Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik dit zo lees lijkt t bijna of je thc gebruik flashbacks triggerd van lsd of andere trip achtige middelen .. is dit niet t geval ben je misschien gewoon te gevoelig voor thc, probeer eens te minderen of gewoon te stoppen.. als je bij minimaal gebruik ook angstaanvallen krijgt en regelmatig t gevoel krijgt te blijven hangen in je gedachtes moet je gewoon kappen want dan kun je er gewoon niet tegen (absoluut niet lelijk bedoeld, maar zoals met alle drugs zijn sommige mensen er overgevoelig voor en ligt de kans op blijvende psychoses op de loer)"
"DSVM zei: En als je weer paniek,angst krijgt. Praat met je vrienden over een onderwerp. Zodat je gaat discusieeren. Dan denk je niet meer aan wiet. Klik om te vergroten... of stop gewoon met blowen .. serieus, voordat je t weet krijg je straks blijvend die paniek aanvallen zonder dat je 1 hijs van een joint gehad heb.. dan ben je fucked en rijp voor therapie en medicatie .. een beetje nerveus worden van thc afentoe herkennen we allemaal wel, maar als je serieus t gevoel heb in gedachtes te blijven hangen en fotos nodig heb om houvast te krijgen op de realiteit dan ben je toch wel een extreem geval hoor.."
"Ik zou ff langs de dok gaan en om zolpidem(tartraat) vragen .. werkt stukken beter als valiumpjes als oxazepam vooral met een (lees; 1) borrel erbij .. mocht je t niet meer nodig hebben is t ook een erg leuk goedje om gewoon vaag van te worden al dan niet in combi met alcohol .. wel serieus oppassen met dit spul als je gaat overdoseren (vooral met alcohol erbij) ben er zelf al meerdere keren op out gegaan waaronder ik 1 keer bijna mn bed in de fik had staan nadat ik zo ineens mn peuk kwijt was je kan echt niet meer nadenken als t werkt en soms pak je er meer bij omdat je je niet meer herinnerd al bij gepakt te hebben, maar als je t gebruikt naar behoren is t echt een prima slaap middel en t wordt redelijk snel voorgeschreven"
"als ik denk rare dingen te zien maak ik er een foto van met mn phone .. direct checken en uiteraard helemaal niks te zien (eigenlijk wist ik t wel maar moest t zeker weten).. para zijn en uitzitten en wachten tot je de troep heb uitgezweet en wat kan slapen, voor de tv hangen zodat je afleiding heb ipv op zogenaamde onderzoekjes uit te gaan want dat schiet toch niet op vooral als je wat ik zelf wel eens gedaan heb je pa rare vragen ga stellen.. ''Heb je nou alweer aan die troep gezeten jongen... blijf er toch eens vanaf'' hasta la flip pasta"
"Debris zei: Je hebt er vooral last van als je speed gebruikt? Klik om te vergroten... dat zegt ie toch .. anyways, magnesium moet inderdaad werken, wordt ook gebruikt door bodybuilders welke dosis voor jou werkt is voor ons moeilijk te bepalen.. als ik jou was zou ik gewoon een uur van te voren je voorgeschreven dosis innemen en wat meer mee nemen op zak voor t geval dat.. je zegt dat je niet je hele leven magnesium kan blijven gebruiken.. wou je wel de rest van je leven speed blijven gebruiken dan? verder zou ik ook een hoop eiwitten innemen is erg gezond voor je spieren (misschien eens kijken naar eiwit shakes o.i.d.) wat je misschien ook eens kan proberen is creatine dit gaat t verzuren van je spieren tegen t is alleen wel een vochtvreter (vooral t oude soort creatine) dus je zou er iig een hoop water bij moeten drinken.. maar goed, kijk eerst eens hoe die magnesium bevalt, persoonlijk had ik dit gewoon al lang eens geprobeerd ipv te wachten tot wanneer je t echt denkt nodig te hebben"
"En daar zijn we weer Heb gister niet al die lijnen naar binnen gewerkt maar om eens te proberen 2 redelijke mes puntjes.. puur om eens te kijken wat t zou doen, had eigenlijk niet eens verwacht dat ik er iets van zou voelen, maar ik zit nu nog bekken te trekken zoals ellesdee op die foto verder helemaal geen klachten, geen brandende huid en geen smerige stank en geen vieze brandende smurrie op zweterige plekken, de pep lijkt me dus idd wel ok en ik had er waarschijnlijk teveel van gebruikt, al had ik toen ik deze thread had gemaakt ook 8 (nep) puma's op.. misschien dat die pillen gewoon nog kutter waren als ik dacht.. mocht je de volgende exact dezelfde pillen tegen komen (o.a. erg zwak gedrukt en vallen al bijna uit elkaar als je m breekt) niet kopen of eerst laten testen fotos gewst - psychopsychedelic zei: @sherman na al die jaren weet je tog wel na een nakkie oft goeie is? Klik om te vergroten... das juist lastiger, je kan er steeds slechter tegen je wordt vooral sneller para en dan is t soms lastig om voor jezelf uit te maken of t tussen je oren zit of dat je rotzooi heb zitten gebruiken sowieso kon ik vroeger veel meer hebben en was ook een stuk fitter.. kameraden van me hebben t zelfde, eentje is onlangs gestopt omdat ie er helemaal niet meer tegen kon.. maar goed, t beste is gewoon om die troep helemaal niet meer te gebruiken dan hoef je jezelf ook niet druk te maken om wat je gebruikt (maar dat zeg ik de afgelopen 4 jaar al tegen mezelf)"
