Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geneesmiddel zei: Ehh nee, 20 min is gewoon ongeveer de inwerktijd. Het had niet zoveel uitgemaakt of je een salto had gemaakt, in de sloot was gesprongen of een lilly ging eten. Ik snap het, je bent onder invloed en kan er ook niets aan doen. Geniet ervan! Klik om te vergroten... 🤣🤣 haha naja geen idee toevallig 2x dat ik een lolly nam kickte die in. dacht die suiker activeerde m ofzo. maar goed thanks"
"hallo korte vraag wat is het moment van bijpakken is dat 1,5/2u na inname. of 1,5/2u na werking (nadat je m voelt )"
"Miraculeus zei: Prima plan, weet niet tot hoe laat je door wilt gaan, als het tot 23u duurt is om 16u starten wellicht wat vroeg, dan zit je al in de comedown als de party nog aan de gang is, lijkt mij niet prettig. Klik om te vergroten... wat bedoel je met comedown? festival idd tot 11. ben er vaak om 3 of iets eerder binnen. tot uur of 4 verkennen etc en 4 begin ik. tot 11. vind anders erg kort als ik later dan 4 begin .. en kickt pas uur later ongv in. dus van 5 tot 11.."
"bijpakken na je eerste inname van 1/3 of 2/3 van je pil. na 1,5/2u. is dat pas na dat de werking begint of vanaf het moment dat je inneemt 1,5/2u bijnemen."
"Hallo vraagje heb een pil laten testen. kwam uit op 105mg mdma. voor de rest clean geen andere rare dingen in gevonden. maar betekend dit dat een pil van 160 of 200mg mdma beter is? omdat er mindere andere bijstoffen in zitten. meer mdma dus wat zuiverder dan 100mg? voorbeeld; pil met 100mg mdma.. meer bijstoffen dan pil met 200mg mdma (zuiverder) graag jullie mening hierover."
"hallo, is het een probleem als je verschillende xtc pillen gebruikt ? dus 2 verschillenden ik weet de inhoud van beiden hoeveel mg etc. maakt het dan alsnog uit en beste om bij dezelfde druk/soort blijven"
"scoobybono zei: Ik zat hier dus ook aan te denken, laatste 5 uur beginnen met pakken. De tijd ervoor gewoon nuchter genieten of misschien hier en daar een biertje Klik om te vergroten... of je begint met n kwartje vanaf 4u en elk 1,5u kwartje bijpakken. en om 9 je laatste kwartje ? of 10 blijf je lekker in 1 lijn door spacen"
"PsyTekz zei: Maakt niets uit. Vulmiddel is gewoon vulmiddel en voegt niets toe aan zuiverheid of werking. Klik om te vergroten... wat ik bedoel is niet zo zeer betere werking. maar beter voor je zelf (lichaam hersens etc) een hogere mdma variant pil omdat die zuiverder is."
"Miraculeus zei: Je zou 1 x in de piek kunnen bijnemen om er opnieuw in te komen, maar vaker zorgt voor meer negatieve effecten en een vervelendere kater. Klik om te vergroten... stel je mag max 150mg hebben. wat is volgens jou de beste manier om het aan te pakken en meest gunstige/leukste space. 100mg en na 1,5/2u. 50mg erbij ? en het er bij laten. of bij de piek bijnemen en klaar"
"hallo, ik weet dat je 2/3 maanden rust moet nemen voor xtc ik ga alleen in de zomer naar de festivals en dus ook dan alleen xtc gebruik.. ik ga naar onov 5 festivals waar van 2 tot 3 weken tussen zitten en 1 keer zit er 6dagen tussen. tussen mijn laatste xtc en eerste zit er een gat van 10 maanden tussen.. dus na mijn laatste festival neem ik 9/10 maanden geen xtc. waar van 2/3 maanden wel met die weken er tussen wat ik benoemd heb. moet ik me zorgen maken? ik neem de aanbevolen dosis per festival en dat is voor mij 120mg. voor de rest sport ik hele jaar door 5x in de week (gym en eet en leef gezond. graag mensen met kennis een eerlijke reactie. alvast bedankt"