Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVersneden coke...

Versneden coke...

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Shizzle_NizzleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet dat je coke met verschillende middelen wordt versneden zoals Manitol, Caffeine, Lidocaine enz.
Maar wat ik dus niet weet welke coke nou beter is om te kopen, de coke die is versneden met manitol of caffeine bijvoorbeeld.
Tuurlijk besef ik het om beter coke te kopen die niet nog een keer is versneden door de dealer, maja ik heb geen keus :rolleyes:

So the question is.... wat is eigenlijk het beste versnijdingsmiddel?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij versnijdingsmiddelen spreek je niet in termen van goed
T
TheKingOfCrackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk lidocaïne, verdooft tenminste lekker :smoke:
S
Shizzle_NizzleLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
bij versnijdingsmiddelen spreek je niet in termen van goed
Klik om te vergroten...

Bij deze mijn excuses.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik neem aan dat je veel beter gewoon coke kunt hebben die niet is versneden, het komt een beetje op dat er dealers komen die coke uitwassen en het dan (bijna) puur superduur verkopen.. Maar als ik het zou kopen ging ik toch voor de lidocaine, omdat caffeine je opgefokt en slapeloos maakt. Ik gebruik zelf gelukkig geen coke, maar ik wil liever geen andere stimulerende middelen bij mijn drugs.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
caffeine is inderdaad niet prettig, om de hierboven genoemde redenen!
Caffeine is goed voor in de koffie, maar niet voor in de (andere) drugs :P
S
Shizzle_NizzleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou bedankt voor de reacties! Had wel nog een vraag :P
Verdooft manitol eigenlijk?
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
:grin: manitol is een zoetstof, zoals aspartaan of xylitol. Goed voor de diabete c-gebruikers onder ons.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Ik gebruik zelf gelukkig geen coke,
Klik om te vergroten...
Moet je dat nou serieus in ELKE reply over coke posten? We weten het nu wel hoor.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
kiekert zei:
Angramar Temenos zei:
Ik gebruik zelf gelukkig geen coke,
Klik om te vergroten...
Moet je dat nou serieus in ELKE reply over coke posten? We weten het nu wel hoor.
Klik om te vergroten...

Moet je zelf nou echt op ELKE post van mij een zeikreply neerzetten?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Get a room

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."