Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste manier om XTC te nemen op een festival

Beste manier om XTC te nemen op een festival

7 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SergioLid
01-01-2024, 00:00
#1
scoobybono zei:
Ik zat hier dus ook aan te denken, laatste 5 uur beginnen met pakken. De tijd ervoor gewoon nuchter genieten of misschien hier en daar een biertje
Klik om te vergroten...

of je begint met n kwartje vanaf 4u en elk 1,5u kwartje bijpakken. en om 9 je laatste kwartje ? of 10

blijf je lekker in 1 lijn door spacen
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sergio zei:
of je begint met n kwartje vanaf 4u en elk 1,5u kwartje bijpakken. en om 9 je laatste kwartje ? of 10
Klik om te vergroten...
^Dit zou ik niet doen, want:
Mevrouw Pløp zei:
Je kunt wel bij blijven nemen, maar je voorraadje geluksstofjes is op een gegeven moment gewoon op. Bijnemen levert je dan meer schade dan plezier op, ook al merk je dat niet meteen.
Klik om te vergroten...
Je verlengt en verergert zodra je serotoninevoorraad leeg is enkel de negatieve effecten zoals kaakspanning, nystagmus, verhoogde bloeddruk etc., dus van dit:
Sergio zei:
blijf je lekker in 1 lijn door spacen
Klik om te vergroten...
Is dan helaas geen sprake meer.

Je zou 1 x in de piek kunnen bijnemen om er opnieuw in te komen, maar vaker zorgt voor meer negatieve effecten en een vervelendere kater.
S
SergioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miraculeus zei:
Je zou 1 x in de piek kunnen bijnemen om er opnieuw in te komen, maar vaker zorgt voor meer negatieve effecten en een vervelendere kater.
Klik om te vergroten...

stel je mag max 150mg hebben.

wat is volgens jou de beste manier om het aan te pakken en meest gunstige/leukste space.

100mg en na 1,5/2u. 50mg erbij ? en het er bij laten. of bij de piek bijnemen en klaar
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sergio zei:
100mg en na 1,5/2u. 50mg erbij ?
Klik om te vergroten...
Zo zou ik het doen denk ik, het exacte moment moet je zelf even bepalen, beste om het bijneemmoment op/rond de piek te doen idd.

Sergio zei:
meest gunstige/leukste space
Klik om te vergroten...
Weet niet wat je hier precies mee bedoelt? Hoe leuk je het hebt hangt ook af van erg veel andere factoren naast wat je inneemt namelijk : )
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste DF

Na een een hoop posts te hebben gelezen op dit forum heb ik zelf uiteindelijk besloten om ook maar is een account aan te maken. Ik ben redelijk nieuw in het gebruik van XTC. Heb in totaal twee keer MDMA gepakt in thuis omgeving en twee keer XTC gepakt op techno feestjes. Bij mijn laatste techno feest had ik 2 pillen gekocht met een dosering van tussen de 120 mg en 180 mg per pil (heb deze ook laten testen bij de GGD). Ik heb geprobeerd om niet te veel te nemen en gespreid bij te pakken zodat ik tot het einde kon blijven, het feest was namelijk van 23:00 tot 07:00. Echter had ik om 05:00 al het gevoel dat ik naar huis wilde en was ik er al een beetje klaar mee. Ik had om 23:45 mijn eerste halfje gepakt, toen ik het eenmaal voelde was het 00:30, hierna heb ik meteen een kwartje gepakt, uiteindelijk heb ik ergens rond 02:00 / 02:30 mijn laatste kwartje gepakt. Ik heb niet aan mijn tweede pil gezeten aangezien ik er op het moment geen behoefte aan had en met het gene wat ik nam al prima ging tot 05:00. Ik weet dat XTC gemiddeld tussen de 4 en 6 uur duurt maar vrienden van mij die rond dezelfde tijdstippen hadden gepakt (al hoewel een stuk meer) gingen wel allemaal nog hard rond 05:00.

Nu ga ik binnenkort naar een indoor techno festival die van 13:00 tot 23:00 duurt. Ik ben van plan om weer XTC te gaan gebruiken (waarschijnlijk weer dezelfde pillen) alleen wil ik dit keer wel tot het einde blijven en me heel het festival 'goed' voelen, niet dat ik weer halverwege het festival die XTC dip krijg en weer naar huis wil gaan.

