels uit me rug konden schieten. Elke stap die ik zette ging in slowmo. Ik voelde me heer en meester in mijn kamer, terwijl ik daar (naakt) rondliep. Ik nam een blik in de spiegel en met elke inhalatie veranderde in een soort hulkachtig type. Ik zette daarna het licht aan en keek naar mezelf. Dit duurde misschien een minuut, ik merkte op dat me pupillen normaal eruit zagen. Ik haalde daarna diep adem, keek weer in de spiegel en me pupillen waren weer enorm. Het is echt moeilijk om dat moment, waar alles slowmo ging, goed uit te leggen. Dat laatste dat is waar ik het voor deed, ik ga mensen niet aanraden om 2 porties te nemen, aangezien je de realiteit helemaal verliest en zo dus geen lol kan beleven aan je trip. En je kan er niks waardevols uit halen, TENZIJ je zoveel skills hebt dat het je eventueel zou lukken om het nog te kunnen sturen, maar ik persoonlijk, ook al heb ik veel ervaring, denk niet dat het je zou lukken met 2 porties op. Ik hou het vanaf nu gewoon lekker bij max 1 portie, zodat ik nog erbij ben."
"yeti zei: Al kreeg ik er 50 euro de gram op toe: never again Klik om te vergroten... yeti jij probeert mensen er echt te overtuigen dat ze het niet moeten doen heh :P"
"dutch-lycan zei: coke heef geen geur toch ? maar 9 van de 10 keer dat ik haal zit er een hele sterke geur aan me sos. wat zou dat voor versnijdingsmiddel kunnen zijn? ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P maar iemand idee wat die geur dan wel is Klik om te vergroten... Ben ook benieuwd."
"Ik weet dat je coke met verschillende middelen wordt versneden zoals Manitol, Caffeine, Lidocaine enz. Maar wat ik dus niet weet welke coke nou beter is om te kopen, de coke die is versneden met manitol of caffeine bijvoorbeeld. Tuurlijk besef ik het om beter coke te kopen die niet nog een keer is versneden door de dealer, maja ik heb geen keus So the question is.... wat is eigenlijk het beste versnijdingsmiddel?"
"SperSIZEboon zei: bij versnijdingsmiddelen spreek je niet in termen van goed Klik om te vergroten... Bij deze mijn excuses."
"Nou bedankt voor de reacties! Had wel nog een vraag :P Verdooft manitol eigenlijk?"