"zommes zei: Er wordt wel heel kinderachtig geageerd op dit topic. Best jammer, want de TS is een van de weinige die gewoon hun vraag neerzetten en wachten op antwoord. Dat hij er mee geëxperimenteerd heeft om te kunnen kijken wat het allemaal doet zou ik ook doen. Het niet stoer vinden van onderzoekend gedrag is écht het kinderachtigst. Dus de schoolplein sfeer kan nu wel staken. Klik om te vergroten... Bedankt om nog ff terug te komen op t verhaal, eigenschappen waren niet allemaal van mezelf maar ook wat andere was opgevallen die t gebruikt hadden en er staan idd ook eigenschappen tussen die normaal zijn of lijken, ik heb ongeveer opgenoemd wat het spul in totaal doet, en t lijkt me dat t een mixje is van goedjes dus uiteraard zal het ook de eigenschappen hebben van spul dat wel goed is, maar de laatste punten en vooral degene in caps lijkt me toch niet normaal. De dealer waar ik vroeger veel van kocht daar kom ik al eeuwen niet meer, dit spul kwam bij iemand anders weg maar t lijkt precies dezelfde eigenschappen te hebben .. wat me overigens ook wel eens is opgevallen bij iemand anders die t gebruikt had was toen ie zn haar had gewassen en zn haar inmiddels wel weer droog was er allemaal glittertjes in zn haar zat wat volgens mij uitgezweet is of op t water tijdens de douche is afgekomen zoals ik al zei trekt t spul naar vochtige plekken daardom komt t ook de hele tijd in je keel enzo, en krijg je hele tijd vieze roggels.. toen ik er eens een heb uitgespuugd lag er dus een week later nog een glimmende kring en van alles maak ik me over deze eigenschappen toch wel t meest zorgen alsof er een laagje is achter gebleven en waarmee ik ook doelde met dat t in wondjes kwam als dit in je bloed zit en je heb een wondje zou er dan ook zo'n laagje mogelijke hars ofzo over zo'n wondje komen te liggen wat je er met de douche dan zo weer afspoelt .. heb trouwens ook t idee dat t spul of iig een samenstelling ervan naar je ogen trekt aangezien die ook vochtig zijn ogen worden beetje branderig en ook bij wat je uit traant lijkt zo'n glimmend laagje te zitten wat hard wordt zou kunsthars in je bloed terecht kunnen komen zo ja, wat zouden de gevolgen kunnen zijn aan gevaar, en hoe zou je t af kunnen breken? wat een andere kameraad me had gezegd na gebruik van deze is dat ie ook veel jeuk had en er dus een brandend laagje zn huid uit kwam op sommige plekken, zou dat evt. ook nog zoutzuur kunnen zijn? dat pep branderig is dat weet ik maar zover ik weet kristalliseerd pep vooral als je t uitzweet .. tis absoluut niet mn bedoeling iets te verkopen of verspreiden o.i.d. maar ik zou wel eens een heel klein beetje van dit spul willen opsturen naar iemand die t serieus kan testen of laten testen er zitten hier in de buurt helaas geen inlever punten.. ik stuur t maar naar 1 persoon en t liefst naar een mod.. msn vereist, dus pb me ff msn zodat we daar de rest kunnen regelen"
"Blizy zei: Sherman zei: Ik heb mn speed wel eens laten testen toen was t 70% speed en 30% rest, en wat die 30% was konden ze me niet vertellen dus dat zou van alles geweest kunnen zijn .. volgens mij schiet ik met al die tests niks op, binnekort zelf maar weer eens wat experimentjes doen, iemand nog ideetjes? Klik om te vergroten... ik zag laatst in de smart shop (Fullmoon) drugs testen liggen. dunno if they actually work, but you could give it a try. Klik om te vergroten... Ja klopt, heb ze ook al regelmatig gezien.. erg prijzig en ze kijken alleen of de bekende stoffen aanwezig zijn.. en er wordt duidelijk bij gezegd dat de test resultaten geen zekerheid bieden voor veilige drugs .. anyways ben er weer vanaf gister aan (nog niet geslapen) voel me vrij helder en fit en ik heb een advies van iemand opgevolgd, namelijk veel melk drinken dit zou de zuurgraag in je lichaam omlaag brengen.. tot nu toe weer nergens last van, weet ook niet of ik alles uitgezweet heb maar meestal komt bij mij de paranoia pas bij t uitzweten van dat spul en de ontiegelijke stank en vaak jeuk die dit met zich mee brengt.. maar goed, we zullen zien.. iig bedankt voor de tip"
"Ola, ben min of meer genaaid (hier misschien later meer over) door een smart shop gedachte werd gewekt voor 31 euro 5x / 10x / 15x te krijgen en ipv daarvan heb ik alleen 0.5 gr 15x gekregen (laat het hier uiteraard niet bij) .. had dus in de planning voor t eerst salvia te proberen en dan opbouwen van 5x tm 15x maar aangezien ik mn pret niet wil bederven heb ik besloten te beginnen met 15x.. hoeveel zou ik hier van moeten gebruiken voor een gewenst effect? heb opzich wel redelijk wat trip ervaring met paddos en lsd, weet niet of ik hier rekening mee moet houden met de dosering? alvast bedankt voor jullie advies"
"Lekker dan, dit spul werkt niet bij mij, heb alles opgemaakt 1 deel in pijp met beetje tabak en as, storm aansteker erbij, boel was duidelijk goed verhit en kreeg genoeg rook binnen wat ik lang inhield.. niks rest in een stick gestopt, opgerookt en regelmatig de storm aansteker erop.. wederom niks voelde me lichtjes stoned (maar dat was ik al).. hoop geld weg gegooid dus.. laatste keer dat ik salvia probeerde"