Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLolly wekt op

Lolly wekt op

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ehh nee, 20 min is gewoon ongeveer de inwerktijd. Het had niet zoveel uitgemaakt of je een salto had gemaakt, in de sloot was gesprongen of een lilly ging eten. Ik snap het, je bent onder invloed en kan er ook niets aan doen. Geniet ervan!
S
SergioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

had rond 8 en 11. halfje bij genomen

wat ik heb opgemerkt is. pas na 20min inname ging ik een lolly eten en toen begon het weer in te slaan.. of terwijl activeren

dacht heeft suiker of zoetigheid een rol waardoor t aanslaat of activeert ? viel me ff op
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Ehh nee, 20 min is gewoon ongeveer de inwerktijd. Het had niet zoveel uitgemaakt of je een salto had gemaakt, in de sloot was gesprongen of een lilly ging eten. Ik snap het, je bent onder invloed en kan er ook niets aan doen. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...

was misschien een lolly die bestond uit een mdma kristal.. lijkt me een heerlijke lolly
S
SergioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Ehh nee, 20 min is gewoon ongeveer de inwerktijd. Het had niet zoveel uitgemaakt of je een salto had gemaakt, in de sloot was gesprongen of een lilly ging eten. Ik snap het, je bent onder invloed en kan er ook niets aan doen. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...

🤣🤣 haha naja geen idee toevallig 2x dat ik een lolly nam kickte die in. dacht die suiker activeerde m ofzo. maar goed :) thanks
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
1659352001041.png
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
Ehh nee, 20 min is gewoon ongeveer de inwerktijd. Het had niet zoveel uitgemaakt of je een salto had gemaakt, in de sloot was gesprongen of een lilly ging eten. Ik snap het, je bent onder invloed en kan er ook niets aan doen. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...

Hahahaha love deze comment. Causality!

Veel plezier @Sergio. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."