Ik ben 19 jaar oud en weeg 60 kilo.

Mijn vraag is nu, hoe kan ik het beste XTC gebruiken op een festival die van 13:00 tot 23:00 duurt? En hoe zorgen jullie ervoor dat je heel het festival 'goed' gaat?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
scoobybono zei:
Beste DF

Na een een hoop posts te hebben gelezen op dit forum heb ik zelf uiteindelijk besloten om ook maar is een account aan te maken. Ik ben redelijk nieuw in het gebruik van XTC. Heb in totaal twee keer MDMA gepakt in thuis omgeving en twee keer XTC gepakt op techno feestjes. Bij mijn laatste techno feest had ik 2 pillen gekocht met een dosering van tussen de 120 mg en 180 mg per pil (heb deze ook laten testen bij de GGD). Ik heb geprobeerd om niet te veel te nemen en gespreid bij te pakken zodat ik tot het einde kon blijven, het feest was namelijk van 23:00 tot 07:00. Echter had ik om 05:00 al het gevoel dat ik naar huis wilde en was ik er al een beetje klaar mee. Ik had om 23:45 mijn eerste halfje gepakt, toen ik het eenmaal voelde was het 00:30, hierna heb ik meteen een kwartje gepakt, uiteindelijk heb ik ergens rond 02:00 / 02:30 mijn laatste kwartje gepakt. Ik heb niet aan mijn tweede pil gezeten aangezien ik er op het moment geen behoefte aan had en met het gene wat ik nam al prima ging tot 05:00. Ik weet dat XTC gemiddeld tussen de 4 en 6 uur duurt maar vrienden van mij die rond dezelfde tijdstippen hadden gepakt (al hoewel een stuk meer) gingen wel allemaal nog hard rond 05:00.

Nu ga ik binnenkort naar een indoor techno festival die van 13:00 tot 23:00 duurt. Ik ben van plan om weer XTC te gaan gebruiken (waarschijnlijk weer dezelfde pillen) alleen wil ik dit keer wel tot het einde blijven en me heel het festival 'goed' voelen, niet dat ik weer halverwege het festival die XTC dip krijg en weer naar huis wil gaan.

Ik ben 19 jaar oud en weeg 60 kilo.

Mijn vraag is nu hoe, kan ik het beste XTC gebruiken op een festival die van 13:00 tot 23:00 duurt? En hoe zorgen jullie ervoor dat je heel het festival 'goed' gaat?
Klik om te vergroten...

Bij verantwoord gebruik van XTC hou je je aan een dosering van 1 tot 1,5mg per kg lichaamsgewicht per keer. Voor jou zou dat dus betekenen dat je op een avond maximaal 90 mg kunt gebruiken.

Je kunt wel bij blijven nemen, maar je voorraadje geluksstofjes is op een gegeven moment gewoon op. Bijnemen levert je dan meer schade dan plezier op, ook al merk je dat niet meteen.

Je bent nog superjong, pas een beetje op jezelf!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je tot het einde goed wil gaan, kun je het beste zo laat mogelijk beginnen met je eerste dosis. Als je begint terwijl je nog 8 uur moet ga je tegen het einde idd instorten en van alsmaar bijnemen ga je je niet beter voelen.

Ik zou dus even kijken hoe laat je het verwacht te maken en dan ongeveer 5u voor het einde (of zo lang als het bij jou normaal duurt) je eerste dosis nemen.

Je hoeft ook niet elke minuut van het feest te spacen, toch?
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miraculeus zei:
Als je tot het einde goed wil gaan, kun je het beste zo laat mogelijk beginnen met je eerste dosis. Als je begint terwijl je nog 8 uur moet ga je tegen het einde idd instorten en van alsmaar bijnemen ga je je niet beter voelen.

Ik zou dus even kijken hoe laat je het verwacht te maken en dan ongeveer 5u voor het einde (of zo lang als het bij jou normaal duurt) je eerste dosis nemen.

Je hoeft ook niet elke minuut van het feest te spacen, toch?
Klik om te vergroten...
Ik zat hier dus ook aan te denken, laatste 5 uur beginnen met pakken. De tijd ervoor gewoon nuchter genieten of misschien hier en daar een biertje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."