#1
Ik denk dat niemand je gaat vertellen dat het geen kwaad kan om met 2-3 weken tussenpozen een serotonineslurper te gebruiken. Het kan namelijk wel kwaad en niemand kan je vertellen wat het resultaat zal zijn.ik heb dit al doorgelezen helemaal. ben benieuwd naar jullie eigen mening/kijk er op etc.
Ik heb zelf in het verleden wel eens zulke domme keuzes gemaakt. Te weinig tijd ertussen, teveel bijpakken, gevaarlijke combinaties etc. Ik ben daarmee ongetwijfeld niet de enige. En hoewel ik niet het gevoel heb dat ik permanent iets heb gesloopt in de bovenkamer heb ik wel degelijk last gehad van deze uitspattingen. Achteraf bezien ben ik heel blij dat er niks geks is gebeurd want hoe leuk festivals ook zijn, het is het niet waard om met je gezondheid (of je leven) te betalen.
De harm reduction adviezen zijn er niet voor niets. Ik zou gewoon 1 festival uitkiezen voor een serotonineslurper en daar optimaal van genieten!