Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoelang is XTC houdbaar als ik hem in een kleine pastic bag en dat weer in donker glazen potje bewaar. in een donkere kast. heb gelezen dat werking achteruit kan gaan minder effectief ?"
"bijpakken na je eerste inname van 1/3 of 2/3 van je pil. na 1,5/2u. is dat pas na dat de werking begint of vanaf het moment dat je inneemt 1,5/2u bijnemen."
"Hallo vraagje heb een pil laten testen. kwam uit op 105mg mdma. voor de rest clean geen andere rare dingen in gevonden. maar betekend dit dat een pil van 160 of 200mg mdma beter is? omdat er mindere andere bijstoffen in zitten. meer mdma dus wat zuiverder dan 100mg? voorbeeld; pil met 100mg mdma.. meer bijstoffen dan pil met 200mg mdma (zuiverder) graag jullie mening hierover."
"hallo, is het een probleem als je verschillende xtc pillen gebruikt ? dus 2 verschillenden ik weet de inhoud van beiden hoeveel mg etc. maakt het dan alsnog uit en beste om bij dezelfde druk/soort blijven"
"scoobybono zei: Ik zat hier dus ook aan te denken, laatste 5 uur beginnen met pakken. De tijd ervoor gewoon nuchter genieten of misschien hier en daar een biertje Klik om te vergroten... of je begint met n kwartje vanaf 4u en elk 1,5u kwartje bijpakken. en om 9 je laatste kwartje ? of 10 blijf je lekker in 1 lijn door spacen"
"PsyTekz zei: Maakt niets uit. Vulmiddel is gewoon vulmiddel en voegt niets toe aan zuiverheid of werking. Klik om te vergroten... wat ik bedoel is niet zo zeer betere werking. maar beter voor je zelf (lichaam hersens etc) een hogere mdma variant pil omdat die zuiverder is."
"Miraculeus zei: Je zou 1 x in de piek kunnen bijnemen om er opnieuw in te komen, maar vaker zorgt voor meer negatieve effecten en een vervelendere kater. Klik om te vergroten... stel je mag max 150mg hebben. wat is volgens jou de beste manier om het aan te pakken en meest gunstige/leukste space. 100mg en na 1,5/2u. 50mg erbij ? en het er bij laten. of bij de piek bijnemen en klaar"
"hallo, ik weet dat je 2/3 maanden rust moet nemen voor xtc ik ga alleen in de zomer naar de festivals en dus ook dan alleen xtc gebruik.. ik ga naar onov 5 festivals waar van 2 tot 3 weken tussen zitten en 1 keer zit er 6dagen tussen. tussen mijn laatste xtc en eerste zit er een gat van 10 maanden tussen.. dus na mijn laatste festival neem ik 9/10 maanden geen xtc. waar van 2/3 maanden wel met die weken er tussen wat ik benoemd heb. moet ik me zorgen maken? ik neem de aanbevolen dosis per festival en dat is voor mij 120mg. voor de rest sport ik hele jaar door 5x in de week (gym en eet en leef gezond. graag mensen met kennis een eerlijke reactie. alvast bedankt"
"Hallo, ben beginner xtc gebruiker (2 festivals tot nu toe) nog 4 te gaan (mn eerste keer was met ervaren xtc gebruikers dames) ze hebben me aangeraden als ik meer neem snel piek heb en snel weg van de piek ben.. dus elke 1,5u kwartje blijf je lekker in de flow, en goed lekker gaat op 1 lijn. en dat t echt de beste was. ik begin met een kwartje en elk 1,5u kwartje bijpakken. maar hij kickt bij mij pas na 3 uur in.. haha dus als ik net aan mn 3e kwartje begin komt ie. en dan gaat alles normaal. (ik weet helaas niet hoeveel mg er in zit. ga t wel ff laten testen de volgende keer) ik weeg 81kg (max dosis 121mg). sport hele jaar door 5dagen in de week (gym) tussen me eerste en laatste xtc zit 10 maanden stop.."
"dank voor jullie reacties. erg hulpzaam."